Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy.
Autor Wiadomość
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 20:37   [1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy.

problem polega na tym ze mam cisnienie w ukladfzie chlodniczym. dziwne jest to ze tak jest od dawna i nic sie nie dzieje,wody jest tyle co ma byc i nic nie ubywa ale boje sie ze kiedys cos nie wytrzyma i trzasnie np. chlodnica albo cos. czy to jest normalne czy nie??? jak jest cieply to waz jest twardy,nawet ciezko go jest scisnac,czuc ze jest spore cisnienie w nim. z góry dzieki za pomoc.
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-09-2007, 20:39   

Spoko bez obaw, jak się tylko nie grzeje to jest wszystko OK :lol: :mrgreen:
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-09-2007, 21:02   

zmien korek chlodnicy
chociaz cisnienie w tym ukladzie to nic dziwnego :)
 
 
conti64
[Usunięty]

Wysłany: 19-09-2007, 21:43   

Maki21, nie bądź rura i nie pękaj :wink: Praw fizyki nie zmienisz, wyższe ciśnienie podnosi temperaturę wrzenia. Czyli jak Adaho napisał "Spoko bez obaw..."
Pozdrawiam
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 14:36   

może także termostat należałoby wymienić.

Ale jeżeli wskazówka stoi lekko przez połową i auto się nie gotuje, nie masz się czym martwi. jest to zamknięty obieg i ma prawo być ciśnienie. Jak jest za dużo płynu to jest wypuszczany do zbiorniczka wyrównawczego, albo jak jest mało to płyn jest z niego pobierany :)
 
 
Esio
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 19:44   

Wszystko jest ok. Tak ma być, tak jak napisał kolega CONTI64 wyższe ciśnienie podnośi temp. wrzenia.
 
 
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 20-09-2007, 20:28   

Dzięki, Pozdrawiam :wink:
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 21-09-2007, 11:55   

to normalne bo w większości aut (99%) jest układ wysokociśnieniowy.

Przy takich tematach zawsze przypomina mi się temat "pewnego" mitsumaniaka ,który twierdził że wywala sprężynę z korka chłodnicy w każdym swoim aucie bo to powoduje wzrost temperatury wrzenia i mniej auto mu się grzeje :ANAL: :axe:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Maki21
[Usunięty]

Wysłany: 21-09-2007, 19:43   

oki wielkie dzieki za pomoc. choc kolega tez ma eclipsa i nie ma cisnienia. dlateko tak sie wystraszylem,to ze u niego nie ma cisnienia to powinien sie martwic czy nie,ma nowy korek i dalej ma tak jak mial. to troche dziwne.
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 22-09-2007, 02:15   

jak kolega nie ma ciśnienia to oznacza poważne kłopoty z układem chłodzenia. Poczynając od tej głupiej sprężynki w korku , pompie wody i paru rzeczach po drodze a na padniętej uszczelce pod głowicą kończąc.

PS.Jedynym autem jakie znam i można jeszcze spotkać na polskich drogach które ma "ciśnienie atmosferyczne" w układzie chłodzenia jest Fiat 126p..... :badgrin:
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
GOLDI
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2007, 14:19   

dokladnie :D ten typ tak ma :D NIE LUBIMY TU UŻYWANIA WYRAZÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBELŻYWE W ZWIĄZKU Z CZYM *CENZURA* goraco pod macha i cisnienie w ukladzie to standart:) jak nie grzeje sie to bez obaw :)
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-09-2007, 14:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
McGyver
[Usunięty]

Wysłany: 06-10-2007, 16:47   

Jak nie ma ciśnienia to pierwsze co trzeba sprawdzic to korek i ewentualnie wymienic na nowy bo to najtansza rzecz ale i najwazniejsza na poczatek bo jak nie bedzie trzymal to plynu ubedzie i poleca inne rzeczy np uszczelka.Korek powinien trzymac cisnienie 0.9
 
 
mlodygst
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2007, 00:01   

Ja bym jednak uwazal na to cisnienie. Na moich oczach po wymianie korka od chlodnicy w eclipsie ten gruby waz od termostatu do chlodnicy idacy zmienił sie w balon, a chlodnica delikatnie zwiekszyla swoja pojemnosc... Okazalo sie ze korek mimo iz 0,9 to byl zle zrobiony bo po dokreceniu sprezyna na tyle mocno dociskala ze nie przpuszczala ani grama płynu gdy zaczal sie rozprezac...
 
 
beben1982
[Usunięty]

Wysłany: 19-03-2010, 23:49   

a jak u was z chłodzeniem bo mi bardzo często załączają się wentylatory wkurza to trochę bo od razu obroty spadają i czasem zgaśnie zwłaszcza jak jeszcze przekręcę kierownicą
 
 
Kazber 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 172
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-03-2010, 08:22   

beben1982 napisał/a:
a jak u was z chłodzeniem bo mi bardzo często załączają się wentylatory wkurza to trochę bo od razu obroty spadają i czasem zgaśnie zwłaszcza jak jeszcze przekręcę kierownicą


ja mam tak samo wygląda że taki urok tych samochodów i z tego co słyszałem od paru osób jest to całkowicie normalne. Co do gaśnięcia to albo krokowy do czyszczenia albo źle ustawione obroty albo krokowy powoli mówi good bye. Jak ruszasz kierownicą to wspomaganie się załącza i wzrasta obciążenie na silniku wtedy krokowy powinien wyrównać, być może masz za nisko ustawione obroty.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.