Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Styl jazdy....
Autor Wiadomość
slawkoa
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2007, 20:45   Styl jazdy....

Wydaje mi sie ze ten silnik i krotka skrzynia zostal zaprojektowany by cieszyc lekko sporowa jazda. Niestety w moim autku jest to niemozliwe ;(.
Po wyczyszczeniu przepustnicy, przmyciu silniczka krokowego (nie bylo zadnej rdzy tylko odrobina sadzy) !!!dwukrotnie!!!, nauczeniu kompa wlasciwych obrotow (zadnego falowania na wolnych) dalej pozostal problem opoznionej reakcji na zdjecie nogi z gazu. Mam 2,5TD Omege z 6 cylindrowym silnikiem i reaguje zwawiej na zdjecie nogi z gazu niz wysokoobrotowy silnik Cari. Problem przysparza klopotow ze zmiana biegow, gdyz w momencie wysprzeglenia skacza one o 500-1000rpm. Sprawdzilem czujnik polozenia przepustnicy i wydaje sie on w porzadku. nawet robiac przegazuwke na luzie bez obciazenia silnik ospale reaguje na puszczenie gazu. Co moze byc przyczyna?? Czy moze Cari trzeba jezdzic jak Ikarusem zostawiajac jej czas na wyrownanie obrotow??
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 22-08-2007, 22:44   

Ktos już kiedyś pisał coś o takim objawie w stylu podtrzymania obrotów - poszukaj na forum - ja mam automata więc jakby nie mam tego problemu...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
slawkoa
[Usunięty]

Wysłany: 22-08-2007, 23:01   

ok juz mam zle szukalem ;)
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 22-08-2007, 23:04   

slawkoa napisał/a:
gdyz w momencie wysprzeglenia skacza one o 500-1000rpm

W dół czy w górę ?
U mnie podczas wysprzęglania spadają za nisko(szczególnie przy włączonej klimie) ale już przywykłem do tego.Wprowadzam silnik na wyższe obroty ok. 3 - 3,5 tys. i kiedy wrzucam wyższy bieg przy wysprzęglaniu nie spadają poniżej 2 tys i jest OK.
Jeżeli jednak chodzi Ci o to że przy zmianie biegów(wysprzęglaniu) skaczą w górę to ja czegoś takiego u siebie nie zaobserwowałem.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 23-08-2007, 07:24   

turek61 napisał/a:
Jeżeli jednak chodzi Ci o to że przy zmianie biegów(wysprzęglaniu) skaczą w górę to ja czegoś takiego u siebie nie zaobserwowałem

tez tego u siebie nie zaobserwowalem...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
slawkoa
[Usunięty]

Wysłany: 23-08-2007, 10:22   

turek61 napisał/a:
W dół czy w górę ?

No wlasnie w gore. dokladnie jak w tym temacie http://www.mitsubishi-gra...er=asc&start=15
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.