Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: arekp
31-07-2007, 00:24
problem z obrotami
Autor Wiadomość
magg11 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Pęgów
Wysłany: 30-07-2007, 16:13   problem z obrotami

Witam ma cari 1.6 z 96r z inst gaz. i podczas hamowania spadaja mi obroty silnika do zera.Na gazie nie gasnie ale gorzej jest na benzynie potrafi nieraz zgasnac,na silnik jako tako nie narzekam cicho pracuje,malo pali,dobrze sie wkreca na obr.Posiadam te autko ok3 m-ce i nie wymienialem jeszcze zadnych filtrow(podobno filtr od paliwa tylko w serwisie i cena ok.200 zl??).Moze mial ktos podobny problem.
Pozdrawiam wszystkich MitsuManiakow

Wybaczcie nie ten dzial ale prosze o pomoc
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2007, 20:18   

kto Ci takich bzdur naopowiadał filtr paliwa ogólnie dostępny 40-60zł zaleznie od marki
tylko z wymianą będzie pewnie trochę zabawy

jak głupieje na benzynie a na gazie jest ok lub mniej odczuwalne
to możliwe że pada Ci sonda, wtryskiwacze benz, przepływka, jakiś czujnik..
przyczyn może być kilka należy szukać

instalacja gazowa pewnie starsza niż IV generacji ?
 
 
magg11 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 30
Skąd: Pęgów
Wysłany: 04-08-2007, 11:23   

duzo tego sonda,wtryskiwacze,jakis czujnik...
instalacje mam niecale 2 lata spalanie jak bym nie jezdzil to 8/100 lpg,myslalem ze powymieniam filtry i bedzie ok ale widze ze bez powazniejszego przegladu sie nie obejdzie.
moze zna ktos dobry i sprawdzony zaklad mech. na terenie wroclawia
dzieki za okazana pomoc
 
 
ceem
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2007, 14:54   

magg11, witaj, i jak tam, pomógł Ci ktoś z tym magikiem od obrotów - ja już raz byłem u jednego, twierdził, że to MUSI byc przepustnica - wyczyścił (przynajmniej tak twierdził przy odbiorze samochodu), skasował 122zł, a obroty dalej robią co chcą - jak wypróbujesz jakiegoś uczciwszego to chętnie też skorzystam z jego usług, pozdraviam!
 
 
Lukas_83
[Usunięty]

Wysłany: 13-08-2007, 10:05   

Ha to może być filtr albo przepływomierz czasami jak strzeli to potrafi wywalić generator zawirowań z przepływomierza kosztowna sprawa wiem bo miałem takiego misia, a objawy bardzo podobne jak u mnie
 
 
krzysiek_base
[Usunięty]

Wysłany: 02-09-2007, 23:05   

ja na tą sprawe czysciłem już przepustnice ,wymieniłem i sonde nic nie poprawiło się
wymienił bym filtr paliwa ,ale nie wiem gdzie jest może ktoś pomoże .pozdro

[ Dodano: 02-09-2007, 23:06 ]
przepływomierz też miałem wymieniany
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 03-09-2007, 07:07   

moze silnik krokowy??
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 03-09-2007, 08:19   

Może zacznijmy od tego jaka to instalacja tego LPG i dlaczego nie sekwencja :wink:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Amadeus
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 09:41   

Saphire na rację podaj dane odnośnie instalacji:
-jaki przebieg na tej instalacji, kiedy były wymieniane świece i na jakich się bujasz, jak jest elektronika w instalce, no i jaka to instalka.

Przyczyn takiego zachowanie może być bardzo wiele, podstawa to czy sprawdzałeś sklad mieszanki zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, czy na biegu "jałowym" obroty się utrzymują i na jakiej wartości, czy na zimnym silniku czy na ciepłym.

I jeszcze jedno pytanie w jaki sposób auto przechodzi z benzyny na gaz. Bardzo częstą przyczyną takiego zachowanie jest sam parownik. Znam ludzi którzy zajechali parownik w 15000 km.
 
 
krzysiek_base
[Usunięty]

Wysłany: 03-09-2007, 23:53   

TRUDNO MI TO OKRESLIĆ TA INSTALKA TO JAKIS SKŁADAK POPRZERABIANE TAK BY CHODZIŁO A POZA TYM JAK SIE NA TO ZAPATRYWA ŁEM NIE JEST ZBYT NOWA MOĄŻE MIEC NAWET Z 10LAT PONOĆ TAK Z HOLANDII PRZYJECHAŁ ,ALE JESZCZE POSZPERAM
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 04-09-2007, 07:23   

Poogladaj, moze jakies napisy sa, zrob zdjecia, gdzies powinna byc tabliczka.
Jak Holandia to wielce prawdopodobne ze PRINS lub VIALLE.
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
kaszel
[Usunięty]

Wysłany: 10-09-2007, 18:57   

Jeśli można podłączyć się do problemu szalejących obrotów, może ktoś z szanownych kolegów pomoże w rozwiązaniu mojego klina. Otóż też mam problem z obrotami, ale wręcz przeciwny - za wysokie. Bywa, że jest gicio - czyli w normie, ale często jest tak, że obroty na jałowym mam powyżej 1k, a nawet pod 1500/min (oczywiście mówię tutaj o rozgrzanym motorze). Jeśli można prosić o sugestie co może być przyczyną - będę wdzięczny za każdą podpowiedź. (Cari 1.6 16V '97)
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 10-09-2007, 19:21   

w vectrze zbyt wysokie obroty mówiły o zle ustwionym regulatorze biegu jałowego...może by c ze komp wariuje...zdejmij kleme na kilka minut (-) pozniej odpal auto i powoli sie przejedz i sprawdz... osobiscie sprawdzil bym silniczek krokowy w drugiej kolejnosci po akumulatorze :D ...pozdrawiam
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
deadly
[Usunięty]

Wysłany: 12-09-2007, 11:00   

oj a próbowałes najprostrzego. U mnie jak miałem 1.6 silnki to tak mi sie zachowywał jak był żle zaprogramowany komputer. Poprostu zaprogramuj go od nowa u mnie pomogło. Jak masz instalacje gazową to może auto łapac gdzieś lewe powietrze i na nie obciążonym silnkiu bedzie miał niskie obroty przez to.
pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.