Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
PSA 2.2 hdi problem z układem paliwa
Autor Wiadomość
Speedy2 
Nowy Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 hdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2022
Posty: 1
Skąd: Stargard
Wysłany: 28-03-2025, 13:01   PSA 2.2 hdi problem z układem paliwa

Witam peugeot 4007 2.2 hdi 2009 problem z układem paliwa, auto zgasło pokazuję błędy p0201, p0202, p0203,p0204 czyli zwarcie do masy błąd stały. Na początku gdy silnik był zimny uruchamiał się była moc i wszystko ok do czasu nabrania temperatury wyskakiwał błąd i auto gasło nie uruchamiał się chyba że na plaku ale działał jak był psikany plak. Następnie po kilku dniach walki błędy o zwarciu są na stałe już się nie uruchamia nawet zimny. Po sprawdzeniu wtrysków na maszynie 3 pokazały zwarcie od razu a czwarty jak nabrał temperatury. Jak auto jeszcze działało obserwowałem parametry ciśnienie około 290 bar i napięcie wszędzie było takie same i nagle stop wywala błędy I koniec.

Od czego mogą paść cztery cewki? Jednocześnie
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-03-2025, 07:48   

Niektóre wtryskiwacze zacieraja się przy pracy na sucho, dlatego do odpowietrzania odpina się wtyczki zasilające. Jeśli wtryskiwacze w tym aucie do takich należą to mogłeś je pozacierać męcząc auto kilka dni bez paliwa na plaku. Nie wykluczone, że pierwsze objawy były związane z problemami w dostarczaniu paliwa, a wtryskiwacze załatwiłeś sam.
Mój diesel w OIII ma ciśnienie na biegu jałowym 350 bar, więc sprawdź ile powinno ono wynosić 2.2 HDI i czy nie jest za niskie. W trakcie pracy na zimno zwiększona jest dawka paliwa dlatego silnik pracował, a po rozgrzaniu ecu wraca do "normalnych" dawek, a że pompa nie trzymała parametrów to po rozgrzaniu zaczynały się problemy.

[ Dodano: 29-03-2025, 07:54 ]
EDIT:
W necie piszą o problemach z regulatorem ciśnienia paliwa. Sprawdzałeś w trakcie obciążenia jakie było ciśnienie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.