Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Regulacja zaworow
Autor Wiadomość
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 10:06   [CA4A 1.6] Regulacja zaworow

Chcialbym sie dowiedziec tak z samej ciekawosci. Czy w CA0 w silniku 1.6 16v zawory same sie reguluja hydraulicznie czy jednak jest wymagana regulacja co jakis czas??
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 16-09-2007, 13:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 13-09-2007, 12:06   

Regulacja reczna na goracym silniku
Wydechowe 0,30mm
Ssące 0,20mm

Hydrauliczne popychacze sa dopiero w 1.8
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 16:07   

aha dzieki ale szczerze mowiac troche sie zawiodlem bo spodziewalem sie ze w 1.6 bedzie juz hydrauliczne(przynajmniej w Escorcie mialem). Chcialbym wiedziec jaka jest obiawa rozregulowanych zaworow?? To ze troche je juz slychac to jest znak ze czas sie tym zajac? Tak pozatym nie wiem czy sie za to brac bo nigdy tego nie robilem ale moze z kumplem cos wymysle. Jakby co to ile kosztuje taka regulacja?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-09-2007, 17:10   

SlaVkoEg napisał/a:
szczerze mowiac troche sie zawiodlem bo spodziewalem sie ze w 1.6 bedzie juz hydrauliczne
Powinieneś się cieszyć. Zawsze można je wyregulować a komplet hydraulicznych popychaczy do Colta GTi kosztuje w tanim zamienniku ok. 1200 zł. Więc chyba lepiej sobie ręcznie podregulować, co?
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 18:20   

Hugo napisał/a:
Powinieneś się cieszyć. Zawsze można je wyregulować a komplet hydraulicznych popychaczy do Colta GTi kosztuje w tanim zamienniku ok. 1200 zł. Więc chyba lepiej sobie ręcznie podregulować, co?


W przypadku Colta to moze i masz racje ;) a co z ta oznaka rozregulowanych zaworow?? Kiedy rozpoznac ze juz czas na regulacje?
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 13-09-2007, 20:52   

Hugo napisał/a:
komplet hydraulicznych popychaczy do Colta GTi kosztuje w tanim zamienniku ok. 1200 zł

Troszke przesadziles ;)
Za komplet ajusy zaplacilem 640zl

SlaVkoEg napisał/a:
a co z ta oznaka rozregulowanych zaworow?? Kiedy rozpoznac ze juz czas na regulacje?

Oznaka rozregulowanych zaworow jest ich klepanie. U siebie jezdzac na gazie reguluje co jakies +/- 15kkm
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 21:01   

jak sie do tego zabrac?? Zdjac pokrywe zaworow, szczelinomierz kluczyk i to wszystko?? po regulacji to czy trzeba cos innego ustawiac itp. ? Czy pod pokrywa zaworow jest jakas uszczelka i czy trzeba ja po tej operacji wymienic?
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 13-09-2007, 21:11   

Na stronie Krzyzaka masz opisane dokladnie co i jak. Pamietaj tylko, ze to inny silnik i luzy zaworowe powinny byc takie jak napisalem wyzej.
Co do uszczelki - ja wymieniam jak widze ze cieknie :)
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 13-09-2007, 23:08   

Nic nie cieknie ale slyszalem kiedys ze powinno sie uszczelke wymienic. Poczytam i po sesji zabiore sie za to bo troche klekocze ;)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-09-2007, 11:07   

harpagan napisał/a:
Za komplet ajusy zaplacilem 640zl
Rzeczywiście coś mi się pomyliło, bo o Ajusie myślałem.
 
 
PiotrekSL4 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 347
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 28-12-2007, 20:17   

Powracam z tematem ustawiania zaworów w 4G92.

http://www.mitsubishifan.webpark.pl/
Na stronce Krzyżaka jest napisane, że przed ustawianiem zaworów należy ustawic koło pasowe w położeniu zgodnym z literą T.
1.Czy w moim Misku też jest symbol według, którego należy ustawić koło pasowe?? I czy to ustawienie jest dość istotne???

2.Jeśli juz ustawie koło pasowe tak jak należy to czy pierwszy cylinder bedzie w max położeniu sprężania tak jak opisuje Krzyżak??

3.Czy w przypadku mojego silnika też cylindry numeruje sie tak jak w podanym linku czyli od prawej do lewej, liczac od przodu auta???

Prosze o każde uwagi i pomoc bo będe robił to po raz pierwszy.
_________________
Wspomnienie...
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2007, 22:25   

W tym podanym linku nie jest to przypadkiem silnik 8 zaworowy??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-12-2007, 22:45   

PiotrekSL4 napisał/a:
1.Czy w moim Misku też jest symbol według, którego należy ustawić koło pasowe?? I czy to ustawienie jest dość istotne???
Tak jest to też litera T.
PiotrekSL4 napisał/a:
.Jeśli juz ustawie koło pasowe tak jak należy to czy pierwszy cylinder bedzie w max położeniu sprężania tak jak opisuje Krzyżak??
Tak.
PiotrekSL4 napisał/a:
Czy w przypadku mojego silnika też cylindry numeruje sie tak jak w podanym linku czyli od prawej do lewej, liczac od przodu auta???
Tak.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 29-12-2007, 03:02   

Skoro powinno się je regulować stosunkowo często, to pytanie:
- co powoduje jazda na rozregulowanych zaworach ? powoduje po jakimś czasie/przebiegu uszkodzenia itp?
 
 
 
SlaVkoEg
[Usunięty]

Wysłany: 29-12-2007, 15:09   

Odpowie ktos na moje pytanie?? :P

SlaVkoEg napisał/a:
W tym podanym linku nie jest to przypadkiem silnik 8 zaworowy??


Bo jezeli tak to jaka jest kolejnosc w przypadku 16 zaworowego?? Nigdy jeszcze nie zdejmowalem pokrywy zaworow w zadnym aucie wiec jak sie myle to sorki :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.