Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:44
[MSS 1.3] [ZAWIESZENIE] Stuki w błotniku
Autor Wiadomość
dario251
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2007, 23:33   [MSS 1.3] [ZAWIESZENIE] Stuki w błotniku

Witam. Niedawno kupiłem MSS 1.3 i mam problem ze stukami w prawym tylnym błotniku. Byłem na stacji diagnostycznej i zawieszenie jest ok. Pozdrawiam :roll:

[ Dodano: 07-06-2007, 01:19 ]
I jeszcze jedno pytanki gdzie jest w MSS zbiorniczek spryskiwacz tylnej szyby, bo na postach wyczytałem, że w Carismie właśnie to pukało. POZDRO
Ostatnio zmieniony przez cns80 18-02-2009, 14:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 07-06-2007, 08:23   

witam, z mojej wiedzy to jest jeden zbiorniczek na przód i tył pod przednim prawym nadkolem ,a z tyły z prawej strony powinien byc lewarek,klucz i pokrętka do klucza może którys z tych elementów wypadł i chałasuje sobie ,pozdro
_________________

 
 
dario251
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 11:03   

Wszystkie te elementy mam, i wszystko co mogłem wyjołem i nadal puka.
 
 
co_hipi
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 13:17   

WITAM
Z mojego doswiadczenia w tyle puka linka chamulca recznego stuk niedowyeliminowania niestety a droga opcja to paliwo ktore slychac podczas jazdy wady ktore nie zostały wyeliminowane przez cały okres produkcji modelu, nie ma co sie martwic tylko trzeba sie z tym pogodzic POZDRAWIAM
 
 
dario251
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 22:37   

Raczej to nie linka ani paliwo. Stuk jest taki jakby coś obijało się o błotnik, coś jak metal z plastikiem, jakby coś luźnego było w schowku na lewarek.POZDRO
 
 
pgrygiel
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2007, 13:55   

Zbiorniczek jest z przodu i ma dwie pompki na przód i na tyłł
 
 
dario251
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2007, 21:30   

Dzięki za rady, zlokalizowalem stuki, dla zainteresowanych to sprężyna o amorek.POZDRO
 
 
arek 69
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2007, 19:43   

no i co dario robiles coś z tymi stukami???
 
 
dario251
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 11:40   stuki

Jednym z rozwiązań są gumowe wkłady od malucha,jest z tym troche zabawy ale guma skutecznie odpycha sprężyne od amorka i giną wszystkie stuki. Drugi to nowe sprężyny,ja wybrałem pierwszy wariant koszt to 7zł. POZDRAWIAM
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 09-07-2007, 14:37   

dario251 napisał/a:
zlokalizowalem stuki, dla zainteresowanych to sprężyna o amorek
Wytłumacz/cie mi jakim cudem może stukać sprężyna o amortyzator? Przecież to pracuje "w osi" i nie ma (nie powinno) być ruchów prawo/lewo, przód/tył.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
niutiger
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 14:48   

JCH napisał/a:
dario251 napisał/a:
zlokalizowalem stuki, dla zainteresowanych to sprężyna o amorek
Wytłumacz/cie mi jakim cudem może stukać sprężyna o amortyzator? Przecież to pracuje "w osi" i nie ma (nie powinno) być ruchów prawo/lewo, przód/tył.


Tu chyba jest rozwiązanie tego problemu.
http://www.mitsubishi-gra...hlight=w%EA%BFa

Pozdrawiam,
 
 
dario251
[Usunięty]

Wysłany: 09-07-2007, 22:06   

Niestety to nie ten wątek. W moim SS sprężyna podczas pracy pionowej wyginała się ku przodowi co powodowało jej obcieranie o amortyzator do tego stopnia że część jednego ze zwoi zamiast być okrągły zrobił się od strony amorka płaski i amorek był porysowany,też zastanawiałem się jak to możliwe, ale to fakt.POZDRO
 
 
arek 69
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 09:42   

u mnie też te stuki to chyba bardziej to co dario opisuje bo nie słyszę tego tylko w deszczu ale od czasu do czasu niezaleznie od pogody przy wolnej jezdzie na wybojach
 
 
dario251
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 13:20   

Arek zrób oględzini sprężyny i amorka (czy są obite lub otarte) i wszystko będzie jasne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.