Mitsu O1T by Rafciu |
Autor |
Wiadomość |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 24-01-2024, 08:41
|
|
|
Sprzęgło od Evo możesz sobie pyknąć kevlarem żeby mieć na dłużej spokój tym bardziej że masz już grubszy set. Można jeszcze wzmocnić docisk ale wtedy ciężej chodzi.
Seryjne sprzęgło z evo jest na styk 500nm. (Wersja fq bez znaczenia). |
|
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 24-01-2024, 08:57
|
|
|
ledziu napisał/a: | Sprzęgło od Evo możesz sobie pyknąć kevlarem żeby mieć na dłużej spokój tym bardziej że masz już grubszy set. Można jeszcze wzmocnić docisk ale wtedy ciężej chodzi.
Seryjne sprzęgło z evo jest na styk 500nm. (Wersja fq bez znaczenia). |
Takie miałem na szybko w garażu narazie musi wystarczyć ale już trzeba zacząć myśleć o czymś konkretnym bo częściej sprzęgła zmieniam jak olej 🤣🤣 |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 24-01-2024, 14:16
|
|
|
U mnie Kevlar OEM tarcza wytrzymał 80k.km. w secie 500nm. Jak chcesz grubo to twin plate ale czy się opłaca trudno powiedzieć. Szkoda że nie podałeś kevlaru bo to w sumie z dnia na dzień. |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 24-01-2024, 15:17
|
|
|
ledziu napisał/a: | U mnie Kevlar OEM tarcza wytrzymał 80k.km. w secie 500nm. Jak chcesz grubo to twin plate ale czy się opłaca trudno powiedzieć. Szkoda że nie podałeś kevlaru bo to w sumie z dnia na dzień. |
Miałem dwutarczowe ale po 1 było tak twarde ze moja Pani miała problem z jego obsługa a 2 że mechanik źle skręcił koło zamachowe i cały sett szlak trafił |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 267 Skąd: pl
|
Wysłany: 24-01-2024, 16:37
|
|
|
Cytat: | ałem dwutarczowe ale po 1 było tak twarde ze moja Pani miała problem z jego obsługa |
Sá różne dwutarcze teraz mam twinp act miałem exedi twin jeździłem też na os giken. Duźo zależy pod jak set był wzmacniany docisk. Według mnie OEM docisk tarcza Kevlar będá ok. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 24-01-2024, 16:59
|
|
|
ledziu napisał/a: | U mnie Kevlar OEM tarcza wytrzymał 80k.km. w secie 500nm. |
Kurde to albo dawałeś mu ciągle w palnik albo to wcale nie takie dobre rozwiązanie bo u mnie oryginalne Exedy wytrzymało trochę więcej na takim niucie. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 28-06-2024, 10:20
|
|
|
Siemanko wariaty dawno nas tu niebyło auto po wymianie sprzęgła na to OEM EVO FQ400 i narazie chasa przy pełnym niucie na początku potrafił lekko ślizgnąć ale po jakimś czasie mu przeszlo i jest git a tym czasem wleciał letni sett |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 28-06-2024, 12:46
|
|
|
Ale niestety fotek nie będzie bo fotosik.pl nie działa. Więc musicie uruchomić wyobraźnię felgi zostały te same tylko kolorystyka zmieniona na czarno białom więc teraz lewa strona jest Biała a prawa Czarna bo nie mogłem się zdecydować.😅 |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
|
 |
Tiamat
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 290 Skąd: Nasielsk
|
Wysłany: 28-06-2024, 14:01
|
|
|
https://pl.imgbb.com/
Dawaj foty |
_________________ Eclipse 4g63 N/a 192KM/217NM
Lancer Evo IV 4g63T 316KM/396NM
Outlander 4g63T 210KM/290NM in progress |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
|
|
|
 |
best_x_treme
Forumowicz best_x_treme
Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021 Posty: 62 Skąd: Piatra Neamt / Romania
|
Wysłany: 29-06-2024, 16:56
|
|
|
Maybe a bicolor rim? I had something like that on a Golf 3
 |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
|
|
|
 |
tościk
Forumowicz

Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 06 Gru 2017 Posty: 622 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 20-08-2024, 12:41
|
|
|
Rafik83 napisał/a: | EvoLander oficjalnie stał się obywatelem Polski |
I po słonej zimie rdza go pożre |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 20-08-2024, 12:52
|
|
|
tościk napisał/a: | Rafik83 napisał/a: | EvoLander oficjalnie stał się obywatelem Polski |
I po słonej zimie rdza go pożre |
Dlatego teraz gdy stoi bezczynnie zajmiemy się rudą.😁
Ale fajnie ze się odezwałeś bo jest sprawa wrzuć mi swój numer na Priv albo jak masz jeszcze mój to napisz do mnie. |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
 |
Rafik83
Forumowicz Moc z wami.

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020 Posty: 551 Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
|
Wysłany: 29-04-2025, 17:52
|
|
|
Jaki tu spokój nic się nie dzieje..... A no za bardzo się nie dzieje po za małymi poprawkami blacharskimi, z którymi dłużej czekać się nie dało 😅
Sprawa wygląda następująco: Gdy ostatnio byłem w PL I przerejestrowałem Outka jadąc z przeglądu do urzędu komunikacji dostałem kamieniem spod kół wywrotki i szyba pękła po całej długości więc standardowo szyba do wymiany.
Niestety w Outku słowo "Standardowo" nabiera nowego znaczenia
Po wyjęciu starej szyby okazało się że nową nie za bardzo jest do czego kleić, trzeba spawać
Niestety spawać też nie było czego jak się okazało po oczyszczeniu rdzy
Skończyło się wspawanie górnej części ramki szyby i kawałka poszycia dachu
Teraz już Outek nie cieknie, dach pomalowany w całości.
Kryzys zarzegnany |
_________________ Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy. |
|
|
|
 |
|