Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Żywotność skrzyni CVT
Autor Wiadomość
katanisk9 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Maj 2024
Posty: 6
Skąd: Tarnów
Wysłany: 28-05-2024, 10:06   Żywotność skrzyni CVT

Witam.

Posiadam Outlandera z 2016, 140k przebiegu. Skrzynia padła. Jeżdżone było normalnie, miasto, autostrada. Olej z filtrami zmieniany.

Po wymianie informacji z wieloma serwisami okazuje się że skrzynie CVT są bardzo słabe i one padają nawet przy przebiegach 80k. Zaciera się zawór w pompie oleju i nie reguluje prawidłowo ciśnienia oleju do napięcia łańcucha.

Jakie przebiegi u was są? Czy mieliście jakieś problemy ze skrzyniami? Czy nie uważacie że 140k to jest jakiś żart żeby tylko tyle skrzynia wytrzymała?

Pozdrawiam
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 323
Skąd: Toruń
Wysłany: 28-05-2024, 22:16   

Ja mam 210 tys i zero problemów , olej wymieniony z filtrami 2 razy , jesteś pewien przebiegu ??? te skrzynie przy normalnym traktowaniu spokojnie wytrzymują 400=500 tys , CVT są różne akurat te w O3 są dość wytrzymałe
 
 
bilu 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2014
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lut 2022
Posty: 6
Skąd: Mierzyn
Wysłany: 11-08-2024, 15:04   

Słabe to są serwisy a nie skrzynie cvt. W dodgu mam przelot 240 tyś w miśku 190 tyś.
 
 
2500tci 
Nowy Forumowicz

Auto: 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2025
Posty: 26
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-09-2025, 17:00   

Zrywają się łąńcuchy czasem. Olej musisz dobry stosować najlepiej taki jak zaleca producent
 
 
Przemko33 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2025
Posty: 2
Skąd: Bełchatów
  Wysłany: 26-09-2025, 07:38   

Witajcie
Jestem tutaj nowy a nabyłem Outlandera III 2.0 benzyna 4x4 automat CVT wiec może cos pomożecie.
Ma nalatane 150tyś. olej w skrzyni i dyferencjałach wymieniony jeszcze w serwisie przy 80tyś.
Czy powinienem teraz już to wymienić wszystko ?
Jaki olej do skrzyni CVT i jaka metoda to najlepiej zrobić dynamicznie czy statycznie ?
Jaki olej do dyferencjałów ?
Jaki olej do silnika widzę ze był castrol 5w-30 (tak widnieje na starej karteczce)
Co ile książkowo to wszystko wymieniać?

Mam tez prośbę w pomocy zlokalizowania przewodu od spryskiwacza tylnej szyby bo po tygodniu od zakupu miałem już koleżankę kunę i wszystko pogryzła przednie spryskiwacze zrobiłem ale przewód do tyłu zjadła cały bo zostały szczątki zostawione i nie wiem gdzie przechodzi przez przegrodę i jak go szukać ???
Widzę tylko z lewej strony (stojąc przed autem) otwór w przegrodzie (jeżeli w ogóle to jest na wężyk do tylnej szyby spryskiwacza) wyciągnąłem tą gumę i koniec przewodu nie ma widać jakby materiał taki jak pod podłogą ale nic poza tym.
Gdzie on wychodzi czy gdzieś pod schowkiem szukać a później i w progu ???
Bardzo Was prosze o pomoc i informacje
  
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 323
Skąd: Toruń
Wysłany: 26-09-2025, 19:49   

Olej w silniku 5w30 , wymiana raz w roku lub co 10 tys km
Olej w skrzyni najlepiej Mitsubishi do CVT , wymiana co 60-80 tys km, pamiętaj , że wraz z olejem w skrzyni wymieniasz filtr oleju i chłodniczke które się tam znajdują
olej do silnika Shell , Gulf, Ravenol
 
 
Przemko33 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2025
Posty: 2
Skąd: Bełchatów
Wysłany: Wczoraj 7:43   

Dziękuje bardzo kolego za pomoc w olejach. Czy nie wiedząc jaki olej w skrzyni CVT i dyfrach musze przed wymiana czymś płukać ? I jaki olej do dyfrów i czy tez wymienić ?

Czy ktoś mi pomoże w lokalizacji wężyka od spryskiwaczy tylnej szyby który wchodzi w przegrodę ( widzę tylko otwór w przegrodzie do wężyka a jego brak tak mi zżarła kuna) wchodzi w okolicach gdzie do środka jakby wychodził gdzieś koło schowka strona pasażera i widzę w tym otworze jakby wykładzinę ale jak go szukać?
Czy on będzie pod schowkiem gdzie wychodził i do progu ? Jak się do tego zabrać ?
Proszę o pomoc
 
 
Fred.X 
Forumowicz

Auto: Lancer Sportback + Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Paź 2017
Posty: 323
Skąd: Toruń
Wysłany: Wczoraj 17:59   

Nic nie musisz płukać , wystarczy zlać i zalać dedykowanym olejem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.