 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] ECU |
Autor |
Wiadomość |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 11:06 [CA1A 1.3] ECU
|
|
|
Witam serdecznie Wszystkich.
Dziś korzystając z urlopu chciałem ogarnąć trochę mojego Colta. Podłączyłem diodę, przekręciłem zapłon i dioda mruga krótkimi mignięciami. Czyli zapętlające się dziewiątki - czyli niby ok. Więc odłączyłem celowo jakiś czujnik dla sprawdzenia, tak na fazę i co? Przekręcam zapłon i dalej same dziewiątki No to inny czujnik odpiąłem i to samo, następny i to samo.
Wie Ktoś może o co chodzi ? Żle przeprowadziłem badanie ? A może ECU padło?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Z góry dziękuję i pozdrawiam |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 25-10-2007, 20:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-08-2007, 11:09
|
|
|
pojezdzij troche z odpietym czujnikiem i wtedy sprawdz |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 11:17
|
|
|
dowolnym czujnikiem? obojętnie jaki odpiąć czy jakiś konkretny? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-08-2007, 12:33
|
|
|
np. czujnik temp. silnika (najlepiej byloby przeplywomierz, ale go nie masz ) |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 14:18
|
|
|
Błąd 21. Czyli działa poprawnie Czy to jeszcze nie daje pewności? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-08-2007, 14:22
|
|
|
daje, daje - nie masz wiekszych problemow w zyciu? |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 14:51
|
|
|
no mam kończą mi się pomysły na to co zrobić aby mój Colt mniej palił Bo odpowiedzi typu " on widać tak ma" i "tu wszystko jest w porządku" drastycznie podnoszą mi ciśnienie 10 litrów to on może palić ale z dwiema przyczepami No nic. Będę dalej walczył Dzięki za pomoc |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 07-08-2007, 15:16
|
|
|
sonda lambda sprawdzona?
kolektor wydechowy nie jest pekniety? |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 15:25
|
|
|
kable, świece, sonda, filtry, rozrząd, oleje nowe, palec i kopułka przeczyszczone, komputer nie pokazuje żadnych błędów ,kolektor cały Dobrze? Świece są czarne. Wszystko wymienione 2kkm temu |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-08-2007, 16:28
|
|
|
...a spożycie oleju? 1.3 jest niestety czułe na zużycie..... pierwszym objawem kończenia się silnika jest większe spożycie benzyny, potem wchodzi olej i wiadomo, że trza rozbierać.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
termonti [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 17:12
|
|
|
Ustaw zaworki |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 07-08-2007, 17:32
|
|
|
Mój nie bierze oleju . W ciągu roku nie wymagał żadnej dolewki, a poziom utrzymuje się taki sam. Może minimalnie się obniżył, ale w żadnym wypadku nie budzi to niepokoju . Ciśnienie miałem mierzone i na każdym cylindrze było identyczne (ok 14 jak dobrze jeszcze pamiętam) . Zaworów fakt, nie ustawiałem, ale nie dzwonią i chodzą cicho więc nie wiem czy jest sens, aczkolwiek będę miał to na uwadze Ja osobiście poszedł bym inną drogą Świece są czarne, więc mieszanka jest za bogata. I teraz pytanie do Was Co sprawdzić? Sonda nowa-działa, ECU jak dziś się okazało też, więc co dalej ? wtryski? |
|
|
|
 |
termonti [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2007, 11:42
|
|
|
ZAC napisał/a: | Świece są czarne, |
1. Sprawdz zaplon!!
2. Jedna swieca czarna czy wszystkie rowno???
Jezeli jedna - leje wtryskiwacz,
3. Ja bym jedank naciskal na zaworki. U mnie tez nie cykaly i to wlasnie byl problem siedzialy za ciasno i nie bylo luzow. Auto palilo mi 12 litrow gazu, 10 benzyny, czarne swiece i carna rura. Doszlo do tego, ze przestalo mi palic na zimno
A po regulacji jak reka odja spalanie 7,5 benzyny, 8 gazu, chodzi jak szwajcarski zegarek, rowniutko i bez falowania. Do tego zacza palic normalnie. A co do cykania. Zaworki powinny leciutko cykac. |
|
|
|
 |
ZAC [Usunięty]
|
Wysłany: 08-08-2007, 14:11
|
|
|
U mnie wszystkie świece są czarne. Zrobię chyba tak jak mówisz. Sprawdzę zapłon i przy okazji zawory. Może to coś pomoże bo już nie mam pomysłów |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-08-2007, 10:12
|
|
|
jeszcze regulator cisnienia paliwa na koncu listwy |
|
|
|
 |
|
|