 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CK1A 1.3] Za wysokie obroty.... |
Autor |
Wiadomość |
Lassie [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 14:54 [CK1A 1.3] Za wysokie obroty....
|
|
|
Witam!
Mam problemen w moim Misku z obrotami, cały czas sa za wysokie. Nawet ja samochód jest rozgrzany to obroty ma za wysokie. (Nie wiem dokladnie jakie bo nie mam obrotomierza). Oborty czasami normalnie spadaj i chodzi bez zarzutu ale nie zdaza sie to czesto...mysle ze to jest jakis problem ze ssaniem. Wie ktoś z Was o co tu chodzi i jak go uzdrowic ??? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-09-2007, 15:57
|
|
|
Po pierwsze musisz sprawdzić dokładnie czy nie masz nieszczelności w dolocie powietrza, czyli zaczynając od puszki filtra powietrza (czy nie jest pęknięta), dalej idąc sprawdzasz pod tym samym kątem "trąbę słonia". Jeśli tam jest wszystko OK, to sprawdzasz czy wtyczki przy przepustnicy dobrze "siedzą" w swoich miejscach, a najlepiej jak je wypniesz i spryskasz Spray-Kontakt'em. Jeśli to nie pomoże to musisz wyczyścić przepustnicę i wyregulować wolne obroty. Niezbędne info na ten temat znajdziesz na forum. Jeśli i to nie usunie problemu to trzeba będzie się zająć silniczkiem krokowym.
P.S A może był ostatnio odłączany akumulator? |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2007, 22:51
|
|
|
A jeszcze wcześniej , odłącz klemę od akumulatora, poczekaj z 2 minetki:)
Następnie podłącz , odpal fure, wszystkie urządzenia na pokładzie wyłączone i niech sobie chodzi na wolnych do osiągnięcia optymalnej temp. lub włączenia wentylatora.
Operację wykonaj na zimnym silniku.
Jak to nie pomoże zastosuj się do instrukcji kolegów, powodzenia. |
|
|
|
 |
Lassie [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2007, 16:53
|
|
|
Dzieki chlopaki Przeczysciłem przepustnice i wszystko wrocilo do normy, przeczyscilem tez tak jak mowiliscie wszystkie przewody i mam nadzieje ze teraz juz bedzie chodzil jak zloto Mam jeszcze jeden problem swieci mi sie kontrolka od hamulca recznego.... i nie chce sie wylaczyc (przelacznik pod hamulcem jest dobry) wiecie co to moze byc ?? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-09-2007, 16:56
|
|
|
odkrec zbiorniczek plynu hamulcowego, poruszaj plywakiem. ew. dolej plynu |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2007, 16:57
|
|
|
Lassie napisał/a: |
Mam jeszcze jeden problem swieci mi sie kontrolka od hamulca recznego.... i nie chce sie wylaczyc (przelacznik pod hamulcem jest dobry) wiecie co to moze byc ?? | Wiecie. Za niski poziom płynu hamulcowego. |
|
|
|
 |
Bastek [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2007, 22:45
|
|
|
W jaki sposób czyściłeś przepustnice? |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 26-09-2007, 23:38
|
|
|
Rozbierasz wszystko,szmatka,płyn i czyścisz |
|
|
|
 |
Lassie [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2007, 14:45
|
|
|
Dzieki teraz wszystko dziala juz jak nalezy! Co do czyszczenia przepustnicy to odkrecasz dolot powierza i poprostu czyscisz (przynajmniej ja tak zrobilem) |
|
|
|
 |
|
|