Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Moje Galanty oraz Galant i Colt Baśki
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10816
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-09-2025, 07:52   

Krzyzak napisał/a:
Forte Intake and Valve cleaner
To nie sa tanie rzeczy ale jak widać skuteczne.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24484
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-09-2025, 11:09   

To prawda - teraz można już od 135 zł kupić, ja płaciłem 188 zł. Zamawiam też kilka innych specyfików.
Przyznam też, że obejrzałem jakieś 2 filmy i chwilę spędziłem nad recenzjami, które były różne i nie wiązałem z nim specjalnych nadziei.
Do Sharana na początku roku wlałem Forte do addBlue - problemów co prawda nie miałem, ale ten środek był bardzo chwalony. Zatem razem z 10l litrami mocznika profilaktycznie dodałem.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10816
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 25-09-2025, 08:44   

Krzyzak napisał/a:
Do Sharana na początku roku wlałem Forte do addBlue

Ja do jumpera dodałem coś od K2 jako dodatke do adblue, było tanie. Ale tutaj nie mam nawet wskaznika pozomu, pewnie jak bedzie mało się wyśiwietli. Jak widać chyba warto raz na jakiś czas coś lepszego dać bo widać ze te specyfiki działają.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24484
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-09-2025, 11:00   

Marcino napisał/a:
chyba warto raz na jakiś czas coś lepszego dać bo widać ze te specyfiki działają
Robert DG mi pisał, że widział jak to (konkretnie Forte) rozpuszcza te skrystalizowane gluty w zbiorniku. Kilka osób na FB tak samo mówiło - czytałem to wiosną i dopiero wtedy dowiedziałem się o istnieniu takich specyfików.
Naprawdę jestem pod wrażeniem działania, bo wyciągnąć z 8.5 na 12.5 bara to jest sukces.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24484
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-09-2025, 09:42   

Jeszcze poprawiłem ECU, bo pierwszy cylinder nie działał i po teście z zewnętrzną świecą oraz diodą podpiętą do wtyczki wtrysku już wiedziałem - będzie dobrze. Poskładane, hyundai chodzi ładnie na wszystkie cylindry, dużo dymi z wydechu (stare paliwo, 2 lata stania). Także sukces, bo obyło się bez remontu aczkolwiek olej poniżej głowicy cieknie...
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10816
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 29-09-2025, 10:45   

Krzyzak napisał/a:
Także sukces, bo obyło się bez remontu aczkolwiek olej poniżej głowicy cieknie...

A mocno ?
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24484
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-09-2025, 11:49   

Znaczy zaciek widzę - może być stary, bo pokrywa była uszczelniana ulubionym silikonem - czerwonym :)
Ale czy to jest świeże, to będzie wiadomo po jakimś umyciu.
Tam kawałek uszczelki wystaje poza obrys bloku i dlatego się zbiera... Ale pomysł, żeby to umyć na obecnym etapie jest dobry - będzie wiadomo, czy silnik wydobywać w całości w kontrze do wyjęcia w częściach, jeśli UPG będzie do wymiany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.