Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Komputer ?? - już nie wiem czego sie czepić:
Autor Wiadomość
xmsmmgr
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 12:17   

To faktycznie fajnie - mi też niedługo rok stuknie :) . Mam dokładnie tak samo - tylko nie mam gazu. Na wyższych obrotach u mnie też nie ma przyduszania. Węzyki podciśnień przy wtrysku też mam dwa - z wyglądu są ok ale nie sprawdzałem ich drożności.
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 17-07-2007, 12:41   

xmsmmgr, Chyba do regulatora cisnienia listwy wtryskowej masz jeden wezyk doprowadzony?? Ja u siebie sprawdzalem cisnienie na listwie to jest ok i trzyma sie w normie czyli regulator dziala.
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
xmsmmgr
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 14:00   

Jeżeli wężyki podciśnień to te które dochodzą do bloczku z napisem ....MULTI (początku nie pamiętam) to dochodzą dwa. Sorki za chłopski język :) . Ile kosztuje takie sprawdzenie ciśnienia???
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 17-07-2007, 14:13   

xmsmmgr, ja zaplacilem w serwisie 250 zl, ale nie za to, sprawdzili cisnienie tak przy okazji sadze ze duzo to nie kosztuje moze 20zl. Tu masz fotke regulatora i przewodu podcisnieniowego do niego.
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
xmsmmgr
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 14:33   

hmmmm u mnie czegoś takiego raczej nie ma ale jeszcze poszukam. Jak nie znajde to najwyżej kilka fotek zrobie i sie troche podpytam
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 17-07-2007, 14:53   

xmsmmgr, Musisz miec na koncu listwy wtryskowej moze byc on inaczej ulozony
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
xmsmmgr
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 15:35   

No to mi sie nazbierało rzeczy do sprawdzenia :) Karol208 mówiszeże regulator i przewody masz dobre a nadal masz to samo co ja??
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 17-07-2007, 16:24   

to jest nas trzech :badgrin:
u mnie na zimnym silniku też przymula przez chwilę (zasilanie Pb)

Hipoteza robocza:
zimny silnik zasilany jest nieoptymalną mieszanką (za bogatą?)

Pytanie dlaczego?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 17-07-2007, 17:55   

Czyli w moim przypadku za sklad mieszanki paliwo -powietrze odpowiedzialne sa:
1. przeplywomierz
2. czujniki temperatury
3. TPS
4. Wtryskiwacze
5. regulator cisnienia paliwa badz tez sama pompa
6. sonda lambda (u mnie nie wystepuje owa)
7. ECU

Wiec tak:
ad1. Przeplywke mam sprawdzona nawet mam 2 sprawdzone i jest ok
ad2. czujniki temp. podaja wiarygodne dane
ad3. TPS ustawiony na 0,5V i nie ma ,,dziur'' (ciaglosc napiecia wzrasta lub maleje)
ad4. Wtryskiwacze nie lejace ladnie rozpylaja kupilem uzywki no ale mialem z symbolem N210H a teraz mam B210H. ale sadze ze to nie moze byc przyczyna w sumie pochodza od galanta 2.0i (ale wyczytalem ze B210H maja zastosowanie w silniku V6)
ad5. Regulator cisnienia paliwa sprawdzany w serwisie i trzyma cisnienie w normie.
ad7. ECU mam wporzadku sprawdzane przez Bartka
Co jeszcze odpowiedzialne jest za sklad mieszanki?? i co nalezy sprawdzic
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
Anazar
[Usunięty]

  Wysłany: 17-07-2007, 22:47   

... mam chyba dokładnie taki sam problem
i szukam przyczynę od prawie trzech miesięcy...
Narazie nie znalazłem.

może to jednak silniczek krokowy...
popatrzę czy czegoś tam nie można wyregulować.
Może przez niego silnik nie dostaje właściwej dawki paliwa :?:
 
 
e-gen 
moderator


Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 11 Gru 2005
Posty: 590
Skąd: Toruń
Wysłany: 18-07-2007, 09:37   

Karol208 napisał/a:
Czyli w moim przypadku za sklad mieszanki paliwo -powietrze odpowiedzialne sa:
1. przeplywomierz
2. czujniki temperatury
3. TPS
4. Wtryskiwacze
5. regulator cisnienia paliwa badz tez sama pompa
6. sonda lambda (u mnie nie wystepuje owa)
7. ECU

Wiec tak:
ad1. Przeplywke mam sprawdzona nawet mam 2 sprawdzone i jest ok
ad2. czujniki temp. podaja wiarygodne dane
ad3. TPS ustawiony na 0,5V i nie ma ,,dziur'' (ciaglosc napiecia wzrasta lub maleje)
ad4. Wtryskiwacze nie lejace ladnie rozpylaja kupilem uzywki no ale mialem z symbolem N210H a teraz mam B210H. ale sadze ze to nie moze byc przyczyna w sumie pochodza od galanta 2.0i (ale wyczytalem ze B210H maja zastosowanie w silniku V6)
ad5. Regulator cisnienia paliwa sprawdzany w serwisie i trzyma cisnienie w normie.
ad7. ECU mam wporzadku sprawdzane przez Bartka
Co jeszcze odpowiedzialne jest za sklad mieszanki?? i co nalezy sprawdzic


pewne znaczenie ma też kąt wyprzedzenia zapłonu, ale to raczej też jest w porządku.

nie wiem czego się jeszcze można czepić :rolleyes:
może niedostateczna kompresja w cylindrach?
_________________
Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva
 
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 18-07-2007, 10:21   

Dzisiaj jak poczta polska przyniesie mi ECU lece do mechanika po auto odrazu zmierze kompresje. Tak mysle sobie o tych moich wtryskach dlaczego sa od silnika V6 :?
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
xmsmmgr
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 21:58   

Nie mogłem sie doszukać tego regulatora podciśnień. Może ktoś mi pokazać to na tych zdjęciach spod mojej klapy :) : Zdjęcie 1
Zdjęcie 2
Zdjęcie 3

Kurcze okazało się ze źle powiedziałem te ciśnenie sprężań: mam jeszcze gorsze :) 10 9 8 9 ale to chyba nie to. Jeszcze sprawdze tak jak proponowaliście bo może faktycznie silnik do roboty - a wtedy się pociacham :)
 
 
Karol208 
Forumowicz
Hose


Auto: Audi a8 4.2 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 137
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 18-07-2007, 22:04   

xmsmmgr, Regulator masz TU

Sprawdzales proba olejowa kazdy cylinder?? moze nie przez pierscienie ci kompresja zwiewa
_________________
Nie taki diabeł straszny jak się mu pół litra postawi.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-07-2007, 23:37   

Anazar napisał/a:
może to jednak silniczek krokowy...
popatrzę czy czegoś tam nie można wyregulować.
Może przez niego silnik nie dostaje właściwej dawki paliwa

Nie ma nic wspolnego jedno z drugim.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.