Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
n L200 stabilizator z tyłu
Autor Wiadomość
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-08-2007, 19:26   

obey napisał/a:
Mimo wszystko to dziwne, że producenci jeszcze nie odkryli, że cała masa uzytkowników pikapów nie używa ich jako samochodów roboczych a jako terenowo-rekreacyjne (pomijam sporą grupę takich co to chcą tylko oryginalnie wyglądać). Myślę, że strzałem w dziesiątkę byłoby wypuszczenie modelu z możliwością wyboru rodzaju zawieszenia tylnego. Pewnie wielu użytkowników wolałoby bardziej komfortowy tył kosztem obniżenia ładowności do np. 600 kg.
Myślę że będę prorokiem :)

NIe odkryłeś Ameryki :wink: . Mitsu ma (miało) Pajero Sport, a Nissan ma Pathfindera. To auta wyprodukowane na tych samych ramach, co ich koledzy pick-upy. Tylko z tyłu zamiast piór mają wachacze. Są zdecydowanie wygodniejsze i często lepiej wyposażone. Natomiast Pick-up jest z założenia samochodem ciężarowym i do tego został stworzony, aby w razie potrzeby przewieźć tonę albo więcej. Jak złożysz w Pojarce tylne siedzenia, to też masz spory bagażnik :D . Tylko musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czego oczekujesz po swoim samochodzie :?: .
Nota bene: Mój znajomy ściągnął sobie z Niemiec Landcruisera 80' , dwuosobowego, z wydzieloną przestrzenią ładunkową (jak w vanie) i chomologacją :shock: . ma ładowność ponad tonę i jest zarejestrowany jako ciężarówka z pełnym odpisem VAT.
_________________

 
 
obey
[Usunięty]

Wysłany: 15-08-2007, 20:58   

Wszystko pięknie ładnie ale zapominasz, że samochody które wynieniłeś to duuużo wyższa półka cenowa. A pikap ze sprężynkami z tyłu byłby w tej samej klasie cenowej a bardziej komfortowy. A tego jeszcze nie ma, jeśli nie liczyć Ssangyonga Actyona Sportsa ale to tylko normalny Actyon z paką. I podobno właśnie jest bardziej komfortowy ale sam nie jeździłem.
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 15-08-2007, 21:56   

obey napisał/a:
Wszystko pięknie ładnie ale zapominasz, że samochody które wynieniłeś to duuużo wyższa półka cenowa.

Coś za coś :wink: . Postawiłem pytanie - czego oczekujesz po tym samochodzie?
Chcesz ciężarówkę, w pełni tego słowa znaczenu, czy jakiś półśrodek? Polonez Track też jest pick-upem, a i Fiat ma swojego, tylko zapomniałem jak się nazywa :oops: .
Te auta (Mitsu, Nissan, Toyota), o których rozmawiamy, są najlepszym kompromisem pomiędzy komfortem, a funkcjonalnością i tego raczej bym nie zmieniał. Chyba, że ktoś się uprze, to można na przykład przerobić Opla Frontiere na pick-upa i też fajnie wygląda, a napewno jest bardziej miękki :D
_________________

 
 
obey
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2007, 18:41   

Zależy która frontera ;) Są też z piórami z tyłu.
Wielu ludzi, być może i Ty, nie dostrzega faktu, że świat sie zmienia. Zgodze sie, że pickup był kompromisem ale nie znaczy wcale, że dalej będzie :) A skoro mówisz, żeby zadać sobie pytanie do czego samochód ma służyć to służe pierwszymi z brzegu zastosowaniami, które uzasadniają w wystarczającym stopniu posiadanie pickupa z dużo mniejszą nic obecnie ładownością:
1. Pickup z zabudową: Pan Henio lubi pojeździc w terenie (rekreacyjnie), lubi też pojeździć tam rowerem. Idealnym rozwiazaniem jest wrzucenie ubłoconego rowera na pakę, Kiedys bowiem ukradli panu Heniowi rower ze specjalnego uchwytu, który zamontował w swojej poprzedniej terenówce (odkąd żona zabroniła mu wozic rower w środku bo cyt. "samochód jest cały uje..ny w środku!!"
2. Pan Henio ma 2 psy labradory, które wprost uwielbia. I mimo tego, że żona pana Henia uwiebia samego Henia to zagroziła Heniowi, że nie wsiądzie do samochodu, w którym non-stop śmierdzi psem, a co dopiero 2 psami!! Pan Henio wozi obecnie psy na pace a szczęście małżeńskie rozkwita.
3. Pikap bez zabudowy: Pan Henio kupił kłada. Aby jazda kładem miał własciwy wymiar trzeba go zawieźć w miejsce, w które żaden "komiacz z psycepką" nie dojedzie. Pan Henio dzięki pickupowi realizuje swoje pasje i zrealaksowany może dalej słuzyć wiernie Ojczyźnie swoją efektywną pracą.

