Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] kolektor od 1.8 lub 2.0??
Autor Wiadomość
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 03-08-2007, 13:46   

Ficu865 napisał/a:
Gdyby faktycznie to dawało by więcej mocy to czemu konstrutotzy samochodu na to nie wpadli?


to nie o to chodzi Ficu,
tu chodzi o to, ze przerobki typu filtr stozkowy, wyciety katalizator, a w jego miejscu strumienica, magnetyzery paliwa, sportowe wydechy, kolektory wydechowe z wiekszych silnikow (civ 1.3 - 1.6), wloty powietrza na masce, tak naprawde poprawiaja uzytkownikowi samochodu tylko i wylacznie samopoczucie, nie wplywajac w zaden spoosb na prace/moc silnika, a wrecz czasami pogarszajac jego osiagi/parametry (jak np. niedobrany odpowiednio tlumik koncowy).
oczywiscie kto, co lubi - tyle tylko, ze tuningowanie samochodu poprzez zmiane kolektora wydechowego seryjnego, na seryjny z wiekszego motoru, jest metoda hmm... nietrafiona.

biedrzyk, jak koniecznie chcesz zmieniac fabryke i miec wiecej pod maska, to moze jakis sportowy waleczek (+ wszystko co sie z tym wiaze), albo turbo ? uklad nitro ?wtedy bedziesz mial fizyczna mozliwosc poczucia tuningu...

stara zasada mowi: nie masz kasy na prawdziwy tuning, to fabryki nie poprawiaj...
_________________
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 03-08-2007, 19:55   

Sruba napisał/a:
czasami pogarszajac jego osiagi/parametry (jak np. niedobrany odpowiednio tlumik koncowy).
Chyba coś o tym wiem. Buczy, gorzej się zbiera, ale prezencja wyśmienita :roll:
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-08-2007, 17:07   

Sruba napisał/a:
stara zasada mowi: nie masz kasy na prawdziwy tuning, to fabryki nie poprawiaj...


A jak masz kasę to lepiej kup mocne i fabrycznie już odpowiednio przygotowane auto.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
customGTI
[Usunięty]

Wysłany: 04-08-2007, 17:48   

kolektor dolotowy jest tylko częścią układu dolotowego i w żadnym razie nic bym z tym nie robił !!!
Najlepszy tuning to odświerzyć silniczek aby konie wróciły do sprzed fabryki :D
Kolektor w hondzie 1.6 VTI miał zmienną długość więc jak go wsadziś do 1.3........?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.