Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka instalacje?
Autor Wiadomość
piwkotom 
moderator mitsumaniak
maruda


Auto: Touareg V8 :)
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 03 Sie 2005
Posty: 1620
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 06-06-2007, 01:02   

SZNAPII napisał/a:
jaki jest mniej wiecej koszt sekwękcji???

Musisz przyjac 2200-2500 w zaleznosci od producenta instalacji i zakladu jesli mowimy o czterocylindrowej rzedowce. Do V6 odpowiednio drozej ;)
_________________
 
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 06-06-2007, 11:36   

do 4 cylindrów to koszt w zależnośći od warsztatu i miasta- 2400do 3000, a 6 cyl to 3200 do 3700- mowa o polskiej sekwencji, Prins to 4 cyl 4500zł i 6cyl 6000zł
_________________
Sylwia
 
 
 
Andrzej C.
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 15:55   

Witam. Ja niedawno założyłem do swojego Lancera instalację sekwencyjną KME DIEGO z komputerem "Akme" i żółtymi wtryskami "Valtek". Koszt to 2300zł. Na razie sprawuje się dobrze, ale jeszcze nie mogę za dużo powiedzieć bo przejechałem dopiero 300km. Mnie gazownik powiedział że KME jest lepsza od STAG 300, ponieważ pracuje szybciej, a sterownik "Akme" jest produkowany typowo dla samochodów amerykańskich i niektórych japońskich (Mitsubishi). Spadek mocy samochodu jest przy tej instalce prawie niezauważalny, do tego jest praktycznie bez obsługowa, auto samo przełącza się na gaz przy odpowiedniej temperaturze i wraca na zasilanie benzynowe w przypadku braku gazu. Tylko przy instalacji sekwencyjnej nie dochodzi do wystrzałów w kolektorze ssącym.
Jedak zakładając gaz musisz sie liczyć z częstszymi wymianami oleju, filtrów, świec i przewodów wysokiego napięcia, oraz w baku na paliwo, mieć połowę zbiornika, żeby nie zatrzeć pompki paliwa.
Pozdrawiam
 
 
WOWA 
Mitsumaniak


Auto: EA5W by deejay
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 725
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 10-07-2007, 12:58   

Ja wlasnie sie przymierzam do zalozenia instalacji i nie wiem na jaka sie zdecydowac czy STAG 300 czy Sequent 24 firmy BRC cena jest porownywalna.
(Carisma 1,6 z 99 r. bez aparatu zaplonowego :P )
Prosze o opinie zagazowanych i nie tylko :D

z gory wielkie dzieki!
 
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 10-07-2007, 14:37   

witam, wybierz może pod kątem warsztatu który Ci bardziej odpowiada, (jakość, odległość)
osobiście radze staga 300- on także automatycznie przęłączy się na pb przy braku gazu.
obecnie większość warsztatów to obsługuje, a jak wygląda to z BRC - nie wiem,
upewnij się zębyś potem nie musiał jechać na regulacje 50km.
_________________
Sylwia
 
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 10-07-2007, 15:00   

WOWA napisał/a:
Ja wlasnie sie przymierzam do zalozenia instalacji i nie wiem na jaka sie zdecydowac czy STAG 300 czy Sequent 24 firmy BRC cena jest porownywalna.
(Carisma 1,6 z 99 r. bez aparatu zaplonowego :P )
Prosze o opinie zagazowanych i nie tylko :D

z gory wielkie dzieki!


JA OSOBISCIE MAM BRC i jest spoko koszt 3000.
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
madmich
[Usunięty]

Wysłany: 10-07-2007, 17:03   

Witam
Ja wlasnie zalozylem do Carismy 1.6 2002 instalacje KME Diego, przez czesc osob jest polecana, przez czesc krytykowana. Niestety jak to bywa z LPG jakosc dzialania zalezy bardziej od zakladu montujacego niz samej instalacji. Jak na razie w moim przypadku problemem byl tylko wielozawor w butli, ktory nie trzymal gazu i mocno smierdzialo w samochodzie. W warsztacie wymienili i jest ok. Jak dotad zrobilem ok. 1000 km i spadek mocy zauwazylem tylko w czasie jazdy krajowa 7 z boxem i dwoma rowerami na dachu, bagazami i trzema osobami na pokladzie. Najlepsze jest to, ze wycieczka na mazury kosztowala ok 100 a nie 250 :wink:
 
 
WOWA 
Mitsumaniak


Auto: EA5W by deejay
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 725
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 18-07-2007, 13:20   

NO i zalozylem wczoraj w SPARKO we Wrocku STAG 300 za 2700 zl zobaczymy jak sie bedzie spisywala, narazie jest oki, odczowalny lekki spadek mocy na 2 biegu na wyzszych jest oki.

Pozdro.
 
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 19-07-2011, 10:49   

Troche odświeżę temat...
Kupiłem właśnie Cari 1.6 90 KM z 1998 r i chcę/muszę założyć gaz. Oczywiście tylko sekwencja, i tu mam pytanie - czy wtryski valtek i instalacja stag będą ok, czy szukać czegoś innnego ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-07-2011, 11:02   

Sterownik ok, ale wtryski zamień chociaż na Matrix.
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 19-07-2011, 13:11   

o właśnie, o valtekach coś już mi się na forum obiło, ze są bardzo nie bardzo.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-07-2011, 23:27   

Cytat:
o właśnie, o valtekach coś już mi się na forum obiło, ze są bardzo nie bardzo.


Jezeli chodzi o typ 34 to wyrobią się w twoim silniku.
Jeździ taki już w moich okolicach na nich i nie narzeka.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 20-07-2011, 23:01   

Ewentualnie wtryski HANA.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 20-07-2011, 23:10   

Wtryski Hana jak najbardziej, tylko czy do tego silnika jest sens. Jeśli auto ma być na dłużej to oczywiście tak.
 
 
jurekschroda 
Forumowicz

Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 683
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 21-07-2011, 06:00   

Auto jest planowane na 100tkm, czyli w moim przypadku na niecałe 3 lata.
Te Hana to jakieś droższe i bardziej wytrzymałe, tak ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.