Przesunięty przez: arekp 31-07-2007, 00:24 |
problem z obrotami |
Autor |
Wiadomość |
magg11
Nowy Forumowicz
Auto: EA2A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2007 Posty: 30 Skąd: Pęgów
|
Wysłany: 30-07-2007, 16:13 problem z obrotami
|
|
|
Witam ma cari 1.6 z 96r z inst gaz. i podczas hamowania spadaja mi obroty silnika do zera.Na gazie nie gasnie ale gorzej jest na benzynie potrafi nieraz zgasnac,na silnik jako tako nie narzekam cicho pracuje,malo pali,dobrze sie wkreca na obr.Posiadam te autko ok3 m-ce i nie wymienialem jeszcze zadnych filtrow(podobno filtr od paliwa tylko w serwisie i cena ok.200 zl??).Moze mial ktos podobny problem.
Pozdrawiam wszystkich MitsuManiakow
Wybaczcie nie ten dzial ale prosze o pomoc |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 01-08-2007, 20:18
|
|
|
kto Ci takich bzdur naopowiadał filtr paliwa ogólnie dostępny 40-60zł zaleznie od marki
tylko z wymianą będzie pewnie trochę zabawy
jak głupieje na benzynie a na gazie jest ok lub mniej odczuwalne
to możliwe że pada Ci sonda, wtryskiwacze benz, przepływka, jakiś czujnik..
przyczyn może być kilka należy szukać
instalacja gazowa pewnie starsza niż IV generacji ? |
|
|
|
 |
magg11
Nowy Forumowicz
Auto: EA2A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Maj 2007 Posty: 30 Skąd: Pęgów
|
Wysłany: 04-08-2007, 11:23
|
|
|
duzo tego sonda,wtryskiwacze,jakis czujnik...
instalacje mam niecale 2 lata spalanie jak bym nie jezdzil to 8/100 lpg,myslalem ze powymieniam filtry i bedzie ok ale widze ze bez powazniejszego przegladu sie nie obejdzie.
moze zna ktos dobry i sprawdzony zaklad mech. na terenie wroclawia
dzieki za okazana pomoc |
|
|
|
 |
ceem [Usunięty]
|
Wysłany: 06-08-2007, 14:54
|
|
|
magg11, witaj, i jak tam, pomógł Ci ktoś z tym magikiem od obrotów - ja już raz byłem u jednego, twierdził, że to MUSI byc przepustnica - wyczyścił (przynajmniej tak twierdził przy odbiorze samochodu), skasował 122zł, a obroty dalej robią co chcą - jak wypróbujesz jakiegoś uczciwszego to chętnie też skorzystam z jego usług, pozdraviam! |
|
|
|
 |
Lukas_83 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-08-2007, 10:05
|
|
|
Ha to może być filtr albo przepływomierz czasami jak strzeli to potrafi wywalić generator zawirowań z przepływomierza kosztowna sprawa wiem bo miałem takiego misia, a objawy bardzo podobne jak u mnie |
|
|
|
 |
krzysiek_base [Usunięty]
|
Wysłany: 02-09-2007, 23:05
|
|
|
ja na tą sprawe czysciłem już przepustnice ,wymieniłem i sonde nic nie poprawiło się
wymienił bym filtr paliwa ,ale nie wiem gdzie jest może ktoś pomoże .pozdro
[ Dodano: 02-09-2007, 23:06 ]
przepływomierz też miałem wymieniany |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 03-09-2007, 08:19
|
|
|
Może zacznijmy od tego jaka to instalacja tego LPG i dlaczego nie sekwencja |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Amadeus [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 09:41
|
|
|
Saphire na rację podaj dane odnośnie instalacji:
-jaki przebieg na tej instalacji, kiedy były wymieniane świece i na jakich się bujasz, jak jest elektronika w instalce, no i jaka to instalka.
Przyczyn takiego zachowanie może być bardzo wiele, podstawa to czy sprawdzałeś sklad mieszanki zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, czy na biegu "jałowym" obroty się utrzymują i na jakiej wartości, czy na zimnym silniku czy na ciepłym.
I jeszcze jedno pytanie w jaki sposób auto przechodzi z benzyny na gaz. Bardzo częstą przyczyną takiego zachowanie jest sam parownik. Znam ludzi którzy zajechali parownik w 15000 km. |
|
|
|
 |
krzysiek_base [Usunięty]
|
Wysłany: 03-09-2007, 23:53
|
|
|
TRUDNO MI TO OKRESLIĆ TA INSTALKA TO JAKIS SKŁADAK POPRZERABIANE TAK BY CHODZIŁO A POZA TYM JAK SIE NA TO ZAPATRYWA ŁEM NIE JEST ZBYT NOWA MOĄŻE MIEC NAWET Z 10LAT PONOĆ TAK Z HOLANDII PRZYJECHAŁ ,ALE JESZCZE POSZPERAM |
|
|
|
 |
gulgulq
moderator Służbowo. Na statek.

Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 16 Kwi 2006 Posty: 6448 Skąd: Rzeszów/Ropczyce
|
|
|
|
 |
kaszel [Usunięty]
|
Wysłany: 10-09-2007, 18:57
|
|
|
Jeśli można podłączyć się do problemu szalejących obrotów, może ktoś z szanownych kolegów pomoże w rozwiązaniu mojego klina. Otóż też mam problem z obrotami, ale wręcz przeciwny - za wysokie. Bywa, że jest gicio - czyli w normie, ale często jest tak, że obroty na jałowym mam powyżej 1k, a nawet pod 1500/min (oczywiście mówię tutaj o rozgrzanym motorze). Jeśli można prosić o sugestie co może być przyczyną - będę wdzięczny za każdą podpowiedź. (Cari 1.6 16V '97) |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 10-09-2007, 19:21
|
|
|
w vectrze zbyt wysokie obroty mówiły o zle ustwionym regulatorze biegu jałowego...może by c ze komp wariuje...zdejmij kleme na kilka minut (-) pozniej odpal auto i powoli sie przejedz i sprawdz... osobiscie sprawdzil bym silniczek krokowy w drugiej kolejnosci po akumulatorze ...pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
deadly [Usunięty]
|
Wysłany: 12-09-2007, 11:00
|
|
|
oj a próbowałes najprostrzego. U mnie jak miałem 1.6 silnki to tak mi sie zachowywał jak był żle zaprogramowany komputer. Poprostu zaprogramuj go od nowa u mnie pomogło. Jak masz instalacje gazową to może auto łapac gdzieś lewe powietrze i na nie obciążonym silnkiu bedzie miał niskie obroty przez to.
pozdro |
|
|
|
 |
|