| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ) |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Pacyko [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-07-2007, 13:02   EA8A, silnik 6G72 (versja GTZ) |   
 |  
               | 
 |  
               | Cześć, 
 Już od kilku miesiecy jeżdzę sobie galem, którego ściągnąłem z USA. 2003 rocznik 3.0 V6 ver GTZ ... niby najbogatsza jaką na Stany sprzedaja, ale jak zobaczycie na zdjęciach bogato to ona wcale nie wygląda
  . Fajnie że jest ABS i TCL, skóra ... kwestia gustu, szyber to podstawa, kolor jak kto lubi, ja wybrałem burgunda mimo, że stały przede mną dwa ten obecny i czarny (a w załozeniach miał być czarny i tylko czarny). W środku wyglada troche jak auto sprzed 10 lat mimo, że to rocznik 2003. Cieszy 7 głośników ze wzmacniaczem - montowane fabrycznie - tu rzeczywiście nie ma sie do czego przyczepić. Przyciemniane szyby wygodne jesli ma sie dwójkę dzieci, które drą sie gdy promienie słońca wpadna im do oczu. Tył samochodu dla mnie zajebisty - europa siada (to oczywiście moje zdanie). Przód przerobiłem na europe, ale cos słabo sie postarałem - dopiero po przeróbce zobaczyłem o wiele fajniejsze przody rekinów ... (tu pytanie do fachowców czy założenie sportowego zderzaka wymaga innych błotników , maski etc. ? ) 
 Generalnie pomimo iz jest to automat zbiera sie bardzo przyzwoicie i daje sporo radosci. Załozyłem do niego sekwencyjny gaz LANDIRENZO OMEGAS i okpukać jest fajnie. Po ostatnich testach na trasie spalanie 11,8 (prędkości 110 - 150). Po miesci około 15. Wniosek dla mnie prosty - nie mozna bac sie V6 bo spalanie niewiele wieksze, a radośc z jazdy spora.
 
 W sumie to tyle ... jeszcze kilka fotek w załaczniku.
 
 z boku :
 
 
   
 w środku :
 
 
   
 z tyłu:
 
 
   
 no i przod z którego nie jestem do końca zadowolony :
 
 
   
 
 Pozdrawiam,
 Pacyko
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-07-2007, 13:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | gratki zakupu  co do tyłu to chyba nie moge sie z tobą zgodzic   
 zreszta daj info na prv sie ustawimy pooglądamy
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pacyko [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-07-2007, 13:46 |   
 |  
               | 
 |  
               |  ... niestety tylne światła musiałem na europę zmienic, a te amerykanskie fajniejsze. 
 Co do tyłu załącz zdjęcie
 
 Pozdro,
 Pacyk
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | klemens [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-07-2007, 14:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | europejskie w środku delikatnie ładniejsze, a co do 2003 rocznika - to nie ma to znaczenia bo ten gal jest produkowany od 1997 - i dlatego wyglada jak sprzed 10 lat:) 
 i ja tez chcem taka lotke na klape
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | radex [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-07-2007, 14:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | to trzeba było zmienić na tył po lifcie moim zdaniem te polifcie są ładniejsze od US   
 
  	  | klemens napisał/a: |  	  | ja tez chcem taka lotke na klape | 
 
 heh ja wiem
 
 dziza ty masz felgi na 5 śrób
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pacyko [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-07-2007, 14:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | i sporo problemów z częściami   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Moominek   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Outlander III 2.0 benz. CVT
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 7 razy
 Dołączył: 24 Mar 2005
 Posty: 1002
 Skąd: Legionowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-07-2007, 16:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam pytanie z innej beczki.  Jak wygląda procedura ściągniecia takiego auta właśnie ze stanów? |  
				| _________________ EA5W 2.5 V6 -
  - już nie pali  Oto jego historia   MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
 CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
 CX3A(black) - też ukatrupili...
 OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
 OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Pacyko [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-07-2007, 06:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Procedura jest taka, że wiecej sie w nia nie wkopię. 
 1. Zakup w stanach (trzeba mieć kogos na miejscu, bo licytacja via NET jest fajna, tylko mozna kupic złom - wiec ktos musi sprawdzić co licytujesz). Dałem za niego 5300 $
 2. Shiping to Poland (1200 $) - 1,5 miesiąca statkiem w kontenerze.
 3. Akcyza, tłumaczenia inne opłaty
 4. Przerobienie świateł i całego przodu
  (ten przód to juz moja decyzja ... w sumie oryginalny był i tak mocno odrapany) 5. Rejestracja ... tu mozna trafic na prawdziwe schody - nie taka faktura, Cwertificate ma zapis, który uniemozliwia u nas zarejestrowanie takiego wozu itd ...
 6. Problem z częsciami - nie mówie, ze nierozwiazywalny, ale trzeba sie troche napocić - na razie wszystko udaje mi sie kupić.
 7. Spora atrakcja jeśli chodzi o jazde. 4 biegowy automat trudny do zajeżdżenia, 200 KM pod maską i bardzo miły ryk silnika rekompensują trudy zakupu
 
 
 Pozdro,
 Pacyk
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |