Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CHECK ENGINE
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-09-2007, 03:45   

viader napisał/a:
. Jakie teraz podjąć kroki aby to wyeliminować?


Wyregulować, a jak nie pomoże wymienić czujnik. Poza prze&^%&$*^$ dostępem do dolnej śrubki operacja prosta jak wysikanie dziury w śniegu......
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2007, 09:32   

viader napisał/a:
wyskoczyła mi 14 czyli czujnik przepustnicy


błąd 14 pokazuje się jak TPS ustawiony jest mniej niż 5% lub więcej niż 10%. Jak regulowałem klipera lewego źle ustawiłem TPS (poniżej 5%) i od razu aktywny błąd był 14. Przestawiłem i jest super. Żeby odkręcić dolną śrubkę trzeba się lekko spocić. Ale da radę. Mogę Ci to zrobić, ale nie wziąłem Palma do Wawki. Został w Olsztynie. Ale za tydzień w poniedziałek możemy się spotkać w Wawce (pracuję od poniedziałku do piątku) i temat załatwimy z zapaleniem fajki w 15 minut. :)
 
 
kris1976
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2007, 21:34   

a sprawdz dokladnie szczelnosc dolotu :) mam na mysli rure laczaca przeplywke z przepustnica :) przy nieszczelnosci bedzie pokazywal blad przepustnicy :) nio i oczywiscie proponuje sprawdzic ECU :)
 
 
HouseM 
Mitsumaniak
Noob stalker :-X


Auto: DSM 1G GS + MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 884
Skąd: Kraktown
Wysłany: 26-09-2007, 20:13   

Viader najistotniejsze co trzeba by zrobić to wyjąć komputer i sprawdzić stan elektrolitów. (Organoleptycznie wystarczy) uszkodzenia 5voltowych czujników w eclipsie spowodowane są wylaniem elektrolita i zwarciem w kompie ... temat stary jak sam eclips :-) Wewnątrz, na płytce drukowanej ma być czysto (nie żebyś musiał sprzątać) jakikolwiek ślad "brdu" czy tez czegoś rozlanego powinien zaniepokoić. . Jak to sprawdzisz to dopiero zabieraj się za ewentualną wymianę wadliwego czujnika (w tym tez sondy lambda) inaczej wydasz kasę i kolejny czujnik poleci za chwile.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=8mqb-atsy_w
^ mój kliperek ^ Historia: L300 1G - L300 2G - Lancer - Eclipse - MSS
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 26-09-2007, 20:26   

cy_cek, palm leży na Solcu i kurz zbiera.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 13:40   

Bartek napisał/a:
cy_cek, palm leży na Solcu i kurz zbiera.....


w poniedziałek przywiozę swojego, bo widzę iż może się przydać. Pomogę kilku osobom.

viader skontaktuj się ze mną przez PW to umówimy się na konkretny termin. Tylko po niedzieli bo na weekend jadę do Olsztyna. A tam już mam umówionego kliperka na naprawę. ;)
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-09-2007, 20:59   

Super!!!Dzięki chłopaki napewno się odezwę bo kliperek musi działać tak jak powinien :) Odezwę się po poniedziałku bo muszę zajrzeć jeszcze do mechanika, mam do wymiany uszczelkę pod pokrywą zaworów, kupiłem też nowe świece i kable. No i przepustnica nie wiadomo kiedy czyszczona...
 
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 27-09-2007, 22:56   

viader napisał/a:
No i przepustnica nie wiadomo kiedy czyszczona...


sprawdzimy i wyczyścimy. Tylko do Tomasz82 muszę załatwić preparat do czyszczenia.
:wink: :wink: :wink:
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-10-2007, 21:10   

Dzięki Dominik za zdiagnozowanie miśka, mam nadzieje, że za tydzień ładnie go ustawimy i będzie śmigał jak trzeba :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.