 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ) |
Autor |
Wiadomość |
Pacyko [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 14:02 EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ)
|
|
|
Cześć,
Już od kilku miesiecy jeżdzę sobie galem, którego ściągnąłem z USA. 2003 rocznik 3.0 V6 ver GTZ ... niby najbogatsza jaką na Stany sprzedaja, ale jak zobaczycie na zdjęciach bogato to ona wcale nie wygląda . Fajnie że jest ABS i TCL, skóra ... kwestia gustu, szyber to podstawa, kolor jak kto lubi, ja wybrałem burgunda mimo, że stały przede mną dwa ten obecny i czarny (a w załozeniach miał być czarny i tylko czarny). W środku wyglada troche jak auto sprzed 10 lat mimo, że to rocznik 2003. Cieszy 7 głośników ze wzmacniaczem - montowane fabrycznie - tu rzeczywiście nie ma sie do czego przyczepić. Przyciemniane szyby wygodne jesli ma sie dwójkę dzieci, które drą sie gdy promienie słońca wpadna im do oczu. Tył samochodu dla mnie zajebisty - europa siada (to oczywiście moje zdanie). Przód przerobiłem na europe, ale cos słabo sie postarałem - dopiero po przeróbce zobaczyłem o wiele fajniejsze przody rekinów ... (tu pytanie do fachowców czy założenie sportowego zderzaka wymaga innych błotników , maski etc. ? )
Generalnie pomimo iz jest to automat zbiera sie bardzo przyzwoicie i daje sporo radosci. Załozyłem do niego sekwencyjny gaz LANDIRENZO OMEGAS i okpukać jest fajnie. Po ostatnich testach na trasie spalanie 11,8 (prędkości 110 - 150). Po miesci około 15. Wniosek dla mnie prosty - nie mozna bac sie V6 bo spalanie niewiele wieksze, a radośc z jazdy spora.
W sumie to tyle ... jeszcze kilka fotek w załaczniku.
z boku :
w środku :
z tyłu:
no i przod z którego nie jestem do końca zadowolony :
Pozdrawiam,
Pacyko |
|
|
|
 |
radex [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 14:21
|
|
|
gratki zakupu co do tyłu to chyba nie moge sie z tobą zgodzic
zreszta daj info na prv sie ustawimy pooglądamy |
|
|
|
 |
Pacyko [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 14:46
|
|
|
... niestety tylne światła musiałem na europę zmienic, a te amerykanskie fajniejsze.
Co do tyłu załącz zdjęcie
Pozdro,
Pacyk |
|
|
|
 |
klemens [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 15:34
|
|
|
europejskie w środku delikatnie ładniejsze, a co do 2003 rocznika - to nie ma to znaczenia bo ten gal jest produkowany od 1997 - i dlatego wyglada jak sprzed 10 lat:)
i ja tez chcem taka lotke na klape |
|
|
|
 |
radex [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 15:38
|
|
|
to trzeba było zmienić na tył po lifcie moim zdaniem te polifcie są ładniejsze od US
klemens napisał/a: | ja tez chcem taka lotke na klape |
heh ja wiem
dziza ty masz felgi na 5 śrób |
|
|
|
 |
Pacyko [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2007, 15:58
|
|
|
i sporo problemów z częściami |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 25-07-2007, 17:33
|
|
|
Mam pytanie z innej beczki. Jak wygląda procedura ściągniecia takiego auta właśnie ze stanów? |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
Pacyko [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2007, 07:57
|
|
|
Procedura jest taka, że wiecej sie w nia nie wkopię.
1. Zakup w stanach (trzeba mieć kogos na miejscu, bo licytacja via NET jest fajna, tylko mozna kupic złom - wiec ktos musi sprawdzić co licytujesz). Dałem za niego 5300 $
2. Shiping to Poland (1200 $) - 1,5 miesiąca statkiem w kontenerze.
3. Akcyza, tłumaczenia inne opłaty
4. Przerobienie świateł i całego przodu (ten przód to juz moja decyzja ... w sumie oryginalny był i tak mocno odrapany)
5. Rejestracja ... tu mozna trafic na prawdziwe schody - nie taka faktura, Cwertificate ma zapis, który uniemozliwia u nas zarejestrowanie takiego wozu itd ...
6. Problem z częsciami - nie mówie, ze nierozwiazywalny, ale trzeba sie troche napocić - na razie wszystko udaje mi sie kupić.
7. Spora atrakcja jeśli chodzi o jazde. 4 biegowy automat trudny do zajeżdżenia, 200 KM pod maską i bardzo miły ryk silnika rekompensują trudy zakupu
Pozdro,
Pacyk |
|
|
|
 |
|
|