Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CASTROL GTX3 PROTECTION vs HIGH MILEAGE ? Zmieniac czy nie?
Autor Wiadomość
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 08-05-2005, 20:02   

Uszczelniacze zaworowe firmy AJUSA - u mnie wytrzymały dokładnie 48tkm, po szczale paska wymieniałem na nowe takie same, a dlatego że po zdjęciu tych 48tkm, wyglądały bardzo dobrze, były miękkie, wszystko na swoim miejscu... ile by jeszcze wytrzymały nie mam pojęcia....

Przypominam o prawidłowym montarzu uszczelniaczy, koszulki, głębokość nabicia, wszystko na olej nie na sucho...

Oryginalny uszczelniach to 32PLN za sztukę.......

Ale od Japanze może być taniej....

Pozdro
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 08-05-2005, 20:15   

Jesli chodzi o ich wymiane to zamierzam sie udac do specjalnego fachowca kolo wrocka czyli do Ciebie Romel :lol: (gadalismy kiedys przez pw). Oczywiscie jesli bedziesz mial czas i ochote. Odezwe sie jak sie juz zdecyduje na ta wymiane bo sie waham i kase zbieram.

Romel czyli jak by co to oprocz tych uszczelniaczy mam kupic jeszcze pasek rozrzadu, i napinacz i cos jeszcze? Pasek mialem 2tkm wymieniany ale jak ma sie zrwac to chyba lepiej wymienic?

Musze powaznie zastanowic czy wymieniac na ori czy te AJUSA.
Czy przy kupnie uszczelniaczy musze podac tylko silnik typ 4G15 12V czy jeszcze cos. Maja one jakies wymiary konkretne?
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-05-2005, 21:34   

Szkoda, że nie będziecie robić bez ściągania głowicy... Wtedy ja bym się na fotki pisał... :(
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 08-05-2005, 23:04   

No poki co to w sobote wymieniamy uszczelniacze w moim misiu razem z Romlem... relacja bedzie zdana... do tego bedą dzwigienki i popychacze zmieniane... oby chodził jak teraz Romla... wiezcie mi to jest coś pieknego... metr od auta prawie nie słyszałem ze chodzi...
 
 
wolf
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2005, 00:02   

E, ja tam lubie pomruk silnika słyszeć,
i jakimś strzałem z rury nie wzgardze, :P :shock:
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 09-05-2005, 06:33   

Kochajj a uszczelniacze to zakaladasz ori rozumiem?
 
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 09-05-2005, 07:42   

Artii jestem że tak powiem gotowy na pomoc, oby nie wcześniej niż za trzy tygodnie czyli około 29 maja...

Pozdro- jak coś to wcześniej dzwoń...
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 09-05-2005, 09:24   

Po wypowiedziach Romla zdecydowałem sie na ajuse...
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2005, 16:03   Re: CASTROL GTX3 PROTECTION vs HIGH MILEAGE ? Zmieniac czy n

Artii napisał/a:
kompresja podobno dobra

Gdyby ciśnienia nie było to sprawa jasna: trzeba obejrzeć pierścienie. Ale gdy jest dobre to o niczym to nie świadczy: pierścień uszczelniający może być OK, ale zbierający (olej) może puszczać.
Jeśli można wymienić uszczelniacze bez ruszania głowicy, to warto od tego zacząć. Ale jeśli trzeba ją zdejmować, to lepiej obejrzeć wszystko, choć to pachnie rozbiórką także dołu silnika.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-05-2005, 18:13   

Z tym że stan pierścieni łatwo sprawdzić zdejmując głowicę i dlatego jestem zwolennikiem tego rozwiązania przy zmianie uszczelniaczy. Można wtedy sprawdzić nie tylko stan gładzi cylindrów ale również spasowanie tłoka i "jak siedzi" a dodatkowo stan samej głowicy w tym również gniazd zaworowych i samych zaworów. Ambitni moga się pokusić przy okazji o wygładzenie kanałów w głowicy które na pewno nie zaszkodzi.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Alek
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2005, 20:28   

A przy okazji, jak to jest: niektórzy macherzy twierdzą że każde zdjęcie głowicy musi skutkowac jej splanowaniem, a niektórzy mają to głęboko w nosie. Wasze opinie?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-05-2005, 20:30   

Głowicę po zdjęciu należy bezwzględnie splanować o 0,02 mm aby zapewnić przyleganie powierzchni do bezwzględnie nowej uszczelki
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
shovel
[Usunięty]

Wysłany: 17-05-2005, 14:10   

jak chcesz się upewnić, czy to uszczelbniacze, ściągnij po prostu kolektor wydechowy, i popatrz do środka silnika.
jesli będziesz miał białe/piaskowe zawory, to jest ok. jeśli zaolejone - to puszczają uszczelniacze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.