[1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy. |
Autor |
Wiadomość |
Maki21 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2007, 20:37 [1G 90-94] cisnienie w ukladzie chlodniczym... pomocy.
|
|
|
problem polega na tym ze mam cisnienie w ukladfzie chlodniczym. dziwne jest to ze tak jest od dawna i nic sie nie dzieje,wody jest tyle co ma byc i nic nie ubywa ale boje sie ze kiedys cos nie wytrzyma i trzasnie np. chlodnica albo cos. czy to jest normalne czy nie??? jak jest cieply to waz jest twardy,nawet ciezko go jest scisnac,czuc ze jest spore cisnienie w nim. z góry dzieki za pomoc. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19-09-2007, 20:39
|
|
|
Spoko bez obaw, jak się tylko nie grzeje to jest wszystko OK |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 19-09-2007, 21:02
|
|
|
zmien korek chlodnicy
chociaz cisnienie w tym ukladzie to nic dziwnego |
|
|
|
 |
conti64 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-09-2007, 21:43
|
|
|
Maki21, nie bądź rura i nie pękaj Praw fizyki nie zmienisz, wyższe ciśnienie podnosi temperaturę wrzenia. Czyli jak Adaho napisał "Spoko bez obaw..."
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2007, 14:36
|
|
|
może także termostat należałoby wymienić.
Ale jeżeli wskazówka stoi lekko przez połową i auto się nie gotuje, nie masz się czym martwi. jest to zamknięty obieg i ma prawo być ciśnienie. Jak jest za dużo płynu to jest wypuszczany do zbiorniczka wyrównawczego, albo jak jest mało to płyn jest z niego pobierany |
|
|
|
 |
Esio [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2007, 19:44
|
|
|
Wszystko jest ok. Tak ma być, tak jak napisał kolega CONTI64 wyższe ciśnienie podnośi temp. wrzenia. |
|
|
|
 |
Maki21 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-09-2007, 20:28
|
|
|
Dzięki, Pozdrawiam |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 21-09-2007, 11:55
|
|
|
to normalne bo w większości aut (99%) jest układ wysokociśnieniowy.
Przy takich tematach zawsze przypomina mi się temat "pewnego" mitsumaniaka ,który twierdził że wywala sprężynę z korka chłodnicy w każdym swoim aucie bo to powoduje wzrost temperatury wrzenia i mniej auto mu się grzeje |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
Maki21 [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2007, 19:43
|
|
|
oki wielkie dzieki za pomoc. choc kolega tez ma eclipsa i nie ma cisnienia. dlateko tak sie wystraszylem,to ze u niego nie ma cisnienia to powinien sie martwic czy nie,ma nowy korek i dalej ma tak jak mial. to troche dziwne. |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 22-09-2007, 02:15
|
|
|
jak kolega nie ma ciśnienia to oznacza poważne kłopoty z układem chłodzenia. Poczynając od tej głupiej sprężynki w korku , pompie wody i paru rzeczach po drodze a na padniętej uszczelce pod głowicą kończąc.
PS.Jedynym autem jakie znam i można jeszcze spotkać na polskich drogach które ma "ciśnienie atmosferyczne" w układzie chłodzenia jest Fiat 126p..... |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2007, 14:19
|
|
|
dokladnie ten typ tak ma NIE LUBIMY TU UŻYWANIA WYRAZÓW POWSZECHNIE UWAŻANYCH ZA OBELŻYWE W ZWIĄZKU Z CZYM *CENZURA* goraco pod macha i cisnienie w ukladzie to standart:) jak nie grzeje sie to bez obaw |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 22-09-2007, 14:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
McGyver [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2007, 16:47
|
|
|
Jak nie ma ciśnienia to pierwsze co trzeba sprawdzic to korek i ewentualnie wymienic na nowy bo to najtansza rzecz ale i najwazniejsza na poczatek bo jak nie bedzie trzymal to plynu ubedzie i poleca inne rzeczy np uszczelka.Korek powinien trzymac cisnienie 0.9 |
|
|
|
 |
mlodygst [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2007, 00:01
|
|
|
Ja bym jednak uwazal na to cisnienie. Na moich oczach po wymianie korka od chlodnicy w eclipsie ten gruby waz od termostatu do chlodnicy idacy zmienił sie w balon, a chlodnica delikatnie zwiekszyla swoja pojemnosc... Okazalo sie ze korek mimo iz 0,9 to byl zle zrobiony bo po dokreceniu sprezyna na tyle mocno dociskala ze nie przpuszczala ani grama płynu gdy zaczal sie rozprezac... |
|
|
|
 |
beben1982 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-03-2010, 23:49
|
|
|
a jak u was z chłodzeniem bo mi bardzo często załączają się wentylatory wkurza to trochę bo od razu obroty spadają i czasem zgaśnie zwłaszcza jak jeszcze przekręcę kierownicą |
|
|
|
 |
Kazber
Mitsumaniak

Auto: Eclipse 1G 2.0 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 172 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 20-03-2010, 08:22
|
|
|
beben1982 napisał/a: | a jak u was z chłodzeniem bo mi bardzo często załączają się wentylatory wkurza to trochę bo od razu obroty spadają i czasem zgaśnie zwłaszcza jak jeszcze przekręcę kierownicą |
ja mam tak samo wygląda że taki urok tych samochodów i z tego co słyszałem od paru osób jest to całkowicie normalne. Co do gaśnięcia to albo krokowy do czyszczenia albo źle ustawione obroty albo krokowy powoli mówi good bye. Jak ruszasz kierownicą to wspomaganie się załącza i wzrasta obciążenie na silniku wtedy krokowy powinien wyrównać, być może masz za nisko ustawione obroty. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|