Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[ALL] Osiągi Mitsu Colt CA0!!! wypowiadajcie się!!!
Autor Wiadomość
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2007, 15:51   

MishaMish0wsky na 16-stkach, to już licznik dość sporo przekłamuje, więc z tych 215 to naprawde mogło być 200 tak naprawde.
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-09-2007, 16:01   

karolgt napisał/a:
MishaMish0wsky na 16-stkach, to już licznik dość sporo przekłamuje, więc z tych 215 to naprawde mogło być 200 tak naprawde.

chyba na odwrót ... jak miał 215 to jechał faktycznie szybciej ...
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 28-09-2007, 16:20   

jak miał niski profil to to się niweluje.
 
 
 
akbi 
I Love SPEEDway


Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 12275
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-09-2007, 16:30   

serKlakier napisał/a:
jak miał niski profil to to się niweluje.

masz rację ... myślałem, że przy 16-stkach nic nie będzie mniejsze od 175/70R13 (wzorcowa wielkość)
przy profilu 35, a także przy 40 w szerokości opony 195 będzie faktycznie tak jak pisał karolgt, w pozostałych przypadkach tak jak ja pisałem ... więc wszystko zależy jakie te 16" calowe kółka miały założone opony :)
_________________

Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V
 
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 28-09-2007, 16:55   

MishaMish0wsky napisał/a:
16 stki laczek 215 na 40 zeby bylo smieszniej fele sa na wieksze opony niz 215 (naciagane byly) ale naszczescie pozbylem sie tego kurestwa :D :D choć nadal tęsknie :D efek wizualny *cenzura* no ale lekka meczarnia dla misia


Wydaje mi sie, że kolega miał na myśli iż posiada 16" felgi i zalożył na nie opony o szerokości 215 i profilu 40 mm, nie widze w jego wypowiedzi informacji o prędkości :)
 
 
 
customGTI
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 17:12   

Jestem ciekaw wielu z was w swoim cao 1.6 4g92 113 KM wykręca 8-9 sekund do 100km/h ( seria chyba 9,8 ) to jaki czas ma moje zdrowe 4g93 5,5 ???
Jak mieżycie swoje czasy stoper, zegarek, g -tech ?
Ja mam zmierzone 7.5 (średnia 3 pomiarów) na g -tech - pro a kill przeważnie zakańczam na 3 biegu 157-158 km/h przy 8500 RPM (wskazania obrotomierza)
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2007, 18:33   

customGTI napisał/a:
Jestem ciekaw wielu z was w swoim cao 1.6 4g92 113 KM wykręca 8-9 sekund do 100km/h ( seria chyba 9,8 ) to jaki czas ma moje zdrowe 4g93 5,5 ???
Jak mieżycie swoje czasy stoper, zegarek, g -tech ?
Ja mam zmierzone 7.5 (średnia 3 pomiarów) na g -tech - pro a kill przeważnie zakańczam na 3 biegu 157-158 km/h przy 8500 RPM (wskazania obrotomierza)


tez sie nad tym zastanawiam
Ja mierze czas tak, ze nawet ostatnio przyczepiłem sobie sznurkiem aparat do kierownicy i nagrywałem licznik. potem mam filmik na którym moge dokładnie obserwować strzałke i mierze, ręcznie (zegarkiem, komórką, innym zegarkiem) i średnia z tych pomiarów wyszła mi 8,5. mogłoby być lepiej gdybym strzelił przy starcie ze sprzęgła, ale było mi szkoda.

co do 1,8, to znany guru od tego czyli tjerry kiedyś napisał ze z 1,8 można spokojnie zejść do 6sek.

masz racje, 1,6 katalogowo ma 9,8, prakttycznie te 1,5 sek mniej
1,8 ma 7,6, więc jeśli tjerry ma racje to również będzie 1,5 sek mniej.

podobno te dane katalogowe wynikają ze sposobu mierzenia japończyków wtedy (nie wiem czy teraz też tak robią), ale nie mierzyli tego w 1 osobe.
Na potwierdzenie moge dać to, że jadąc sam wychodzi mi ~8,5, a jadąc z 1 pasażerem wychodzi mi ~9,2
 
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 18:45   

4g93 0-150km/h

http://video.google.pl/vi...631161445597734

4g92 0-150km/h

http://youtube.com/watch?v=w4vsseNa2Lk

Specjalnie duzej roznicy nie widac :doubt: za to roznica w mocy znaczna
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 28-09-2007, 22:27   

mugen napisał/a:
4g92 0-150km/h
Ciekawe na jakich felgach i oponach. Ja na 15" chyba bym tak nie przyśpieszył. Chociaż trudno powiedzieć.
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 28-09-2007, 23:03   

Hugo napisał/a:
mugen napisał/a:
4g92 0-150km/h
Ciekawe na jakich felgach i oponach. Ja na 15" chyba bym tak nie przyśpieszył. Chociaż trudno powiedzieć.


to jest na zimowkach 155/80R13 na letnich troche mniej traci na starcie
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-09-2007, 23:34   

mugento Twoj ten 4G92? pytam bo ja na podstawie licznika nie widze jakie ma opny :P
ale ten 1,6 naprawde ladnie idzie, tak na oko ze stoperem w rece to wychodzi troche ponizej 8, a 1,8 wychodzi troche ponizej 7, wiec prawie 30 koni roznicy a 1 sekunda. Nie malo nie duzo :doubt:
 
 
 
customGTI
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2007, 13:23   

Na następny zlot postaram się załatwić urządzonko do profesjonalnego pomiaru prędkości - pomierzymy,podyskutujemy itp. :)
A skoro 4g92 hula prawie jak honda civic vti 160KM to prawdziwy sukces.
Ja pamiętam jak miałem (brat jeżdzi teraz) lancera CBO 1.6 113km i po modyfikacjach ( kompletny wydech z nierdzewki - metalowy kat - końcowy tłumik Tanabe z regulacją przepustowości- wkładka sportowa jr - porządny remont silnika i sprzęgła itp) uzyskując 121km wykręciłem 8,9sek 0-100km z lekko odchudzonym wnętrzem.
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2007, 13:37   

pozyjemy zobaczymy 8) auto przeszlo teraz pare operacji "psujacych " osiagi jak uda mi sie w koncu to wszystko zestroic mysle ze nie bedzie wolniejsze od colta GTI
 
 
lukasz85 
Mitsumaniak


Auto: Colt CAO 1.6 4G92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 35
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-09-2007, 17:00   

Ja moim CAO polecialem 187 km/h ale mialem juz zjadz z autostrady :) na felach 14'. Myslę, że gdybym nie musiał zjeżdżać troszkę ponad 190 by poszedł bo lekki zapas mocy jeszcze był. Co do rozpedzania się od 0-100 jakoś nigdy mnie to nie bawiło, dlatego nie sprawdzałem. Na alu 15 nigdy też nie probowalem do dechy także trudno mi się w tej kwestii wypowiedzieć.
 
 
 
customGTI
[Usunięty]

Wysłany: 29-09-2007, 19:32   

mugen napisał/a:
pozyjemy zobaczymy 8) auto przeszlo teraz pare operacji "psujacych " osiagi jak uda mi sie w koncu to wszystko zestroic mysle ze nie bedzie wolniejsze od colta GTI

przyjmuje wyzwanie :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.