[1G 90-94] pasek alternatora |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 09-09-2007, 23:15
|
|
|
ja max bez alternatora zrobilem 70km.pozycje tylko uczepilem sie jakiegos tira i jechalem spokojnie, a teraz woze pasek tak dla pewnosci jak nie mi to moze komus sie przydac a duzo miejsca nie zajmuje. |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
GOLDI [Usunięty]
|
Wysłany: 09-09-2007, 23:15
|
|
|
SAMAEL napisał/a: | zęsto pomrygująca lub zapalajaca i gasnąca kontrolka ręcznego jest objawem padającego alternatora. | lub maly stan plynu w zborniczku a to ze chinka po padnieciu paska to standart
dziwne te 4g63 w 420a to popma idzie na pasku rozrzadu |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 09-09-2007, 23:23
|
|
|
Duzo jest silnikow co sa napedzane pompy paskiem od alternatora,a tez paskiem rozrzadu.
mi sie zapalil ABS i ladowanie pierwsze co pomyslalem to nie dosyc ze alternator padl to jeszcze abs. |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
mitsu_kuba [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2007, 12:34
|
|
|
pasek założony..wszystko ok. okazało się,że wypieła się śruba od naciągu tego paska. trochę to dziwne,że sama wyskoczyła. jeszcze jedno.. po tej historii zniknęło mi dużo płynu chłodzącego,ciekawe gdzie się podział? |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 21-09-2007, 12:37
|
|
|
może pompa wody puszcza na zewnątrz |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2007, 12:42
|
|
|
mitsu_kuba, jeśli masz LPG, to często płyn ucieka na trójnikach, a w związku z tym że są schowane to nie widać. Ucieka również jak jedziesz i silnik pracuje, wtedy przy wyższych obrotach, ciśnienie w układzie chłodzenia jest większe i nawet mała nieszczelność na wężach potrafi dokuczać. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
mitsu_kuba [Usunięty]
|
Wysłany: 21-09-2007, 16:08
|
|
|
nie mam lpg,a wycieków żadnych nie widac... |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 21-09-2007, 19:35
|
|
|
zwykle jak płynu z chłodnicy ubyło a nic nie cieknie ani nie ciekło to należy go szukać w misce olejowej fu tfu odpukać oczywiście |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
|