To tylko 3 pierwsze z brzegu przykłady na posiadanie pickupa, w którym ładowność 1 tony nie jest wymagana. A przecież jeszcze wiele wyzwań przed Panem Heniem... ;) Dlatego podtrzymuje swoją tezę, że doczekamy się jeszcze wymarzonego dla Pana Henia pickupa bez piór z tylu i o obniżonej ładowności.
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 16-08-2007, 19:07   

Czy aby Pan Henio nie ma zbyt wielkich wymagań (albo jego żona) :wink:
A w "Erze" pytał? :D Może tam coś poradzą :)
A tak w ogóle, to najtaniej bedzie żone zmienić :lol:
To oczywiście żarty i mam nadzieję że sie Pan Henio nie obrazi :wink: . A wracając do tematu, to sądzę, że analitycy rynku, pracujący dla koncernów samochodowych, dobrze wypełniają swoją pracę. To oni po przeprowadzonych badaniach określają zapotrzebownie na dane modele. Czysty marketing. Słabe zainteresowanie więc nie ma potrzeby robić rewolucji ( nawet dla Pana Henia).
Faktycznie, są argumenty za tym aby zrobić wygodniejszego pick-upa. Z tym, że mówimy o japończykach. Przecież krążowniki z za oceanu są wygodne aż do bólu. Wiem, są drogie ale czy komfort nie jest wart wszyskich pieniędzy???
_________________

 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-08-2007, 08:09   

Coś mi się zdaje, że wiekszość z piszących chce mieć ciężarówkę, mesia i jeszcze cabrio zrywne 2 sek na 1/4 mili w jednym :shock: i to ma być pik! Nie zapominajmy, że pickapy , to klasa wozów jakich mało. Podskakiwanie :?: O to chodzi :!: Oby tylko producenci nie zechcieli tego popsuć. Dla mnie jazda tymi wozami to miodzio :badgrin:
 
 
miczon 
Mitsumaniak


Auto: L 200 '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 330
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 17-08-2007, 08:11   

Januszl200 napisał/a:
Coś mi się zdaje, że wiekszość z piszących chce mieć ciężarówkę, mesia i jeszcze cabrio zrywne 2 sek na 1/4 mili w jednym i to ma być pik! Nie zapominajmy, że pickapy , to klasa wozów jakich mało. Podskakiwanie O to chodzi Oby tylko producenci nie zechcieli tego popsuć. Dla mnie jazda tymi wozami to miodzio

Hehe... Zgadzam się w 100% :mrgreen:
_________________

 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-08-2007, 10:44   

No wreszcie... dyskusja trafila na wlasciwe tory.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 23-08-2007, 14:57   

no a nikt nie produkuje 'kit-u' z jakimś progesywnym resorem.
Z dyskusji widzę że przeważa opcja twardych offraderów ale dla mnie takie L200 było by najlepsze (tu się narażę):
- obniżone o 5-10 cm
- bez reduktora i tych innych czarów tylko 4x4
- z niezależnym zawieszeniem i stabilizatorem
- ok 200 konnym dieslem
- 5 cio 6 cio biegowym automatem
inne wymagania wyjdą jeszcze w trakcie uzytkowania
 
 
 
Januszl200 
Forumowicz
Januszl200

Auto: Mitsubishi L200
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 132
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-08-2007, 15:11   

Witold_Rybarz napisał/a:
obniżone o 5-10 cm
:?: :!: :shock:
 
 
Turek
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2007, 15:39   

Witold_Rybarz napisał/a:
obniżone o 5-10 cm

Uspokuj się natychmiast ! Jak ja będę po budowie jeździł?
Może zrób sobie jakieś cacko na zamówienie z takim zawieszeniem :D
Witold_Rybarz napisał/a:
ok 200 konnym dieslem

Tu masz rację :)
Witold_Rybarz napisał/a:
5 cio 6 cio biegowym automatem

Takie rzeczy, to tylko w Erze :)
To jest tylko pick up , a nie wyścigowa limuzyna z dieslem pod maską :evil:
 
 
Kibloo 
mod L200
pomorski łącznik


Auto: SS MY'15 1,2 INVITE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 1640
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-08-2007, 18:14   

Witold_Rybarz napisał/a:
no a nikt nie produkuje 'kit-u' z jakimś progesywnym resorem.
Z dyskusji widzę że przeważa opcja twardych offraderów ale dla mnie takie L200 było by najlepsze (tu się narażę):
- obniżone o 5-10 cm
- bez reduktora i tych innych czarów tylko 4x4
- z niezależnym zawieszeniem i stabilizatorem
- ok 200 konnym dieslem
- 5 cio 6 cio biegowym automatem
inne wymagania wyjdą jeszcze w trakcie uzytkowania


bluźnisz szanowny Kolego!!!

pozdrowienia

a podskakujący tył to jest to! Poza tym 150 kg ładunku w postaci narzedzi serwisowych załatwia sprawę

Jeszcze raz pozdrowienia

P.S. rusz pickiem za napędem 4x2 z 200KM pod maską i nie zgub opon- powodzenia szczególnie na mokrej nawierzchni ;)
_________________
"Dzisiaj jest owe jutro, o które martwiliśmy sie wczoraj i wszystko jest w porządku" [cytat]
Żabol pozdrawia!!!
 
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 29-08-2007, 08:09   

P.S. rusz pickiem za napędem 4x2 z 200KM pod maską i nie zgub opon- powodzenia szczególnie na mokrej nawierzchni ;) [/quote]

no i dlatego kupiłem L200 bo używam tylko 4x4, 4x2 to o prędzej oponę ściągnie z felgi niż skręci (trochę przesadziłem ale jest cholernie podsterowny)
 
 
 
Ryży Koń
[Usunięty]

Wysłany: 30-08-2007, 14:24   

A może zapisz się na kurs doskonalenia techniki jazdy :D :D:D:D:D:D
 
 
Witold_Rybarz 
Forumowicz
Witold Rybarz

Auto: L200 '06 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lis 2006
Posty: 155
Skąd: Brzeszcze
Wysłany: 30-08-2007, 15:05   

Ryży Koń napisał/a:
A może zapisz się na kurs doskonalenia techniki jazdy :D :D:D:D:D:D

ale co udoskonale że przód zacznie lepiej skęcać? (to kolarze też zamiast pompować koła powinni mięśnie ćwiczyć)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.