 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9TD] Kody błędów. Czy ktoś wie co może być przyczyną |
Autor |
Wiadomość |
Joker82 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-10-2007, 10:15 [Cari 1.9TD] Kody błędów. Czy ktoś wie co może być przyczyną
|
|
|
Witam ponownie.
Podjąłem ryzyko zdjagnozowania komputera jak zostało pokazane w jednym poście na FAQ i otrzymałem takie o to komunikaty:
12 - dźwignia przestawiacza potencjometru
14 - czujnik temperatury powietrza zasycanego
26 - elektrozawór podwyższenia biegu jałowego
28 - lampka wskaźnika usterek
33 - czujnik ciśnienia atmosferycznego
34 - czujnik temperatury powietrza zasycanego
44 - przekaźnik świec żarowych
55-sterownik - napiecie czujnika
Czy ktoś zna się na tym i może mi określić jaka może być tego przyczyna? Trochę dużo tych błędów.
CZekam na odpowiedzi i z góry dzięki. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 03-10-2007, 18:58
|
|
|
spróbuj jeszcze wczesniej odpiąc kleme "-" z akumulatora na jakieś 5 min i po ponownym podpięciu znowu wymrugaj błędy, zobacz co Ci wtedy wymruga. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Joker82 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-10-2007, 12:11
|
|
|
Chooper zrobiłem tak jak mi napisałeś i odczytałem ponownie komunikaty błędów.
Oprócz tych co już miałem, czyli:
12 - dźwignia przestawiacza potencjometru
14 - czujnik temperatury powietrza zasycanego
26 - elektrozawór podwyższenia biegu jałowego
28 - lampka wskaźnika usterek
33 - czujnik ciśnienia atmosferycznego
34 - czujnik temperatury powietrza zasycanego
44 - przekaźnik świec żarowych
55-sterownik - napiecie czujnika
doszedł jeszcze jeden komunikat o numerze 21
21-zawór elektromagnetyczny ( korekcji wtrysku)
no więc zamiast naświetlić mi coś o konkretnym problemie mój misiek dołożył mi jeszcze jeden. Co sugerujesz?? Pozostał mi chyba serwis japońców. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 07-10-2007, 22:16
|
|
|
chyba chyba, bo z dieslem to ja w sumie wcale bezpośredniej styczności nie miałem |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
Joker82 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2007, 10:45
|
|
|
No więc jak nazbieram pieniędzy to podjadę do serwisu i napisze co było przyczyną takiej denerwującej awarii.
Dzięki za chęci.
[ Dodano: 24-10-2007, 18:36 ]
No więc jak sie spodziewałem. Miałem tyle szczęścia, że w momencie uszkodzenia się koła pasowego na wale korbowym(od paska wieliklinowego), koło to zablokowało się o koło pasowe chyba pompy wody. Wskutek tego, koło pasowe pompy wody delikatnie się uszczerbiło, paskiem szarpnęło i przerzuciło rozrząd o jeden ząbek. Stąd tyle błędów na raz. Zaryzykowałem i powiedziałem mechanikowi żeby mi rozrząd wymienił i na znakach ustawił a nie jak większość mechaników, wg. starego paska. Jak ręką odjął. Silnik chodzi jak dzwon. |
|
|
|
 |
|
|