Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] CHECK ENGINE zapalił się w czasie jazdy na około
Autor Wiadomość
Levyspor
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2007, 07:05   

Przewody WN wymieniłem około 40 dni temu (BOSCH) oraz Świece (NGK). Oj... sypie się to moje autko, oj sypie się. Rozejrzę się za lambdą w JapanCar w Łodzi, mówią że lepiej kupić używaną ale oryginalną za 120 zł niż uniwersalną za 160 zł. Jak myślicie ? Sondy NGK ciężko znaleźć, wszędzie mają uniwersalne Boscha i Magneti-Marelli czy coś w tym stylu.

Na allegro boję się kupić sondę 4 przewodową za 99 zł, zwłaszcza że nie mają oryginalnych opakowań.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 31-05-2007, 09:14   

NGK robi sondy pod nazwa firmy NTK, sondy Walker sa rownie dobre jakosciowo. A Bosza wyrzuc do kosza...
 
 
greentee
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2007, 12:15   

Levyspor napisał/a:
Na allegro boję się kupić sondę 4 przewodową za 99 zł, zwłaszcza że nie mają oryginalnych opakowań.


Jakiś czas temu miałem ten sam problem i kupiłem właśnie taką sonde ntk za 99zł na allegro.
Sam ją wymieniłem i do dzisaj zadnych problemów ani zapalonego CE.
 
 
Levyspor
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2007, 17:13   

Historii ciąg dalszy !!! Oczywiście po sprawdzeniu na komputerze błędów - diagnozie SONDA LAMBADA działa w bardzo niskich napięciach rozpocząłem poszukiwanie tego podzespołu, ale także bacznie przyglądałem się swemu autku... i co??? Zauważyłem że samochód zaczął diametralnie MNIEJ PALIĆ !!! to jakieś anomalia chyba - bo jak Sonda pada to auto pali dużo (tak czytałem na forum) a Tu u mnie odwrotnie !!! W cyklu mieszanym z przewagą miasta (ŁÓDŹ) pali mi 6l/100 km !!!! dlatego postanowiłem nie zmieniać sondy i tak już 2 tygodnie oszczędnie sobie śmigam. A dziś zagasł mi CE który się palił non stop. Jechałem w wielkim deszczu - patrze na tabicę rodzielczą a tu nie ma czerwonego CE, ucieszyłem się ale później pomyślałem że kontrolka się w końcu przepaliła - ale nie, zgasiłem silnik, potem zapłon i CE zapala się na 4 sek i gaśnie - gra gitara !!! Może to autko w końcu zaczyna mnie lubić ????
 
 
BuBu0707
[Usunięty]

Wysłany: 13-06-2007, 18:29   

tak levy tak... :lol: widać że wszysto uciebie wraca do normy... a spalania to tylkko moge pozazdrościć :roll:
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-06-2007, 18:59   

Jak będziesz jeździł na zbyt ubogiej mieszance to ci powypala gniazda lub elektrody świeczek a i kat będzie miał ciężko.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Levyspor
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2007, 22:15   

Przestraszyłem się tą informacją o zbyt ubogiej mieszance i zakupiłem za namową bear007 sonde NTK na Allegro - zaisntalowali mi ją dziś i jest ok. Mam nadzieję, że jeżdżąc 3-4 tygodnie nie uszkodziłem nic - ale świece i przewody WN musze chyba sprawdzić bo znów jakby stracił Colcik moc. Mam nadzieję że z zaworami ok, bo podobno zbyt uboga mieszanka także może je zniszczyć. Dzieki za radę dla wszystkich wspierających mnie w eksploatacji pierwszego autka !!!
 
 
Kuczan
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 09:16   

Powiedzcie mi gdzie dokładnie znajduje się lambda w 4g92 chce zobaczyć ilu mam przewodową i czy NTK 4przewodowa podejdzie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-07-2007, 09:25   

Kuczan napisał/a:
Powiedzcie mi gdzie dokładnie znajduje się lambda w 4g92 chce zobaczyć ilu mam przewodową i czy NTK 4przewodowa podejdzie.

wejdz pod auto i idz wzrokiem od kolektora wydechowego w kierunku tlumika - gdzies na wysokosci scianki grodziowej bedzie wkrecona w wydech
 
 
Kuczan
[Usunięty]

Wysłany: 11-07-2007, 09:43   

OK Wielkie dzięki!! Czyli oxygen sensor to sonda lambda.DZięki Dzięki
 
 
Hammer
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2007, 23:06   

mnie check engine zeschizował totalnie. raz mi sie zapalił na jakies 10 sekund i zaśmierdziało w samochodzie. jakiś miesiąc później podczas jazdy spalił sie KOMPUTER!!! ja byłem rozczarowany. na szczęście nie było większych problemów i z internetu zamówiłem nowy(uzywany:P) jak do tej pory działa. a check engine pokazuje sie tak jak u wszystkich...... na poczatku :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.