 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 14-05-2014, 13:29 |
co sądzicie Carisma 1,9 TDI |
Autor |
Wiadomość |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 22-06-2007, 23:35
|
|
|
dylson napisał/a: | Rownie tobrze ktos moze powiedziec ze zastrzega oznaczenie "TEi" Turbo etylina na wtrysku. O ile sie znam to sie nie da tego zastrzec. |
To dlaczego w nowych silnikach wszyscy nie oznaczają silników z common rail jako HDI tylko peugeot i citroen mają HDI ford ma TDCi a przykładowo Nissan ma dCi. Bo to są znaki firmowe zastrzeżone tak jak pepsi czy coca-cola. w sumie każdy z tych silników jest na tej samej zasadzie budowany i jego działanie też ma bardzo podobną jak nie identyczną zasadę działania. A literka "I" w oznaczeniu TDI oznacza INTERCOOLER czyli chłodnicę powietrza doładowującego. Pompowtryskiwacze nie są chyba oznaczane jakoś w oznaczeniu silnika chyba że w numerze fabrycznym czy jakimś innym no bo np w starych audikach 80 B3 dyły te same silniki co teraz wkładają do octavi czy A4 tyle że te maja pompowtryski a tamte miały klasycznego turbo diesla z chłodnicą i oznaczenie było to samo TDI. Co do tego autka zaukcji to myslę że warto za tą kase go kuić tylko wcześniej dobrze go oglądnać i to nie tylko z wierchu. Pozdrawiam |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
Largo [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 00:22
|
|
|
Kupiłem ją dzisiaj mam nadzieje ze sie bedzie sprawować |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 00:51
|
|
|
Skrot TDI oznacza turbo diesel ic lub pompowtryski. Wiec ten skrot nam mowi co siedzi w aucie. Czyli tak samo jak skrot, ktory dalem wczesniej TEi. Sa to skroty, ktorych nie mozna zastrzegac. zobacz ze vw ma rozne kolory literek. Konkretnie czerwone. Natomiast oznaczenia HDI, CDi etc mozna zastrzegac bo one juz nam nie powiedza co siedzi pod maska. Oprocz tego chodzi tu tez o marketing. Chodzi o to zeby kazda marka miala swoje unikalne oznaczenie, po uslyszeniu ktorego bedziemy wiedzieli ze chodzi o konkretna marke. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 23-06-2007, 08:43
|
|
|
Dla sympatyków TDI (i nie tylko), fanów intercoolera i pompowtryskiwaczy K L I K |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
|
|