 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Chcę powiedzieć, że... część IX REKOMBINACJA |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10739 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-08-2025, 15:17
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Marcino, Co poległo? |
Czesc, były małe przygody bo jak sie okazuje samochód jak i silnik lekko zastany.
1. Zaciecie się zawóru EGR na A1 w okolocach Piotrkowa jak jechałem ponad 130km/h na tempomacie.
2, Oodczas testów EGR juz na południu w górach, kreciłem do odciecia (4400rpm bez łu tutututu) bład ciśneinia turbimy,
Po diagnostyce te dwa błedy już nie wróciły, EGR i turbona pracują normalne.
3. W Serbi pękł wąż od turbiny - krótkie kolanko pod autem. Wygładało jak by go kuna pogryzła. Wymienili mi zamawauajac nową czesc na drugi dzien. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11208 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 19-08-2025, 23:00
|
|
|
Normalne dizlowskie kaprysy Z zaworem egr można sobie poradzić raz na zawsze, ale turbinę to warto dać do czyszczenia, bo kiedyś może odciąć moc w niezbyt wygodnej sytuacji. |
_________________
 |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3465 Skąd: Skąd: Skąd:
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10739 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: Dzisiaj 13:18
|
|
|
Narazie cała ekologia zostaje na miejscu. Chce troche Europy zwiedzić i nie martwić się. Wydech czyściutki, nic nie smierdzi z niego puki co. Z rzeczy dziwnych to Start_Stop nie działa, wiec albo już ktoś coś mieszał albo np słabe aku i nie pozwala. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|