[1G 90-94] czujnik temperatury powietrza |
Autor |
Wiadomość |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 10:18 [1G 90-94] czujnik temperatury powietrza
|
|
|
witam czy w misku jest czujnik temperatury powietrza .jesli tak to jakie sa objawy gdy jest on popsuty co dzieje sie wtedy z autem.pozdro leobn |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24323 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-09-2007, 15:02
|
|
|
- jest w przeplywomierzu
- popsuty powoduje bledny dobor skladu mieszanki |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:21
|
|
|
jak jest padnięty to może więcej palić; oto procedurka testowa:
 |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:52
|
|
|
a czy auto ma prawo pracowac nierowno na wolnych obrotach podczas jazdy gdy puszczam gaz auto przerywa |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 27-09-2007, 22:59
|
|
|
ma prawo jeśli jest niesprawne
w czasie jazdy na "luzie" powinieneś mieć 1000- 1100 rpm
auto jest zagazowane? |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 23:02
|
|
|
nie autko jest bez gazu ale dzieje sie tak ytylko gdy pada deszcz lub jest wilgotne powietrze |
|
|
|
 |
cy_cek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 23:06
|
|
|
trzeba wyregulować. Możesz mieć za bogatą mieszankę. Może kroczki za dużo ustawione. Albo jedno uzwojenie w silniczku krokowym padło. Mogę to w Wawce zaobaczyć i wyregulować
[ Dodano: 27-09-2007, 23:07 ]
wszystko na palmie się da sprawdzić czy komputer widzi prawidłowe parametry czujników. Albo może kompa trzeba sprawdzić. Wszystko da się szybko zdiagnozować |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 27-09-2007, 23:13
|
|
|
leon2 napisał/a: | dzieje sie tak ytylko gdy pada deszcz lub jest wilgotne powietrze |
czyli problem jest z układem elektrycznym, do sprawdzenia/wymiany:
1. przewody WN + ich odpowiednie ułożenie,
2. świece zapłonowe + sprawdzenie czy do ich wnęk instalacyjnych nie dostaje się olej i/lub woda,
3. przeczyścić wszelkie połączenia silnika i kolektora dolotowego z masą,
4. i tradycyjnie należy sprawdzić czy w komputerze ( ECU ) żyją jeszcze kondensatory
Wszystkie ww. działania były dokładnie opisywane na tym forum. |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-09-2007, 23:25
|
|
|
dalbym aytko do naprawy ktoremus z was ale niestety mam daleko.u mnie w okolicy niema nikogo kto by mi go sprawdzil sami partacze.wiec jestem wkropce.co do ukladu elektrycznego to wszystko wyzej wymienione sprawdzilem i wymienilem a autko nadal gdy pada zaczyna przerywac w zakresie obrotow 1500-2000 |
|
|
|
 |
Tomasz82
Mitsumaniak

Auto: Colt c58 gti 2.0
Zaproszone osoby: 5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 12 Gru 2006 Posty: 677 Skąd: RAWA MAZ
|
Wysłany: 28-09-2007, 05:40
|
|
|
Pniewy to sa kolo Tarczyna ? |
_________________ Colt c58 gti 2.0
Nissan interstar 2.5 cdti
Fiat Albea (firma)
Honda TRX250 (qadomania)
 |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-09-2007, 11:40
|
|
|
kolo poznania
[ Dodano: 28-09-2007, 11:51 ]
niebardzo wiem o co chodzi z ,,kroczki za duzo ustawione" |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-09-2007, 18:29
|
|
|
leon2 napisał/a: | niebardzo wiem o co chodzi z ,,kroczki za duzo ustawione" |
... najprościej wytłumaczyć: śruba regulacyjna na przepustnicy, za bardzo wykręcona |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
HouseM
Mitsumaniak Noob stalker :-X

Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 884 Skąd: Kraktown
|
Wysłany: 30-09-2007, 00:49
|
|
|
problemy ,które pojawiają się tylko przy deszczu sugerowały by jednak defekt elektryki/elektroniki auta. Może gdzieś Ci się leje woda po wiązkach ??
A czy to faktycznie problem deszczu to proponował bym polewać auto w słoneczny dzień z węża ogrodowego ,czy wtedy też problem wystąpi. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 |
|
|
|
 |
leon2 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2007, 15:45
|
|
|
a czy ta sruba tez ma wplyw na takie dziwne zachowanie myslalem ze ona jest tylko od ustawiania obrotow |
|
|
|
 |
Takumi [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2007, 16:55
|
|
|
no własnie czy ta sruba moze miec wpływ na nieprawidłowe działanie krokowego pomimo tego ze jest sprawny?wkrecajac i wykrecajac ustawiamy wolne obroty.jaka wartosc powinna byc jezeli chodzi o wolne obroty w eclipse 1g?850rpm? 1000rpm? |
|
|
|
 |
|