Komputer ?? - już nie wiem czego sie czepić: |
Autor |
Wiadomość |
xmsmmgr [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 12:17
|
|
|
To faktycznie fajnie - mi też niedługo rok stuknie . Mam dokładnie tak samo - tylko nie mam gazu. Na wyższych obrotach u mnie też nie ma przyduszania. Węzyki podciśnień przy wtrysku też mam dwa - z wyglądu są ok ale nie sprawdzałem ich drożności. |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-07-2007, 12:41
|
|
|
xmsmmgr, Chyba do regulatora cisnienia listwy wtryskowej masz jeden wezyk doprowadzony?? Ja u siebie sprawdzalem cisnienie na listwie to jest ok i trzyma sie w normie czyli regulator dziala. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
xmsmmgr [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 14:00
|
|
|
Jeżeli wężyki podciśnień to te które dochodzą do bloczku z napisem ....MULTI (początku nie pamiętam) to dochodzą dwa. Sorki za chłopski język . Ile kosztuje takie sprawdzenie ciśnienia??? |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-07-2007, 14:13
|
|
|
xmsmmgr, ja zaplacilem w serwisie 250 zl, ale nie za to, sprawdzili cisnienie tak przy okazji sadze ze duzo to nie kosztuje moze 20zl. Tu masz fotke regulatora i przewodu podcisnieniowego do niego. |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
xmsmmgr [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 14:33
|
|
|
hmmmm u mnie czegoś takiego raczej nie ma ale jeszcze poszukam. Jak nie znajde to najwyżej kilka fotek zrobie i sie troche podpytam |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-07-2007, 14:53
|
|
|
xmsmmgr, Musisz miec na koncu listwy wtryskowej moze byc on inaczej ulozony |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
xmsmmgr [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 15:35
|
|
|
No to mi sie nazbierało rzeczy do sprawdzenia Karol208 mówiszeże regulator i przewody masz dobre a nadal masz to samo co ja?? |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 17-07-2007, 16:24
|
|
|
to jest nas trzech
u mnie na zimnym silniku też przymula przez chwilę (zasilanie Pb)
Hipoteza robocza:
zimny silnik zasilany jest nieoptymalną mieszanką (za bogatą?)
Pytanie dlaczego? |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 17-07-2007, 17:55
|
|
|
Czyli w moim przypadku za sklad mieszanki paliwo -powietrze odpowiedzialne sa:
1. przeplywomierz
2. czujniki temperatury
3. TPS
4. Wtryskiwacze
5. regulator cisnienia paliwa badz tez sama pompa
6. sonda lambda (u mnie nie wystepuje owa)
7. ECU
Wiec tak:
ad1. Przeplywke mam sprawdzona nawet mam 2 sprawdzone i jest ok
ad2. czujniki temp. podaja wiarygodne dane
ad3. TPS ustawiony na 0,5V i nie ma ,,dziur'' (ciaglosc napiecia wzrasta lub maleje)
ad4. Wtryskiwacze nie lejace ladnie rozpylaja kupilem uzywki no ale mialem z symbolem N210H a teraz mam B210H. ale sadze ze to nie moze byc przyczyna w sumie pochodza od galanta 2.0i (ale wyczytalem ze B210H maja zastosowanie w silniku V6)
ad5. Regulator cisnienia paliwa sprawdzany w serwisie i trzyma cisnienie w normie.
ad7. ECU mam wporzadku sprawdzane przez Bartka
Co jeszcze odpowiedzialne jest za sklad mieszanki?? i co nalezy sprawdzic |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
Anazar [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 22:47
|
|
|
... mam chyba dokładnie taki sam problem
i szukam przyczynę od prawie trzech miesięcy...
Narazie nie znalazłem.
może to jednak silniczek krokowy...
popatrzę czy czegoś tam nie można wyregulować.
Może przez niego silnik nie dostaje właściwej dawki paliwa |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 18-07-2007, 09:37
|
|
|
Karol208 napisał/a: | Czyli w moim przypadku za sklad mieszanki paliwo -powietrze odpowiedzialne sa:
1. przeplywomierz
2. czujniki temperatury
3. TPS
4. Wtryskiwacze
5. regulator cisnienia paliwa badz tez sama pompa
6. sonda lambda (u mnie nie wystepuje owa)
7. ECU
Wiec tak:
ad1. Przeplywke mam sprawdzona nawet mam 2 sprawdzone i jest ok
ad2. czujniki temp. podaja wiarygodne dane
ad3. TPS ustawiony na 0,5V i nie ma ,,dziur'' (ciaglosc napiecia wzrasta lub maleje)
ad4. Wtryskiwacze nie lejace ladnie rozpylaja kupilem uzywki no ale mialem z symbolem N210H a teraz mam B210H. ale sadze ze to nie moze byc przyczyna w sumie pochodza od galanta 2.0i (ale wyczytalem ze B210H maja zastosowanie w silniku V6)
ad5. Regulator cisnienia paliwa sprawdzany w serwisie i trzyma cisnienie w normie.
ad7. ECU mam wporzadku sprawdzane przez Bartka
Co jeszcze odpowiedzialne jest za sklad mieszanki?? i co nalezy sprawdzic |
pewne znaczenie ma też kąt wyprzedzenia zapłonu, ale to raczej też jest w porządku.
nie wiem czego się jeszcze można czepić
może niedostateczna kompresja w cylindrach? |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 18-07-2007, 10:21
|
|
|
Dzisiaj jak poczta polska przyniesie mi ECU lece do mechanika po auto odrazu zmierze kompresje. Tak mysle sobie o tych moich wtryskach dlaczego sa od silnika V6 |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
xmsmmgr [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 21:58
|
|
|
Nie mogłem sie doszukać tego regulatora podciśnień. Może ktoś mi pokazać to na tych zdjęciach spod mojej klapy : Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3
Kurcze okazało się ze źle powiedziałem te ciśnenie sprężań: mam jeszcze gorsze 10 9 8 9 ale to chyba nie to. Jeszcze sprawdze tak jak proponowaliście bo może faktycznie silnik do roboty - a wtedy się pociacham |
|
|
|
 |
Karol208
Forumowicz Hose

Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 137 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 18-07-2007, 22:04
|
|
|
xmsmmgr, Regulator masz TU
Sprawdzales proba olejowa kazdy cylinder?? moze nie przez pierscienie ci kompresja zwiewa |
_________________ Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-07-2007, 23:37
|
|
|
Anazar napisał/a: | może to jednak silniczek krokowy...
popatrzę czy czegoś tam nie można wyregulować.
Może przez niego silnik nie dostaje właściwej dawki paliwa |
Nie ma nic wspolnego jedno z drugim. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
|