Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CS9 2.0DOHC] Dławienie się po wymianie uszczelki + wyciek
Autor Wiadomość
KrisU_chiha 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII CS9A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2024
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2025, 15:40   

MitsuGo napisał/a:
Przed wymianą uszczelki było wszystko OK ?


Również miał swoje humory. Problem w tym, że to się dzieję co jakiś czas i głównie jak się nagrzeje. Czasami po 2,5k przestaje, czasami po 4k. No i jednego dnia ten problem się pojawia innego nie
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 367
Skąd: z PL
Wysłany: 20-03-2025, 15:44   

To już wiemy, że to nie wina uszczelki i płukanki. Stawiam na układ dostarczający energię do świec czyli przewody, łączniki między świecą a cewkami lub ostatecznie cewka. Najlepiej byłoby podmienić na chwilę z innego auta.
_________________
Go MitsuGo
 
 
KrisU_chiha 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII CS9A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2024
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-03-2025, 15:45   

MitsuGo napisał/a:
To już wiemy, że to nie wina uszczelki i płukanki. Stawiam na układ dostarczający energię do świec czyli przewody, łączniki między świecą a cewkami lub ostatecznie cewka. Najlepiej byłoby podmienić na chwilę z innego auta.


Jakiś trop jest, przetestuje jak będę mieć okazję 🫡
 
 
MitsuGo 
Forumowicz
LPG 11.6 l/100km


Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2018
Posty: 367
Skąd: z PL
Wysłany: 21-03-2025, 09:17   

Proponuję odpiąć przewody od cewek, odkręcić cewki i odłączyć od nich elementy 14621, które są zaznaczone na rysunkach z aukcji na czerwono. Dobrze to obejrzeć, oczyścić, lekko rozciągnąć sprężynę. Jeśli jej końce są skorodowane użyć drobnoziarnisty papier ścierny. Jeśli dobrze kojarzę, to sprężyna, która przewodzi prąd między cewką a świecą, chyba jest nawet całkowicie wyjmowana z obudowy elementu. Jeśli nie to koniecznie po oczyszczeniu sprawdzić za pomocą omomierza czy jest dobre przejście. Oczyścić też wyjścia z cewek i połączyć cewkę z elementem z powrotem. Nałożyć na świecę, itd. Tyle na początek.

aukcja
_________________
Go MitsuGo
 
 
KrisU_chiha 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer VII CS9A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2024
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-03-2025, 00:43   

MitsuGo napisał/a:
Przed wymianą uszczelki było wszystko OK ?


Tak, raz się pojawiało raz nie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.