 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zakup Pajero 2,5 td glx |
Autor |
Wiadomość |
Przemol [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2007, 14:25 Zakup Pajero 2,5 td glx
|
|
|
Witam. Mam Zamiar kupić Pajero 2,5 TD GLX 94' , na codzień jeżdże defenderem, i to w warunkach eksteremalnych, więc jego słabości znam, natomiast nie wiem na co zwracać uwagę przy zakupie Pajero, stąd prośba o sugestie. Pajero bedzie mi służył przeważnie do ciągnięcia przyczepy, i do jazdy na codzień, z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-07-2007, 10:32
|
|
|
Eeech a na co zwracasz uwage jak kupujesz plaskatego? Tu jest podobnie. Przede wszystkim Chlopie sprawdz stan ramy. Jak rude wlazi wszedzie i podwozie gnije to sam wiesz co to oznacza. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Przemol [Usunięty]
|
Wysłany: 30-07-2007, 10:28
|
|
|
W tym sęk, że nie muszę za bardzo zwracać uwagi na stan (a jest różnie), bo to są auta służbowe, jeżdżę nimi po kopalniach rud miedzi, napędy mają zablokowane (cały czas 4x4), i przełączam tylko awaryjnie, jak padnie któryś z dyfrów. Wiem na co zwracać uwagę, jeżeli chodzi o zawieszenie, ramę itp, natomiast interesuje mnie najbardziej sprawdzenie napędów.
Chcę kupić ze skrzynią SUPER SELECT, sprzedający twierdzi, że można wszystko zablokować, nie wiem czy są takie możliwości w Pajero, no i jak sprawdzić czy wszystko działa jak należy. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-07-2007, 11:36
|
|
|
Nie, nie, nie wszystkiego to zablokowac nie mozna w seryjnym aucie. Blokada tylniego mostu tak, blokada centralnego mechanizmu roznicowego tak, a nawet w ulamku produkcji II generacji byla blokada przedniego mostu sterowana z guzika w kabinie ale nie sadze Abys wlasnie trafil na taki egzemplarz.
Sprawdzic czy dziala mozna tylko jezdzac (wyczucie) bo kontrolki w 13-to letniej Pojarze moga juz zle robic.
Wole aby ktos kto ma doswiadczenie z SS w II-kach sie wypowiedzial ale generalnie podbne objawy sa w ES przy zapinaniu przodu i redukcji. Pojedz gdzies na asfaltowy spory plac. Zacznij robic ósemki z każdą pozycja na dzwigni zmiany napedow. Bedzie dobrze tylko na 2H i 4H potem będą naprężenia, tarcie kol i będzie lekko trzaskać (przeskakiwac) to znaczy że blokady robią. Jezdzij wolno do 20 km/h i nie za dlugo.
Jesli nadal nie bedziesz pewny to do warsztatu i podnosnik... |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
kris52 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-08-2007, 22:04
|
|
|
Mam Pajero z 94r z superselect tylko z silnikiem 3.5 V6 24v.
W tym jest blokada centralnego układu różnicowego,reduktor, blokada mostu (chyba tylko tylnego) z przycisku.
Co do sprawdzenia blokady tylnego mostu to słychać jak się włącza i na asfalcie przy lekko skręconych kołach przy ruszaniu zaczyna mocno trzeszczeć. W tym roczniku lubią już padać czujniki ABS-u .
Przynajmniej u mnie padły już 2. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-08-2007, 07:32
|
|
|
kris52 napisał/a: | W tym roczniku lubią już padać czujniki ABS-u .
Przynajmniej u mnie padły już 2. Pozdrawiam |
Czujniki najczęściej padają przy wymianie klocków, dzięki temu, że walą w zacisk aby się rozluźnił.
Wówczas pęka rdzeń w czujniku ABS. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|