 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Moje Galanty oraz Galant i Colt Baśki |
| Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-09-2025, 07:52
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | Forte Intake and Valve cleaner | To nie sa tanie rzeczy ale jak widać skuteczne. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24482 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2025, 11:09
|
|
|
To prawda - teraz można już od 135 zł kupić, ja płaciłem 188 zł. Zamawiam też kilka innych specyfików.
Przyznam też, że obejrzałem jakieś 2 filmy i chwilę spędziłem nad recenzjami, które były różne i nie wiązałem z nim specjalnych nadziei.
Do Sharana na początku roku wlałem Forte do addBlue - problemów co prawda nie miałem, ale ten środek był bardzo chwalony. Zatem razem z 10l litrami mocznika profilaktycznie dodałem. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-09-2025, 08:44
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | Do Sharana na początku roku wlałem Forte do addBlue |
Ja do jumpera dodałem coś od K2 jako dodatke do adblue, było tanie. Ale tutaj nie mam nawet wskaznika pozomu, pewnie jak bedzie mało się wyśiwietli. Jak widać chyba warto raz na jakiś czas coś lepszego dać bo widać ze te specyfiki działają. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24482 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-09-2025, 11:00
|
|
|
| Marcino napisał/a: | | chyba warto raz na jakiś czas coś lepszego dać bo widać ze te specyfiki działają | Robert DG mi pisał, że widział jak to (konkretnie Forte) rozpuszcza te skrystalizowane gluty w zbiorniku. Kilka osób na FB tak samo mówiło - czytałem to wiosną i dopiero wtedy dowiedziałem się o istnieniu takich specyfików.
Naprawdę jestem pod wrażeniem działania, bo wyciągnąć z 8.5 na 12.5 bara to jest sukces. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24482 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2025, 09:42
|
|
|
| Jeszcze poprawiłem ECU, bo pierwszy cylinder nie działał i po teście z zewnętrzną świecą oraz diodą podpiętą do wtyczki wtrysku już wiedziałem - będzie dobrze. Poskładane, hyundai chodzi ładnie na wszystkie cylindry, dużo dymi z wydechu (stare paliwo, 2 lata stania). Także sukces, bo obyło się bez remontu aczkolwiek olej poniżej głowicy cieknie... |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 29-09-2025, 10:45
|
|
|
| Krzyzak napisał/a: | | Także sukces, bo obyło się bez remontu aczkolwiek olej poniżej głowicy cieknie... |
A mocno ? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24482 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-09-2025, 11:49
|
|
|
Znaczy zaciek widzę - może być stary, bo pokrywa była uszczelniana ulubionym silikonem - czerwonym
Ale czy to jest świeże, to będzie wiadomo po jakimś umyciu.
Tam kawałek uszczelki wystaje poza obrys bloku i dlatego się zbiera... Ale pomysł, żeby to umyć na obecnym etapie jest dobry - będzie wiadomo, czy silnik wydobywać w całości w kontrze do wyjęcia w częściach, jeśli UPG będzie do wymiany. |
|
|
|
 |
|
|
|