Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] JAKA INSTALACJA LPG DO 2G??
Autor Wiadomość
Szewczyk
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 10:24   [2G 95-99] JAKA INSTALACJA LPG DO 2G??

Witam. 3 dni temu spełniło się moje marzenie i stałem się szczęśliwym posiadaczem Eclipse'a 2.0 Turbo 4x4. Niestety radość trwała krótko... W dwa dni moje cudowne autko zjadło paliwa za 250zł!!!! I niestety zmuszony jestem (z ciężkim sercem) zagazować drania. Czy ktoś mógłby mi doradzić jaką instalację wybrać (podobno holenderskie są lepsze niż włoskie?) i może polecić mi jakiś sprawdzony zakład gazowniczy w okolicach wrocławia???
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 17-07-2007, 10:29   

gratulacje, napisz dokładnie jaki rok, i inne dane auta i silnika- odpisze jaka instalka...
_________________
Sylwia
 
 
 
Szewczyk
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 10:32   

Końcówka 1997, silnik 4g63tx7562, 130.000km, stan IGŁA!!!! Piękny bordo metalik. Aż moja dziewczyna zaczyna być zazdrosna:)
 
 
GOLDI
[Usunięty]

  Wysłany: 17-07-2007, 17:29   

zagazowac GSXa???!?!?!?!?!?!??! PROFANACJA!!!!!!! Nie rob tego!!!! :| :| :| :doubt: :doubt: :doubt: :doubt:

nie minie chwila i najpierw padnie Ci tubina!!! a potem to juz reakcja łancuchowa!!! tak wyjdzie oszczedzanie na Gazie przy 4g63T!!!!
 
 
Szewczyk
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 20:18   

Wiem że to najgorszy grzech na świecie i wszyscy będą mnie za to potępiać, już sam się za to nienawidzę, ale niestety życie studenckie w stolicy pochłania za wiele pieniążków... :cry: :cry: :cry:
Poza tym troszkę czytałem na temat LPG i ponoć są instalacje (troszkę droższe), które nieźle sobie radzą z takimi silnikami. A na naszym forum jest taka jedna dyskusja z której wynika, że poza wyższą temperaturą gazów wylotowych LPG nie wpływa w żaden sposób na pracę turbiny.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 17-07-2007, 21:03   

Razem z gazem kup CC700.... a GSXa używaj w weekendy - to jedyny ekonomicznie uzasadniony gaz do Eclipsa turbo
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Szewczyk
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 21:15   

fajnie :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
w końcu mam autko moich marzeń a teraz mnie na nie nie stac i nitk mi nie pomoże :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 17-07-2007, 23:07   

bordowy gsx ? czy to nie ten eagle talon co stał na allegro ??

zagazować 4g63t to jak by wsadzić gaz do evo .... było kupić gs'a .....
jesteś ze stolicy ?
ja polecam instalkę LandiRenzo. moim skromnym zdaniem czołówka najlepszych z najlepszych. Dróga sprawa to strojenie. Właśnie większa temperatura gazów wylotowych szkodzi turbo... mi na zawodach pękł wężyk od regulatora ciśnienia paliwa, za mało paliwa = wyższa temp spalania -> skutek = turbo do wymiany.

zapraszam do siebie w celu przedyskutowania gazu w gsx.... jeżeli juz byś się zdecydował, to tylko pełen wtrysk i ręcznie robiona mapa. żadne strojenie programikiem że na 3000RPM wchodzi, samo się stroi i cześć.... tutaj musi być precyzja. Proponował bym ci strojenie u mnie sondą szerokopasmową w celu utrzymania optymalnego afr (dla gazu okolice niewiele ponad 15 w przeciwieństwie do benzyny 14.7 oraz odpowiednio wyższy afr na wot) w akompaniamencie EGT. nie słyszałem żeby wogóle ktoś na mazowszu czy wogóle w pl podchodził tak do niby banalnej czynności jak strojenie gazu ale to jest podstawą sukcesu.

co i tak nie zmienia faktu że będzie to profanacja .... :evil:
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 04:12   

Bartek napisał/a:
Razem z gazem kup CC700.... a GSXa używaj w weekendy - to jedyny ekonomicznie uzasadniony gaz do Eclipsa turbo


popieram w 100% :twisted:
 
 
Szewczyk
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 13:44   

Nie wiem czy ten był na allegro bo ja go wyrwałem z autogiełdy. Być może to ten sam.
Rzeczywiście w zamyśle początkowym chciałem kupić GS'a, ale jak mi się trafiła taka okazja to nie mogłem jej przepuścić.
SAMAEL ja studiuję w wawie, a teraz jestem w domu w dolnośląskim, ale z chęcią bym cię odwiedził bo twoja wiedza jest imponująca a ja w kwestii LPG jestem zieloniutki. :oops:
A czy mógłbyś mi polecić jakąś gazownie i ze mną się tam udać i zainstalować to ustojstwo???
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 18-07-2007, 14:56   

tak, żeby było bezpiecznie to polecałabym prinsa,,, ale to kupa kasy- przy 4cyl i turbo to z 5000 będzie kosztować! (jak nie więcej,,)musisz policzyć, ile zamierzasz jeździć tym autem, ewentualnie można potem zdemontować i przełożyć do następnego- jeśli już przełamiesz opory przed gazem,, życze powodzenia!
_________________
Sylwia
 
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 14:59   

na moje nieszczęście montuje gaz..... ale na szczęście mam tyle roboty przy mechanice i klimach że sam mogę sobie wybierać klientów na gaz i montuje tylko i wyłącznie instalacje LandiRenzo bo poprostu mam dość marudzących klientów że coś nie działa i potem pieprzenie się miesiąc bo coś jest nie tak... a tak montuje Landi, jak klient chce dopłacić i mieć tip top stroje na szerokopasmówcę, i widzę klienta zadowolonego tylko na przeglądach.....
 
 
Szewczyk
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 16:36   

A ile kosztuje u ciebie taka instalacja tip top??
Zakładałeś ją już do takiego silnika???
I ostatnie pytanie: czy ten Prince jest lepszy, bo 5000 moge jeszcze zapłacić gdyż nie zamierzam długie lata cieszyć się tą bryczką?
 
 
SAMAEL
[Usunięty]

Wysłany: 18-07-2007, 18:04   

moim zdaniem Prince i LandiRenzo Omegas to ta sama półka, Prince ma zajebiste reduktory ale Landi lepsze na mój gust kompy i listwy wtryskowe bosha. Co nie zmienia faktu że Prince jest dłużej na rynku. Mi się osobiście wygodniej pracowało z software Landi.

U mnie cena do 4cyl turbo ze zbiornikiem od 4700zł na gotowo. jednakże moim zdaniem przydał by się reduktor z większym zapasem, w końcu to GSX, w 5tyś spokojnie sie zmieści z zapasem i na gaz zostanie :badgrin:

zakładałem już do dwóch eclipsów gaz z 4g63 jednak do tej pory nigdy do 4g63t. ale takie same instalacje dobrze sprawdzaja sie np. w dabljuerexach, w 200sx s14 bez problemu jedna chodzi a ostatnio audi 1.8t... wredny silnik .. normalką w 1.8t sa temp przy wot rzędu 800*C, nieźle się napociliśmy by nie przekroczyć tej granicy a i żeby dobrze to jeździło...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.