 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA4A 1.6] kolektor od 1.8 lub 2.0?? |
Autor |
Wiadomość |
sruba
m3m&mitsumaniak football is a drug
Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 14 Wrz 2005 Posty: 5702 Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
|
Wysłany: 03-08-2007, 13:46
|
|
|
Ficu865 napisał/a: | Gdyby faktycznie to dawało by więcej mocy to czemu konstrutotzy samochodu na to nie wpadli? |
to nie o to chodzi Ficu,
tu chodzi o to, ze przerobki typu filtr stozkowy, wyciety katalizator, a w jego miejscu strumienica, magnetyzery paliwa, sportowe wydechy, kolektory wydechowe z wiekszych silnikow (civ 1.3 - 1.6), wloty powietrza na masce, tak naprawde poprawiaja uzytkownikowi samochodu tylko i wylacznie samopoczucie, nie wplywajac w zaden spoosb na prace/moc silnika, a wrecz czasami pogarszajac jego osiagi/parametry (jak np. niedobrany odpowiednio tlumik koncowy).
oczywiscie kto, co lubi - tyle tylko, ze tuningowanie samochodu poprzez zmiane kolektora wydechowego seryjnego, na seryjny z wiekszego motoru, jest metoda hmm... nietrafiona.
biedrzyk, jak koniecznie chcesz zmieniac fabryke i miec wiecej pod maska, to moze jakis sportowy waleczek (+ wszystko co sie z tym wiaze), albo turbo ? uklad nitro ?wtedy bedziesz mial fizyczna mozliwosc poczucia tuningu...
stara zasada mowi: nie masz kasy na prawdziwy tuning, to fabryki nie poprawiaj... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-08-2007, 19:55
|
|
|
Sruba napisał/a: | czasami pogarszajac jego osiagi/parametry (jak np. niedobrany odpowiednio tlumik koncowy). | Chyba coś o tym wiem. Buczy, gorzej się zbiera, ale prezencja wyśmienita |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 04-08-2007, 17:07
|
|
|
Sruba napisał/a: | stara zasada mowi: nie masz kasy na prawdziwy tuning, to fabryki nie poprawiaj... |
A jak masz kasę to lepiej kup mocne i fabrycznie już odpowiednio przygotowane auto. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
customGTI [Usunięty]
|
Wysłany: 04-08-2007, 17:48
|
|
|
kolektor dolotowy jest tylko częścią układu dolotowego i w żadnym razie nic bym z tym nie robił !!!
Najlepszy tuning to odświerzyć silniczek aby konie wróciły do sprzed fabryki
Kolektor w hondzie 1.6 VTI miał zmienną długość więc jak go wsadziś do 1.3........? |
|
|
|
 |
|
|