Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chcę powiedzieć, że... część IX REKOMBINACJA
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10739
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-08-2025, 15:17   

jacek11 napisał/a:
Marcino, Co poległo?

Czesc, były małe przygody bo jak sie okazuje samochód jak i silnik lekko zastany.
1. Zaciecie się zawóru EGR na A1 w okolocach Piotrkowa jak jechałem ponad 130km/h na tempomacie.
2, Oodczas testów EGR juz na południu w górach, kreciłem do odciecia (4400rpm bez łu tutututu) bład ciśneinia turbimy,
Po diagnostyce te dwa błedy już nie wróciły, EGR i turbona pracują normalne.
3. W Serbi pękł wąż od turbiny - krótkie kolanko pod autem. Wygładało jak by go kuna pogryzła. Wymienili mi zamawauajac nową czesc na drugi dzien.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11208
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-08-2025, 23:00   

Normalne dizlowskie kaprysy :mrgreen: Z zaworem egr można sobie poradzić raz na zawsze, ale turbinę to warto dać do czyszczenia, bo kiedyś może odciąć moc w niezbyt wygodnej sytuacji.
_________________

 
 
 
joujoujou 
Forumowicz
łysy i brzydki.


Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 3465
Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 19-08-2025, 23:56   

^^ Dobrze prawisz. Kawa za to. ;)
_________________
Pozdr,

jou

Gość, skomentuj niebieską corolkę.

Gość, skomentuj samochodzik na baterie!
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10739
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: Dzisiaj 13:18   

Narazie cała ekologia zostaje na miejscu. Chce troche Europy zwiedzić i nie martwić się. Wydech czyściutki, nic nie smierdzi z niego puki co. Z rzeczy dziwnych to Start_Stop nie działa, wiec albo już ktoś coś mieszał albo np słabe aku i nie pozwala.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.