Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupowane sercem, nie rozumem...
Autor Wiadomość
Olivia 
Forumowicz
Pod nickiem

Auto: psujący się
Kraj/Country: Kuba
Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 28 Mar 2009
Posty: 1299
Skąd: Cisów
Wysłany: 11-12-2025, 12:53   

tą kamerą w gwieździe to jest średnio. Ona może się nie brudzi ale zamarza.

Stelvio uważam że to jest najlepszy SUV dla kogoś kto lubi jeździć za rozsądne pieniądze. Mam taki łuk gdzie ograniczenie jest do 60 dla większych pojazdów.Tam spokojnie 307 w kombi ze szklanym dachem wchodze 90. Stelvio którym jechałam tylko raz jechałam 113. Dla porównania Mustangiem do 90 pod warunkiem że jest sucho, bez ścinania, w liniach. A3 z dieslem czy w Quattro 110, jw. W x4 na MSport zawieszeniu dochodziłam do 125 ale już mocno wynosiło, jakieś piski opon. Czuć wagę, kładzie się, obawiasz się że lusterko złoży się o nawierzchnię. Stelvio lekko, nie czuć gabarytu auta. Lepsze trzymanie w fotelach niż w Gelendzie w AMG gdzie są te aktywne boczki. Ty masz koniczynkę więc sądzę że spokojnie bym zbliżała się z prędkością do mojej Yamahy w tym łuku.
Z minusów kamera, to fakt. Ona jest z Daily i Fiata. Jakby się uszkodziła to taniej iść do Fiata, ten sam interfejs, obiektyw i cena na polskie to coś koło 800 jeżeli dobrze kojarzę. W AR i Maseratti one są cenione na 2.5. Aha, inna jest w Fiacie 500, ona już nie pasuje. Ale kto tam patrzy do tyłu ;)
Bardziej denerwował radar dopplerowski który się brudził od śniegu i błota. Wtedy nie tylko aktywny nie działa z którego ja nie korzystam, ale w ogóle nie działa tempomat. I jedziesz z - nomen omen - choinką na desce ;)
Ale wykonanie super, prowadzenie jeszcze lepsze. Dla bajerow i cepeli kupujesz jakieś Mercedesy czy chińskie wynalazki. Dla jazdy Stelvio.

Oczywiście łuk jest zlokalizowany poza UE. To zamknięty odcinek do testów bombowców intergalaktycznych :)
_________________
Niebiańska robota
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14413
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-12-2025, 23:33   

Wszystko sie zgadza.

Na tym obniżonym zawieszeniu auto praktycznie sie nie pochyla w zakrętach. Im mocniej dociskam w zakręcie, tym lepiej sie trzyma, bo napęd wektorowy dokręca zewnętrzne koło.

Muszę wybrać się na tor, zeby poznać limity tego auta, które są o wiele wyżej, niz mógłbym sie spodziewać.
No i wciąż dylemat czy wrócić do seryjnych sprężyn, zeby auto było bardziej cywilizowane.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10873
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: Wczoraj 7:41   

Owczar napisał/a:
Im mocniej dociskam w zakręcie, tym lepiej sie trzyma, bo napęd wektorowy dokręca zewnętrzne koło

U mnie własnie chłopaki testują napęd wektorowy dla jednego czołowych producentów ale do elektryka. Dla Porshe jest w zasadzie uprodukcyjniony tez dla elektryka. Ciekaw jestem ilosci
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14413
Skąd: Pruszków
Wysłany: Wczoraj 12:15   

A czy przypadkiem spora część elektryków - gdzie są silniki osobne na każde koło, nie mają tego w standardzie?

W stelvio przód może przenieść max 50% momentu, a co ciekawe, każde tylne koło może przejąć 100% momentu.

Gdy dociskam gaz na szybkim, ostrym łuku, auto prowadzi się jeszcze lepiej niż przy mniejszej prędkości, ale na odpuszczonym gazie. To jest coś, co chciałbym przetestować na torze - plus oczywiście limity tego auta. Najlepiej na mokrym, bo nie wiem czy na asfalcie wystarczy mu odwagi żeby sprawdzić limit :)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10873
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: Dzisiaj 9:06   

Owczar napisał/a:
A czy przypadkiem spora część elektryków - gdzie są silniki osobne na każde koło, nie mają tego w standardzie?

Niestety nie bo silnik w kole do duża masa resorowana. Sstosuje sie przekładnie i mechanizmy różnicowe. Nie siędze w tym aż tak brdzo, trzeba by poszukać. Ale wiem ze takie torque vectoring to nie bedzie standard, tylko dodatek w specjalnych wersjach typy RS itp
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14413
Skąd: Pruszków
Wysłany: Dzisiaj 9:18   

Mialem na mysli, ze kazde kolo ma indywidualny naped, a nie silniki bezposrednio w kole.

tez nie siedze w EV i nie kojarze jakie tam maja rozwiazania - jeszcze, bo nigdy nie mowie nigdy :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.