 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Bagażnik - dylematy |
Autor |
Wiadomość |
kalgalath
Nowy Forumowicz
Auto: Może Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 18-09-2025, 08:39 Bagażnik - dylematy
|
|
|
Cześć
Przymierzam się do zmiany auta i mocnym faworytem został właśnie Eclipse Cross - właściwie jedyną wadą dla mnie jest jego bagażnik...
Szukam raczej auta z początku produkcji.
I teraz jak kombinuje:
Box na dach - auto jest dość wysokie więc trochę się obawiam pakowania na górę (ja mam 172 cm, żona 164 cm) - ale pytanie jak jest z montażem boxa w przypadku wersji z szyberdachem i panoramicznym/szklanym dachem z tyłu? Dodatkowe ograniczenia wagi? Macie jakieś doświadczenia z tym?
Box na hak - tu byłoby łatwiej pakować, łatwiej obsługiwać. Z tym że raczej wersja już z hakiem - bo montaż haka+box na hak to finansowo sporo więcej niż belki+box na dach.
A może ktoś z Was używa takiego boxa?
A przy okazji, faktycznie manualna skrzynia jest tak kiepska jak recenzenci mówią i warto patrzeć tylko na automat (długi drążek, nieprecyzyjna, źle wchodząca "2")?
Pozdrawiam |
_________________ Będzie?: Eclipse Cross, 1.5T
Był: Galant, 2.4 GDI, 2000 r., 150 KM.
Była: Carisma, 1.8, GDI, 1998 r., 126 KM. |
|
|
|
 |
junki
Forumowicz
Auto: Eclipse cross
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2020 Posty: 36 Skąd: Trochę od Krakowa i Katowic
|
Wysłany: 23-09-2025, 14:43
|
|
|
wersji Europejskiej nie kupisz w manualu z szyberdachem, nie było takiej konfiguracji dostępnej.
Belki dachowe montujesz na relingi, ja mam ok 170cm i staje sobie na progu i ogarniam box. Przy boxie i samochodzie załadowanym do spalania dolicz 1L z chaczkiem. |
|
|
|
 |
kalgalath
Nowy Forumowicz
Auto: Może Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 30-09-2025, 14:01
|
|
|
Dzięki
A mam jeszcze pytanie, przeglądając ogłoszenia zauważyłem że większość ma wyświetlacz (ten z radiem, nawigacją itp) taki jakby wystający w górę (wysunięty - wiem że on jest nieruchomy, ale tak wygląda) - a w kilku egzemplarzach jest inny - obudowany w koło, wkomponowany w deskę.
Od czego to zależało, to są jakieś inne wersje? Myślałem że jakiś lift, ale nie za bardzo mi się to zgadza...
Czy to ma jakieś inne różnice?
Np w wersji z tym odstającym ekranem wydaje mi się że wszystkie auta mają podgrzewanie foteli, a z tym drugim zauważyłem brak przycisków przed hamulcem ręcznym do podgrzewania. Występują wersje bez?
I w opisie sprzedawców nie ma info o android auto w tych z obudowanym wyświetlaczem.
W tych z odstającym mam wrażenie ze tylko w najniższej wersji nie było, a wszystkie pozostałe miały, a w tym drugim? |
_________________ Będzie?: Eclipse Cross, 1.5T
Był: Galant, 2.4 GDI, 2000 r., 150 KM.
Była: Carisma, 1.8, GDI, 1998 r., 126 KM. |
|
|
|
 |
junki
Forumowicz
Auto: Eclipse cross
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Lis 2020 Posty: 36 Skąd: Trochę od Krakowa i Katowic
|
Wysłany: Wczoraj 8:37
|
|
|
Tego nie wiem ale zwróć sobie też uwagę na wyświetlacz przezierny nad kierownicą, masz foto w tym ogłoszeniu https://www.otomoto.pl/os...s-ID6HGquA.html i ogrzewanie szyby przedniej też w tym ogłoszeniu, kolejne zdjecie po wyświetlaczu i przycisk obok zielonego eco. Jak parkujesz pod chmurką robi robotę niesamowitą, zanim omiotę ze śniegu przednia szyba już odmrożona, zero skrobania.
Generalnie fajny samochodzik, ale np asystent pasa to jak by go nie było, kamera słaba na 360st to ja mało co widzę zwróć uwagę przy przy przebiegu 80 000 miał robioną wymianę oleju w skrzyni cvt a wymiana oleju w silniku co 20k to sporo, ja robie 12-15 tys. Ponadto podobno po 80K zaczyna brać olej u mnie przy 100k jest tak że kilka miesięcy nie ma ubytku a później [Edit] w miesiąc litr oleju i znowu spokój na miesiące trzeba uważać i kontrolować, bo kontrolka poziomu oleju zapala się za późno. Koniecznie dezaktywować start stop, są teraż gotowe moduły które tylko wpinasz w kabel, ja się pierniczyłem z lutowaniem i kombinowaniem |
Ostatnio zmieniony przez Bizi78 Wczoraj 9:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kalgalath
Nowy Forumowicz
Auto: Może Eclipse Cross
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 12 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: Wczoraj 21:23
|
|
|
Dzięki za wskazówki
Co do oleju silnikowego - mam wrażenie że w samochodach z lat 2016-2019 to na jaki silnik się nie patrzy to 100k przebiegu i już problemy, w złą stronę to wszystko idzie
Miałem cichą nadzieje, że w japońskim silniku nie będzie takich problemów.
A różnica w tym ekranie co wspominałem to tak jak porównać ten co wrzuciłeś z tym:
https://www.otomoto.pl/os...s-ID6HFJtH.html
To są właśnie dwa różne kokpity. |
_________________ Będzie?: Eclipse Cross, 1.5T
Był: Galant, 2.4 GDI, 2000 r., 150 KM.
Była: Carisma, 1.8, GDI, 1998 r., 126 KM. |
|
|
|
 |
|
|