[2G 95-99] JAKA INSTALACJA LPG DO 2G?? |
Autor |
Wiadomość |
Szewczyk [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 10:24 [2G 95-99] JAKA INSTALACJA LPG DO 2G??
|
|
|
Witam. 3 dni temu spełniło się moje marzenie i stałem się szczęśliwym posiadaczem Eclipse'a 2.0 Turbo 4x4. Niestety radość trwała krótko... W dwa dni moje cudowne autko zjadło paliwa za 250zł!!!! I niestety zmuszony jestem (z ciężkim sercem) zagazować drania. Czy ktoś mógłby mi doradzić jaką instalację wybrać (podobno holenderskie są lepsze niż włoskie?) i może polecić mi jakiś sprawdzony zakład gazowniczy w okolicach wrocławia??? |
|
|
|
 |
Sylwia
Forumowicz
Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 14 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: tychy
|
Wysłany: 17-07-2007, 10:29
|
|
|
gratulacje, napisz dokładnie jaki rok, i inne dane auta i silnika- odpisze jaka instalka... |
_________________ Sylwia |
|
|
|
 |
Szewczyk [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 10:32
|
|
|
Końcówka 1997, silnik 4g63tx7562, 130.000km, stan IGŁA!!!! Piękny bordo metalik. Aż moja dziewczyna zaczyna być zazdrosna:) |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 17:29
|
|
|
zagazowac GSXa???!?!?!?!?!?!??! PROFANACJA!!!!!!! Nie rob tego!!!!
nie minie chwila i najpierw padnie Ci tubina!!! a potem to juz reakcja łancuchowa!!! tak wyjdzie oszczedzanie na Gazie przy 4g63T!!!! |
|
|
|
 |
Szewczyk [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 20:18
|
|
|
Wiem że to najgorszy grzech na świecie i wszyscy będą mnie za to potępiać, już sam się za to nienawidzę, ale niestety życie studenckie w stolicy pochłania za wiele pieniążków...
Poza tym troszkę czytałem na temat LPG i ponoć są instalacje (troszkę droższe), które nieźle sobie radzą z takimi silnikami. A na naszym forum jest taka jedna dyskusja z której wynika, że poza wyższą temperaturą gazów wylotowych LPG nie wpływa w żaden sposób na pracę turbiny. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 17-07-2007, 21:03
|
|
|
Razem z gazem kup CC700.... a GSXa używaj w weekendy - to jedyny ekonomicznie uzasadniony gaz do Eclipsa turbo |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Szewczyk [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 21:15
|
|
|
fajnie
w końcu mam autko moich marzeń a teraz mnie na nie nie stac i nitk mi nie pomoże |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2007, 23:07
|
|
|
bordowy gsx ? czy to nie ten eagle talon co stał na allegro ??
zagazować 4g63t to jak by wsadzić gaz do evo .... było kupić gs'a .....
jesteś ze stolicy ?
ja polecam instalkę LandiRenzo. moim skromnym zdaniem czołówka najlepszych z najlepszych. Dróga sprawa to strojenie. Właśnie większa temperatura gazów wylotowych szkodzi turbo... mi na zawodach pękł wężyk od regulatora ciśnienia paliwa, za mało paliwa = wyższa temp spalania -> skutek = turbo do wymiany.
zapraszam do siebie w celu przedyskutowania gazu w gsx.... jeżeli juz byś się zdecydował, to tylko pełen wtrysk i ręcznie robiona mapa. żadne strojenie programikiem że na 3000RPM wchodzi, samo się stroi i cześć.... tutaj musi być precyzja. Proponował bym ci strojenie u mnie sondą szerokopasmową w celu utrzymania optymalnego afr (dla gazu okolice niewiele ponad 15 w przeciwieństwie do benzyny 14.7 oraz odpowiednio wyższy afr na wot) w akompaniamencie EGT. nie słyszałem żeby wogóle ktoś na mazowszu czy wogóle w pl podchodził tak do niby banalnej czynności jak strojenie gazu ale to jest podstawą sukcesu.
co i tak nie zmienia faktu że będzie to profanacja .... |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 04:12
|
|
|
Bartek napisał/a: | Razem z gazem kup CC700.... a GSXa używaj w weekendy - to jedyny ekonomicznie uzasadniony gaz do Eclipsa turbo |
popieram w 100% |
|
|
|
 |
Szewczyk [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 13:44
|
|
|
Nie wiem czy ten był na allegro bo ja go wyrwałem z autogiełdy. Być może to ten sam.
Rzeczywiście w zamyśle początkowym chciałem kupić GS'a, ale jak mi się trafiła taka okazja to nie mogłem jej przepuścić.
SAMAEL ja studiuję w wawie, a teraz jestem w domu w dolnośląskim, ale z chęcią bym cię odwiedził bo twoja wiedza jest imponująca a ja w kwestii LPG jestem zieloniutki.
A czy mógłbyś mi polecić jakąś gazownie i ze mną się tam udać i zainstalować to ustojstwo??? |
|
|
|
 |
Sylwia
Forumowicz
Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 14 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: tychy
|
Wysłany: 18-07-2007, 14:56
|
|
|
tak, żeby było bezpiecznie to polecałabym prinsa,,, ale to kupa kasy- przy 4cyl i turbo to z 5000 będzie kosztować! (jak nie więcej,,)musisz policzyć, ile zamierzasz jeździć tym autem, ewentualnie można potem zdemontować i przełożyć do następnego- jeśli już przełamiesz opory przed gazem,, życze powodzenia! |
_________________ Sylwia |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 14:59
|
|
|
na moje nieszczęście montuje gaz..... ale na szczęście mam tyle roboty przy mechanice i klimach że sam mogę sobie wybierać klientów na gaz i montuje tylko i wyłącznie instalacje LandiRenzo bo poprostu mam dość marudzących klientów że coś nie działa i potem pieprzenie się miesiąc bo coś jest nie tak... a tak montuje Landi, jak klient chce dopłacić i mieć tip top stroje na szerokopasmówcę, i widzę klienta zadowolonego tylko na przeglądach..... |
|
|
|
 |
Szewczyk [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 16:36
|
|
|
A ile kosztuje u ciebie taka instalacja tip top??
Zakładałeś ją już do takiego silnika???
I ostatnie pytanie: czy ten Prince jest lepszy, bo 5000 moge jeszcze zapłacić gdyż nie zamierzam długie lata cieszyć się tą bryczką? |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 18-07-2007, 18:04
|
|
|
moim zdaniem Prince i LandiRenzo Omegas to ta sama półka, Prince ma zajebiste reduktory ale Landi lepsze na mój gust kompy i listwy wtryskowe bosha. Co nie zmienia faktu że Prince jest dłużej na rynku. Mi się osobiście wygodniej pracowało z software Landi.
U mnie cena do 4cyl turbo ze zbiornikiem od 4700zł na gotowo. jednakże moim zdaniem przydał by się reduktor z większym zapasem, w końcu to GSX, w 5tyś spokojnie sie zmieści z zapasem i na gaz zostanie
zakładałem już do dwóch eclipsów gaz z 4g63 jednak do tej pory nigdy do 4g63t. ale takie same instalacje dobrze sprawdzaja sie np. w dabljuerexach, w 200sx s14 bez problemu jedna chodzi a ostatnio audi 1.8t... wredny silnik .. normalką w 1.8t sa temp przy wot rzędu 800*C, nieźle się napociliśmy by nie przekroczyć tej granicy a i żeby dobrze to jeździło... |
|
|
|
 |
|