[E33A 2.0] Czy to popychacze? |
Autor |
Wiadomość |
Darek2222 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-07-2007, 17:56 [E33A 2.0] Czy to popychacze?
|
|
|
Witam
no i mam koleiny problem . Proszę o rady i sugestie.
Silnik zaczął brać olej. ok litra na 1000km.
Objawy to dym koloru niebiesko-siwy . Patrząc w lusterko widzę dymek przy ruszaniu i niekiedy w czasie jazdy. Jeżdżę na gazie.
Podejrzewam popychacze. Co o tym myślicie?. Powiedzcie jaki jest koszt wymiany popychaczy i czy można je wymienić bez ściągania głowicy .
Dolałem ceramizer i po przejechaniu 1000km odczułem naprawdę wyraźną poprawę pracy silnika i dynamiki jazdy . Ale to dymienie to staję sie coraz mocniejsze .
Olej jaki zalałem to minerał lotos gaz.
Prosze o rady
pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez roch_27 20-08-2007, 20:54, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-07-2007, 21:42 Wyjaśnienie !
|
|
|
Witaj i odrazu poprawię cię że nie chodzi tu o Popychacze TYLKO o uczczelniacze na zaworach !!! a jeśli chodzi o olej to zrobiłeś wielki błąd zalałeś najgorszy syf jaki jest na rynku ! tylko nie Lotos lotosa leje sie do starego Maluch trupa który ledwo jeżdzi ! wylej to jak naszybciej jak możesz i kup coś porządnego np. Castrol , Mobil lub Shell może właśnie przez ten olej tak sie stało niewiem jak było wcześniej ? A jeśli chodzi o uszczelniacze na zaworach to koszt wymiany jest ok 15 zł za sztukę razy 8 sztuk zależy o szlifierni ale to niewszystkie koszta dochodzi jeszcze planowanie głowicy uszczelki i robata mechanika i oby tylko sie na tym skończyło , bo mogą być jeszcze pierścienie powodem brania oleju . Ceramizer nie uszczelnia uszczelniaczy na zaworach bo sa one gumowe , tworzy tylko warstwe ceramiczną na gładziach cylindrów i poprawia sprężanie , sam na Ceramizerze jeżdze i jestem zadowolony Pamietaj zmien olej i obserwój poziom oleju powodzenia |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2007, 00:03
|
|
|
bartekdeejay napisał/a: | , sam na Ceramizerze jeżdze i jestem zadowolony |
udało sie chociaż troszke wyciszyś charakterystyczne cykanie zaworków ;> ile km już zrobiłeś na tym wynalazku ?? bo sam sie zaczełem zastanawiać ale jakoś strasznie sceptycznie jestem nastawiony do takich wynalazków... |
|
|
|
 |
Darek2222 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2007, 08:57
|
|
|
Sory za pomyłkę, oczywiście chodzi o uszczelniacze.
Mówicie ze lotos to największy syf możliwe , silnik zaczyna mocniej dymić po nagrzaniu oleju .Bartekdeejay możliwe że masz racje. Tylko muszę zrobić na na tym oleju jeszcze 1 tysiąc km , kuracja ceramiczna , wlałem 2 dawki ceramizera. i na pewno wymienię, Silnik wcześniej tak nie dymił.
Jakli olej najbardziej polecacie oczywiście minerał podajcie symbol. Najlepiej aby był gęsty , i nie ubywało go tak szybko z silnika . |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-07-2007, 09:04
|
|
|
Darek2222 napisał/a: | Jakli olej najbardziej polecacie oczywiście minerał podajcie symbol. |
Mobil Super M |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-07-2007, 10:46 Ceramizer
|
|
|
Jesli chodzi o popychacze to jest poprawa ale najbardziej wzrosło ciśnienie spreżania na cylindrach mejscami prawie o dwa bary dodam tylko że mam wlane dwa aplikatory i jeszcze jedno auto zaczeło mniej palić ok. 0,7 litra na sto Ogólnie mówiąc to co piszą jest prawdą |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-07-2007, 13:16
|
|
|
Darek2222 napisał/a: | Jakli olej najbardziej polecacie oczywiście minerał podajcie symbol. |
A ja polecam Shell 15W40. Miś brał mi go mniej niż Mobila. |
|
|
|
 |
Darek2222 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-07-2007, 20:57
|
|
|
Dzięki za namiary na dobre oleje. Wymienie zaraz po kuracji ceramicznej.
Jeżeli chodzi o ceramizer to potwierdzam co napisał bartekdeejay. Silnik jest cichszy . lepsza dynamika jazdy , czyli na pewno ciśnienie w cylindrach wzrosło, nie wiem o ile nie robiłem pomiaru ale to się czuje przy moim wyeksploatowanym silniku . Zalałem dwie dawki. Jeszcze tylko żeby mi to dymienie ustało, albo sie zminimalizowało . Udało mi sie dzisiaj wyczyścić przepustnice i wyregulować obroty mam na 850 i o dziwo falowanie silnika ustało i tu ukłony w stronę krzyżaka super strona i super wskazówki wielkie dzięki. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Darek2222 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-07-2007, 16:13
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | ja śmigam na lotosie 10 w 40 i sobie chwale ani grama mi niebierze oleju choc miska mam nienowego |
10w 40 to jest pólsyntetyk a ja mam 15 w 40 minerał.
Chyba poszukam shell 15 w 40 i zaleje może będzie gęściejszy. Słuchajcie a może dodać odrobinę jakiegoś dobrego zagęszczacza tylko nie typu moto-doktora , czy jest coś takiego żeby nie zaszkodziło a pomogło nieznacznie zagęścić olej?
Bastek z forum wspominał coś o stp,wurh, ligue coś tam. Co o tym myślicie jeżeli sam shell nie pomoże. Może ktoś coś już dolewał i sobie chwali? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
|