Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ)
Autor Wiadomość
Pacyko
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 14:02   EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ)

Cześć,

Już od kilku miesiecy jeżdzę sobie galem, którego ściągnąłem z USA. 2003 rocznik 3.0 V6 ver GTZ ... niby najbogatsza jaką na Stany sprzedaja, ale jak zobaczycie na zdjęciach bogato to ona wcale nie wygląda :) . Fajnie że jest ABS i TCL, skóra ... kwestia gustu, szyber to podstawa, kolor jak kto lubi, ja wybrałem burgunda mimo, że stały przede mną dwa ten obecny i czarny (a w załozeniach miał być czarny i tylko czarny). W środku wyglada troche jak auto sprzed 10 lat mimo, że to rocznik 2003. Cieszy 7 głośników ze wzmacniaczem - montowane fabrycznie - tu rzeczywiście nie ma sie do czego przyczepić. Przyciemniane szyby wygodne jesli ma sie dwójkę dzieci, które drą sie gdy promienie słońca wpadna im do oczu. Tył samochodu dla mnie zajebisty - europa siada (to oczywiście moje zdanie). Przód przerobiłem na europe, ale cos słabo sie postarałem - dopiero po przeróbce zobaczyłem o wiele fajniejsze przody rekinów ... (tu pytanie do fachowców czy założenie sportowego zderzaka wymaga innych błotników , maski etc. ? )

Generalnie pomimo iz jest to automat zbiera sie bardzo przyzwoicie i daje sporo radosci. Załozyłem do niego sekwencyjny gaz LANDIRENZO OMEGAS i okpukać jest fajnie. Po ostatnich testach na trasie spalanie 11,8 (prędkości 110 - 150). Po miesci około 15. Wniosek dla mnie prosty - nie mozna bac sie V6 bo spalanie niewiele wieksze, a radośc z jazdy spora.

W sumie to tyle ... jeszcze kilka fotek w załaczniku.

z boku :



w środku :



z tyłu:



no i przod z którego nie jestem do końca zadowolony :




Pozdrawiam,
Pacyko
 
 
radex
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 14:21   

gratki zakupu :) co do tyłu to chyba nie moge sie z tobą zgodzic :)

zreszta daj info na prv sie ustawimy pooglądamy :)
 
 
Pacyko
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 14:46   

:) ... niestety tylne światła musiałem na europę zmienic, a te amerykanskie fajniejsze.

Co do tyłu załącz zdjęcie

Pozdro,
Pacyk
 
 
klemens
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 15:34   

europejskie w środku delikatnie ładniejsze, a co do 2003 rocznika - to nie ma to znaczenia bo ten gal jest produkowany od 1997 - i dlatego wyglada jak sprzed 10 lat:)

i ja tez chcem taka lotke na klape :mrgreen:
 
 
radex
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 15:38   

to trzeba było zmienić na tył po lifcie moim zdaniem te polifcie są ładniejsze od US :)

klemens napisał/a:
ja tez chcem taka lotke na klape


heh ja wiem

dziza ty masz felgi na 5 śrób :)
 
 
Pacyko
[Usunięty]

Wysłany: 25-07-2007, 15:58   

i sporo problemów z częściami :)
 
 
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 25-07-2007, 17:33   

Mam pytanie z innej beczki. :) Jak wygląda procedura ściągniecia takiego auta właśnie ze stanów?
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
Pacyko
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2007, 07:57   

Procedura jest taka, że wiecej sie w nia nie wkopię.

1. Zakup w stanach (trzeba mieć kogos na miejscu, bo licytacja via NET jest fajna, tylko mozna kupic złom - wiec ktos musi sprawdzić co licytujesz). Dałem za niego 5300 $
2. Shiping to Poland (1200 $) - 1,5 miesiąca statkiem w kontenerze.
3. Akcyza, tłumaczenia inne opłaty
4. Przerobienie świateł i całego przodu :) (ten przód to juz moja decyzja ... w sumie oryginalny był i tak mocno odrapany)
5. Rejestracja ... tu mozna trafic na prawdziwe schody - nie taka faktura, Cwertificate ma zapis, który uniemozliwia u nas zarejestrowanie takiego wozu itd ...
6. Problem z częsciami - nie mówie, ze nierozwiazywalny, ale trzeba sie troche napocić - na razie wszystko udaje mi sie kupić.
7. Spora atrakcja jeśli chodzi o jazde. 4 biegowy automat trudny do zajeżdżenia, 200 KM pod maską i bardzo miły ryk silnika rekompensują trudy zakupu


Pozdro,
Pacyk
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.