 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
bład 31 i 41 |
Autor |
Wiadomość |
marcin.bielak@
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2025 Posty: 4 Skąd: Dzwola
|
Wysłany: 09-10-2025, 15:43 bład 31 i 41
|
|
|
Witam panowie tym razem bład 31 i 41 moze wiecie jaki to bład w serwis manual napisane jest kąndesator . nie wiem od czego tu zacząc . |
_________________ BIELAK |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24465 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-10-2025, 18:56
|
|
|
31 = czujnik spalania stukowego
41 = wtryskiwacze |
|
|
|
 |
marcin.bielak@
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Paź 2025 Posty: 4 Skąd: Dzwola
|
Wysłany: 10-10-2025, 11:03
|
|
|
dzięki wielkie .A jeszcze pytanie wtryskiwacze od czego tam zaczać czy odrazy do regeneracji ? |
_________________ BIELAK |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24465 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-10-2025, 13:59
|
|
|
Nie wiem co sprawdza komputer, ale ja bym zaczął od testu jaką mają oporność i czy mieści się w normie. Miałem ostatnio tak, że silnik nie pracował na 1 cylinder - po odłączeniu sterowania na nim brak zmian w pracy, zatem - trafiony. Poradę udzielił mi Bartek - podpiąłem diodę świecącą 12V do tej wtyczki i patrzyłem czy mruga. Mrugała, zatem sterowanie - czyli komputer i przewody od niego są OK. To silnik benzynowy - zatem miał kabel wysokiego napięcia, podpięty do bylejakiej świecy dawał iskrę (świeca na kolektorze, żeby miała kontakt), ale kopał. Ostatecznie po wymienia kabli cylinder wrócił do żywych.
A mówimy o Pajero 2 z silnikiem diesla?
Zobacz kolego tutaj, tam masz różne systemy, na pewno kody 31 i 41 dla ECI są takie jak podałem, ale może masz inny?:
https://www.mitsubishi-fo...itcs-pdf.13313/ |
|
|
|
|
 |
|
|