jaka instalacje? |
Autor |
Wiadomość |
piwkotom
moderator mitsumaniak maruda

Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 03 Sie 2005 Posty: 1620 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 06-06-2007, 01:02
|
|
|
SZNAPII napisał/a: | jaki jest mniej wiecej koszt sekwękcji??? |
Musisz przyjac 2200-2500 w zaleznosci od producenta instalacji i zakladu jesli mowimy o czterocylindrowej rzedowce. Do V6 odpowiednio drozej |
_________________
 |
|
|
|
 |
Sylwia
Forumowicz
Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 14 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: tychy
|
Wysłany: 06-06-2007, 11:36
|
|
|
do 4 cylindrów to koszt w zależnośći od warsztatu i miasta- 2400do 3000, a 6 cyl to 3200 do 3700- mowa o polskiej sekwencji, Prins to 4 cyl 4500zł i 6cyl 6000zł |
_________________ Sylwia |
|
|
|
 |
Andrzej C. [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 15:55
|
|
|
Witam. Ja niedawno założyłem do swojego Lancera instalację sekwencyjną KME DIEGO z komputerem "Akme" i żółtymi wtryskami "Valtek". Koszt to 2300zł. Na razie sprawuje się dobrze, ale jeszcze nie mogę za dużo powiedzieć bo przejechałem dopiero 300km. Mnie gazownik powiedział że KME jest lepsza od STAG 300, ponieważ pracuje szybciej, a sterownik "Akme" jest produkowany typowo dla samochodów amerykańskich i niektórych japońskich (Mitsubishi). Spadek mocy samochodu jest przy tej instalce prawie niezauważalny, do tego jest praktycznie bez obsługowa, auto samo przełącza się na gaz przy odpowiedniej temperaturze i wraca na zasilanie benzynowe w przypadku braku gazu. Tylko przy instalacji sekwencyjnej nie dochodzi do wystrzałów w kolektorze ssącym.
Jedak zakładając gaz musisz sie liczyć z częstszymi wymianami oleju, filtrów, świec i przewodów wysokiego napięcia, oraz w baku na paliwo, mieć połowę zbiornika, żeby nie zatrzeć pompki paliwa.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
WOWA
Mitsumaniak

Auto: EA5W by deejay
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 725 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 10-07-2007, 12:58
|
|
|
Ja wlasnie sie przymierzam do zalozenia instalacji i nie wiem na jaka sie zdecydowac czy STAG 300 czy Sequent 24 firmy BRC cena jest porownywalna.
(Carisma 1,6 z 99 r. bez aparatu zaplonowego )
Prosze o opinie zagazowanych i nie tylko
z gory wielkie dzieki! |
|
|
|
 |
Sylwia
Forumowicz
Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 14 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: tychy
|
Wysłany: 10-07-2007, 14:37
|
|
|
witam, wybierz może pod kątem warsztatu który Ci bardziej odpowiada, (jakość, odległość)
osobiście radze staga 300- on także automatycznie przęłączy się na pb przy braku gazu.
obecnie większość warsztatów to obsługuje, a jak wygląda to z BRC - nie wiem,
upewnij się zębyś potem nie musiał jechać na regulacje 50km. |
_________________ Sylwia |
|
|
|
 |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 10-07-2007, 15:00
|
|
|
WOWA napisał/a: | Ja wlasnie sie przymierzam do zalozenia instalacji i nie wiem na jaka sie zdecydowac czy STAG 300 czy Sequent 24 firmy BRC cena jest porownywalna.
(Carisma 1,6 z 99 r. bez aparatu zaplonowego )
Prosze o opinie zagazowanych i nie tylko
z gory wielkie dzieki! |
JA OSOBISCIE MAM BRC i jest spoko koszt 3000. |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
madmich [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 17:03
|
|
|
Witam
Ja wlasnie zalozylem do Carismy 1.6 2002 instalacje KME Diego, przez czesc osob jest polecana, przez czesc krytykowana. Niestety jak to bywa z LPG jakosc dzialania zalezy bardziej od zakladu montujacego niz samej instalacji. Jak na razie w moim przypadku problemem byl tylko wielozawor w butli, ktory nie trzymal gazu i mocno smierdzialo w samochodzie. W warsztacie wymienili i jest ok. Jak dotad zrobilem ok. 1000 km i spadek mocy zauwazylem tylko w czasie jazdy krajowa 7 z boxem i dwoma rowerami na dachu, bagazami i trzema osobami na pokladzie. Najlepsze jest to, ze wycieczka na mazury kosztowala ok 100 a nie 250 |
|
|
|
 |
WOWA
Mitsumaniak

Auto: EA5W by deejay
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 725 Skąd: Środa Śląska
|
Wysłany: 18-07-2007, 13:20
|
|
|
NO i zalozylem wczoraj w SPARKO we Wrocku STAG 300 za 2700 zl zobaczymy jak sie bedzie spisywala, narazie jest oki, odczowalny lekki spadek mocy na 2 biegu na wyzszych jest oki.
Pozdro. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 19-07-2011, 10:49
|
|
|
Troche odświeżę temat...
Kupiłem właśnie Cari 1.6 90 KM z 1998 r i chcę/muszę założyć gaz. Oczywiście tylko sekwencja, i tu mam pytanie - czy wtryski valtek i instalacja stag będą ok, czy szukać czegoś innnego ? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-07-2011, 11:02
|
|
|
Sterownik ok, ale wtryski zamień chociaż na Matrix. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 19-07-2011, 13:11
|
|
|
o właśnie, o valtekach coś już mi się na forum obiło, ze są bardzo nie bardzo. |
|
|
|
 |
KaWu
Mitsumaniak Karmine Red

Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 19-07-2011, 23:27
|
|
|
Cytat: | o właśnie, o valtekach coś już mi się na forum obiło, ze są bardzo nie bardzo. |
Jezeli chodzi o typ 34 to wyrobią się w twoim silniku.
Jeździ taki już w moich okolicach na nich i nie narzeka. |
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)  |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 20-07-2011, 23:01
|
|
|
Ewentualnie wtryski HANA. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 20-07-2011, 23:10
|
|
|
Wtryski Hana jak najbardziej, tylko czy do tego silnika jest sens. Jeśli auto ma być na dłużej to oczywiście tak. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 21-07-2011, 06:00
|
|
|
Auto jest planowane na 100tkm, czyli w moim przypadku na niecałe 3 lata.
Te Hana to jakieś droższe i bardziej wytrzymałe, tak ? |
|
|
|
 |
|