Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
bład 31 i 41
Autor Wiadomość
marcin.bielak@ 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2025
Posty: 4
Skąd: Dzwola
Wysłany: 09-10-2025, 15:43   bład 31 i 41

Witam panowie tym razem bład 31 i 41 moze wiecie jaki to bład w serwis manual napisane jest kąndesator . nie wiem od czego tu zacząc .
_________________
BIELAK
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24465
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-10-2025, 18:56   

31 = czujnik spalania stukowego
41 = wtryskiwacze
 
 
marcin.bielak@ 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2025
Posty: 4
Skąd: Dzwola
Wysłany: 10-10-2025, 11:03   

dzięki wielkie .A jeszcze pytanie wtryskiwacze od czego tam zaczać czy odrazy do regeneracji ?
_________________
BIELAK
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24465
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-10-2025, 13:59   

Nie wiem co sprawdza komputer, ale ja bym zaczął od testu jaką mają oporność i czy mieści się w normie. Miałem ostatnio tak, że silnik nie pracował na 1 cylinder - po odłączeniu sterowania na nim brak zmian w pracy, zatem - trafiony. Poradę udzielił mi Bartek - podpiąłem diodę świecącą 12V do tej wtyczki i patrzyłem czy mruga. Mrugała, zatem sterowanie - czyli komputer i przewody od niego są OK. To silnik benzynowy - zatem miał kabel wysokiego napięcia, podpięty do bylejakiej świecy dawał iskrę (świeca na kolektorze, żeby miała kontakt), ale kopał. Ostatecznie po wymienia kabli cylinder wrócił do żywych.
A mówimy o Pajero 2 z silnikiem diesla?

Zobacz kolego tutaj, tam masz różne systemy, na pewno kody 31 i 41 dla ECI są takie jak podałem, ale może masz inny?:
https://www.mitsubishi-fo...itcs-pdf.13313/
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.