 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CS9 2.0DOHC] Dławienie się po wymianie uszczelki + wyciek |
Autor |
Wiadomość |
KrisU_chiha
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII CS9A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2024 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-03-2025, 15:40
|
|
|
MitsuGo napisał/a: | Przed wymianą uszczelki było wszystko OK ? |
Również miał swoje humory. Problem w tym, że to się dzieję co jakiś czas i głównie jak się nagrzeje. Czasami po 2,5k przestaje, czasami po 4k. No i jednego dnia ten problem się pojawia innego nie |
|
|
|
 |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 367 Skąd: z PL
|
Wysłany: 20-03-2025, 15:44
|
|
|
To już wiemy, że to nie wina uszczelki i płukanki. Stawiam na układ dostarczający energię do świec czyli przewody, łączniki między świecą a cewkami lub ostatecznie cewka. Najlepiej byłoby podmienić na chwilę z innego auta. |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
 |
KrisU_chiha
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII CS9A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2024 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-03-2025, 15:45
|
|
|
MitsuGo napisał/a: | To już wiemy, że to nie wina uszczelki i płukanki. Stawiam na układ dostarczający energię do świec czyli przewody, łączniki między świecą a cewkami lub ostatecznie cewka. Najlepiej byłoby podmienić na chwilę z innego auta. |
Jakiś trop jest, przetestuje jak będę mieć okazję 🫡 |
|
|
|
 |
MitsuGo
Forumowicz LPG 11.6 l/100km

Auto: cs9w 2.0, CY 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Paź 2018 Posty: 367 Skąd: z PL
|
Wysłany: 21-03-2025, 09:17
|
|
|
Proponuję odpiąć przewody od cewek, odkręcić cewki i odłączyć od nich elementy 14621, które są zaznaczone na rysunkach z aukcji na czerwono. Dobrze to obejrzeć, oczyścić, lekko rozciągnąć sprężynę. Jeśli jej końce są skorodowane użyć drobnoziarnisty papier ścierny. Jeśli dobrze kojarzę, to sprężyna, która przewodzi prąd między cewką a świecą, chyba jest nawet całkowicie wyjmowana z obudowy elementu. Jeśli nie to koniecznie po oczyszczeniu sprawdzić za pomocą omomierza czy jest dobre przejście. Oczyścić też wyjścia z cewek i połączyć cewkę z elementem z powrotem. Nałożyć na świecę, itd. Tyle na początek.
aukcja |
_________________ Go MitsuGo |
|
|
|
 |
KrisU_chiha
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer VII CS9A 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2024 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-03-2025, 00:43
|
|
|
MitsuGo napisał/a: | Przed wymianą uszczelki było wszystko OK ? |
Tak, raz się pojawiało raz nie |
|
|
|
 |
|
|