Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] dziwne zachowanie
Autor Wiadomość
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 23:42   [1G 90-94] dziwne zachowanie

witam mam problem.mianowicie czyscilem dzis przeputnice lecz przekrecilem gwint i musialem tez wymontowac korektor ssacy aby mi to naprawili.po powrocie postanowilem korektor tez troszke przeczyscic.po zalozeniu korektora i przepustnicy nastapilo odpalenie autka i tu zaczyna sie problem auto zaczelo kichac prychac tak jakby niepalilo na jakis gar lub jakby lapal gdzies lewe powietrze.wszystko podlaczylem tak jak powinno byc a tu takie cos.niewiem co sie moglo stac przedtem tak nierobil moze ktos mial taki problem.niesadze zeby cos walnelo bo przed rozbiorka bylo ok.pozdrawiam
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-06-2007, 23:55   

leon2, jaki silnik ?? 1,8 czy 2,0 ???
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 00:14   

2000 16v
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-06-2007, 00:22   

... sprawdz cały dolot, może gdzies opaska nie trzyma, pozatym wszystkie konektorki od czujników, silniczka krokowego itd., pod względem urwania kabelka i reset kompa polecam.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 07:24   

ok sprawdze i dam znac.co do resetowania kompa to wystarczy odlaczyc aku na jakis czas? :(
 
 
GTO
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 09:08   

Tak wystarczy odłaczyc aku na pare minut potem odpalic i czekac az sie wentylatory zalacza potem zgasic
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 10:15   

a moze ktos wie jak sprawdzic rozrzad czy moze sie nieprzestawil jak powinny byc ustawione znaki i gdzie sie znajduja .
 
 
GTO
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 12:32   

http://www.vfaq.com/mods/timingbelt-1G.html
tutaj jest opisane o rozrzadzie
 
 
Prosty
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 12:57   

widzisz to mamy podobny problem... tyle ze mój wkręca sie od razu na 5 tys obrotów i niezbyt ma ochotę z nich zejść... dopiero po odłączeniu przepływomierza dusi sie na jałowych zachowując się zupełnie jak Twój... do do ustawienia rozrządu to było to już grane i raczej przynajmniej w moim wypadku nie było to powodem usterki... :/
 
 
Ryfi
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 18:32   

sprawdz uszczelke pod kolektorem ssacym skoro go demontowales
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 22-06-2007, 19:39   

witam rozebralem dzis autko wymienilem uszczelke pod kolektorem odpalilem auto i to samo.jak rusze autkiem to jedzie gorzej jest gdy stoje lub na wolnych obrotach gdy wrzucam bieg auto automatycznie sie dusi i gasnie.moze sknocilem cis przy przepustnicy jak ja czyscilem :?:
 
 
Prosty
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2007, 11:12   

Czy on w taki sposób działa CI z przepływomierzem czy bez? A może z przepływką wkręca się na wysokie obroty od razu po odpaleniu i jakieś 2-3s na 5k trzyma?
 
 
piotruś 
Forumowicz
,DZIECI KWIATY.''

Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 243
Skąd: ZGIERZ
Wysłany: 24-06-2007, 11:16   

Kłania się regulacja obrotów silnika .
 
 
 
 
kiepuczi 
Forumowicz

Auto: Eagle Talon Tsi AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 203
Skąd: Pulawy
Wysłany: 24-06-2007, 12:25   

jaka regulacja obrotow , ludzie, uszczelka puszcza powietrze. albo pod wtryskami. daliscie czerwony silikon pod dolot??? zaluzcie metalowa uszczelke
 
 
 
leon2
[Usunięty]

Wysłany: 24-06-2007, 12:57   

chlopaki sprawdzlem rozrzad i na sto procent jest przestawiony pasek byl tak luzny ze gdy go podnioslem to kolo normalnie przeskoczylo jeszcze o jeden zabek i teraz auto wogule nie pyka rozebralem juz wszystko i jutro jade kupic pasek bo napinacz wydaje mi sie dobry zloze i zobaczymy co bedzie sie dzialo pytalem znajomych przyczyna tych nierownych wolnych obrotow moze byc rozrzad sprawdz i tak wlasnie zrobilem .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.