 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
PSA 2.2 hdi problem z układem paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Speedy2
Nowy Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 hdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2022 Posty: 1 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 28-03-2025, 13:01 PSA 2.2 hdi problem z układem paliwa
|
|
|
Witam peugeot 4007 2.2 hdi 2009 problem z układem paliwa, auto zgasło pokazuję błędy p0201, p0202, p0203,p0204 czyli zwarcie do masy błąd stały. Na początku gdy silnik był zimny uruchamiał się była moc i wszystko ok do czasu nabrania temperatury wyskakiwał błąd i auto gasło nie uruchamiał się chyba że na plaku ale działał jak był psikany plak. Następnie po kilku dniach walki błędy o zwarciu są na stałe już się nie uruchamia nawet zimny. Po sprawdzeniu wtrysków na maszynie 3 pokazały zwarcie od razu a czwarty jak nabrał temperatury. Jak auto jeszcze działało obserwowałem parametry ciśnienie około 290 bar i napięcie wszędzie było takie same i nagle stop wywala błędy I koniec.
Od czego mogą paść cztery cewki? Jednocześnie |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2025, 07:48
|
|
|
Niektóre wtryskiwacze zacieraja się przy pracy na sucho, dlatego do odpowietrzania odpina się wtyczki zasilające. Jeśli wtryskiwacze w tym aucie do takich należą to mogłeś je pozacierać męcząc auto kilka dni bez paliwa na plaku. Nie wykluczone, że pierwsze objawy były związane z problemami w dostarczaniu paliwa, a wtryskiwacze załatwiłeś sam.
Mój diesel w OIII ma ciśnienie na biegu jałowym 350 bar, więc sprawdź ile powinno ono wynosić 2.2 HDI i czy nie jest za niskie. W trakcie pracy na zimno zwiększona jest dawka paliwa dlatego silnik pracował, a po rozgrzaniu ecu wraca do "normalnych" dawek, a że pompa nie trzymała parametrów to po rozgrzaniu zaczynały się problemy.
[ Dodano: 29-03-2025, 07:54 ]
EDIT:
W necie piszą o problemach z regulatorem ciśnienia paliwa. Sprawdzałeś w trakcie obciążenia jakie było ciśnienie? |
|
|
|
 |
|
|