Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Klimatyzacja (poradnik użytkownika) :))
Autor Wiadomość
Takumi
[Usunięty]

  Wysłany: 25-03-2007, 19:36   Klimatyzacja (poradnik użytkownika) :))

Koniec języka za przewodnika :roll: I ponownie witam na forum tym razem z zapytaniem o klime a dokładnie o przełącznik z rysunkiem płatka śniegu który to ma trzy poziomy pracy
(znajduje się pod pokrętłami nawiewu i regulacji temperatury) 1wyłaczony chyba 2wciskam zapala się pomarańczowa dioda 3wciskam raz jeszcze pali się zielona dioda na tym przełączniku. co to oznacza jak pali się pomarańczowa albo zielona?czy to sa dwa tryby pracy klimatyzacji?Głupio jak się nie ma instrukcji,która opisuje nawet banalne funkcje przycisków etc.. :D
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 30-05-2007, 22:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 26-03-2007, 18:58   

tak dwa tryby pracy... pomaranczowa ekonomcizny a zielona full moc klimy.... zauwaz jakie amsz obiciazenie silnika na obu trybach na zielonym czuc troche bardziej spadek mocy niz na pomaranczowej ;)
 
 
Takumi
[Usunięty]

  Wysłany: 27-03-2007, 12:39   klimatyzacja

Dzięki Goldi za pomoc.Rzeczywiscie masz racje z tym spadkiem mocy.Jak silnik chodzi na wolnych obrotach i włączam ów przycisk to na chwile obroty spadaja do około 800obr/min
ale po 2-3 sekundach wszystko wraca do normy.Jeszcze raz dzieki a poza tym to nic na razie nie dolega mojemu mistrzowi 8) oprócz tego nie zrobionego oswietlenia w schowku.Trzeba tylko przepalony przewód wymienić.Jakoś ostatnio czasu nie mam zeby sie za to zabrać.Pozdrawiam MITSUMANIAKÓW I ZEBY NASZE MIŚKI chodziły do końca świata i o jeden dzień dłużej :o
 
 
tyrel79
[Usunięty]

Wysłany: 26-05-2007, 20:15   Klima

Fachowo to się nazywa że twoja fura ma dwustopniową klimatyzację :roll:
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2007, 16:48   

No dobra Koledzy. Może ktoś mi łopatologicznie udzielić instruktażu jak się posługiwać klimatyzacją. Chodzi mi głównie o ustawienia pokręteł i takie tam. Co daje ta dwustopniowa klima? Kiedy używa się pierwszego stopnia, kiedy drugiego? Jak regulować wewnętrzną temperaturę?
Pozdrawiam
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 27-05-2007, 18:34   

jest to proste jak but ... w zimę i średnio upalne dni używasz trybu eco. nie daje dużego obciążenia więc spalasz mniej, z pozbywasz się zaparowanych szyb lub w lato jest miły chłodek, oczywiście ustawione pokrętła na zimno w lato w zimę gdzie chcesz, może być i klima i ogrzewanie na raz a i tak zbierze wilgoć, natomiast w takie bardzo upalnie dni, gdzie jest naprawdę ciepło, i do tego np. jeszcze wilgotno, czyli łopatologicznie tryb eco chodzi a chłodno nie jest włączasz drógi tryb, inna możliwość, odpalasz auto, dajesz na obieg zamknięty, trby max klima, wychodzisz z auto, gadasz jeszcze chwilę ze znajomym, wsiadasz do auta o znośnej temperaturze, otwierasz obieg i w drogę, pamiętać żeby zawsze jeździć na otwartym obiegu, zamknięty jest jak jedziesz za śmierdziuchem lub jest 50*C ....
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 30-05-2007, 18:19   

BUBU wziął łopatę i wrzucił mi trochę wiedzy na temat gałkologii przy używaniu klimatyzacji. Chwała mu za to :) Dzięki SAMAEL za pomoc, każda odpowiedź sie liczy. A co w przypadku gdy nie ma znajomego w okolicy? :p

Aha, i czy dla zdrowotności, nawiewy wskazane jest ustawić w położeniu nogi/szyba?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 30-05-2007, 18:45   

Nawiew raczej na szybę bo zimne powietrze opadając zmiesza się z gorącym które się unosi i tym samym w całej wysokości kabiny będziesz miał mieszanie powietrza. jak puścisz na nogo to zimne i tak na dole zostanie a gorące na wysokości głowy a to nie dobrze bo przeca człowiek najmocniej chłodzi się i wydziela ciepło przez głowę. Zatem wariant z nawiewem na szybę jest lepszy. Ewentualnie czasem nawiew środkiem choć to może powodować przeziębienia bo dmucha bezpośrednio na człowieka. Ja optuję za nawiewem na szybę - i tak przecież troszkę wtedy dmucha środkiem.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
rafq 
Mitsumaniak
MM-Mighty Morphin'


Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 766
Skąd: Lublin
Wysłany: 07-07-2007, 02:59   

ustawienie na szybę na pewno jest bardzo skuteczne nie tylko w chłodzeniu, ale i w załatwianiu zatok :( z tym trzeba uważać. Można jeszcze ustawiać nawiew z kratek, ale nie kierować bezpośrednio na ciało.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.