[1G 90-94] dziwne zachowanie |
Autor |
Wiadomość |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2007, 23:42 [1G 90-94] dziwne zachowanie
|
|
|
witam mam problem.mianowicie czyscilem dzis przeputnice lecz przekrecilem gwint i musialem tez wymontowac korektor ssacy aby mi to naprawili.po powrocie postanowilem korektor tez troszke przeczyscic.po zalozeniu korektora i przepustnicy nastapilo odpalenie autka i tu zaczyna sie problem auto zaczelo kichac prychac tak jakby niepalilo na jakis gar lub jakby lapal gdzies lewe powietrze.wszystko podlaczylem tak jak powinno byc a tu takie cos.niewiem co sie moglo stac przedtem tak nierobil moze ktos mial taki problem.niesadze zeby cos walnelo bo przed rozbiorka bylo ok.pozdrawiam |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-06-2007, 23:55
|
|
|
leon2, jaki silnik ?? 1,8 czy 2,0 ??? |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 00:14
|
|
|
2000 16v |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-06-2007, 00:22
|
|
|
... sprawdz cały dolot, może gdzies opaska nie trzyma, pozatym wszystkie konektorki od czujników, silniczka krokowego itd., pod względem urwania kabelka i reset kompa polecam. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 07:24
|
|
|
ok sprawdze i dam znac.co do resetowania kompa to wystarczy odlaczyc aku na jakis czas? |
|
|
|
 |
GTO [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 09:08
|
|
|
Tak wystarczy odłaczyc aku na pare minut potem odpalic i czekac az sie wentylatory zalacza potem zgasic |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 10:15
|
|
|
a moze ktos wie jak sprawdzic rozrzad czy moze sie nieprzestawil jak powinny byc ustawione znaki i gdzie sie znajduja . |
|
|
|
 |
GTO [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Prosty [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 12:57
|
|
|
widzisz to mamy podobny problem... tyle ze mój wkręca sie od razu na 5 tys obrotów i niezbyt ma ochotę z nich zejść... dopiero po odłączeniu przepływomierza dusi sie na jałowych zachowując się zupełnie jak Twój... do do ustawienia rozrządu to było to już grane i raczej przynajmniej w moim wypadku nie było to powodem usterki... :/ |
|
|
|
 |
Ryfi [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 18:32
|
|
|
sprawdz uszczelke pod kolektorem ssacym skoro go demontowales |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2007, 19:39
|
|
|
witam rozebralem dzis autko wymienilem uszczelke pod kolektorem odpalilem auto i to samo.jak rusze autkiem to jedzie gorzej jest gdy stoje lub na wolnych obrotach gdy wrzucam bieg auto automatycznie sie dusi i gasnie.moze sknocilem cis przy przepustnicy jak ja czyscilem |
|
|
|
 |
Prosty [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2007, 11:12
|
|
|
Czy on w taki sposób działa CI z przepływomierzem czy bez? A może z przepływką wkręca się na wysokie obroty od razu po odpaleniu i jakieś 2-3s na 5k trzyma? |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 24-06-2007, 11:16
|
|
|
Kłania się regulacja obrotów silnika . |
|
|
|
 |
kiepuczi
Forumowicz
Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 203 Skąd: Pulawy
|
Wysłany: 24-06-2007, 12:25
|
|
|
jaka regulacja obrotow , ludzie, uszczelka puszcza powietrze. albo pod wtryskami. daliscie czerwony silikon pod dolot??? zaluzcie metalowa uszczelke |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-06-2007, 12:57
|
|
|
chlopaki sprawdzlem rozrzad i na sto procent jest przestawiony pasek byl tak luzny ze gdy go podnioslem to kolo normalnie przeskoczylo jeszcze o jeden zabek i teraz auto wogule nie pyka rozebralem juz wszystko i jutro jade kupic pasek bo napinacz wydaje mi sie dobry zloze i zobaczymy co bedzie sie dzialo pytalem znajomych przyczyna tych nierownych wolnych obrotow moze byc rozrzad sprawdz i tak wlasnie zrobilem . |
|
|
|
 |
|