Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C53A 1.6] Dziwne falowanie obrotów na biegu jałowym ?
Autor Wiadomość
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 21-10-2007, 01:09   [C53A 1.6] Dziwne falowanie obrotów na biegu jałowym ?

Witam !!

dzisiaj zauwazylem cos dziwnego :roll:

jak jade coltem z normalna predkoscia i wrzucam na luz to obroty silnika faluja pomiedzy 1000~1500 rpm :shock: dopiero jak stane w miejscu tak ze kola sie nie kręcą obroty spadaja do 900 rpm , (nie krece kierownica czyli wspomaganie nie dziala ) czy 1,6 Gti maja jakies czujniki ruchu , ,moze to ABS daje jakis sygnal ze kola sie kręcą ???????????

Prosze mnie oswiecić :oops: mieliscie juz taki problem ?

oto krótki filmik:: troche ciemno bo z telefonu krencone na prostej drodze jechalem wtedy 60~70 km/h i byl na luzie .
http://pl.youtube.com/watch?v=HRf9m8OSzMc

Pozdrawiam Szpala85
 
 
Anazar
[Usunięty]

Wysłany: 22-10-2007, 12:12   

Może to wydać się śmieszne ale u mnie na ten problem wymiana filtra powetrza i paliwa pomogła :-) Teraz nie wim który z nich był winny :-) Ale zakładam że raczej filt powietrza miałem już nieźle przypchany :-)
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 23-10-2007, 07:26   

Normalny problem, opisywany tysiąc razy...

Na początek - tak Colty maja czujnik ruchu, po to aby było coś w stylu podtrzymania obrotów - jak sie toczy autko powinno mieć około 1100rpm...

Co do falowania obrotów, do wyczyszczenia masz przepustnicę - a po wyczyszczeniu/wymyciu trzeba ładnie i dokładnie TPS ustawić i będzie gitara...

Jeśli chodzi o czyszczenie mam na myśli, demontaż dokładne mycie, wypsikanie Carburator cleaner czy jak to sie tam zwie... wydmuchanie powietrzem.... to jest czyszczenie - co nie którzy uskuteczniają czyszczenie szmatką w gardzieli gdzie jest sama przepustnica :shock: nie skomentuje... ale właśnie dlatego tez o tym wspomniałem...

PZDR
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23-10-2007, 17:02   

Witam
Problem rozwiazany :wink: wszystkiemu winna byla jedna rurka od podcisnienia :lol: (musiala sie jakis poluzowac i spadla ) na rysunku zaznaczona jako wykrzyknik 8) (wychodzi z listwy wtryskowej i leci pod kolektor ssący )

teraz jeszcze jedno pytanko .... na zdjeciu zaznaczylem jako znak zapytania filtr weglowy .... i teraz moje pytanie takie ... czy do tego filtra podpiete sa wszystkie 3 rurki bo u mnie 1 jest podpieta , 2 NIE podpieta , 3 podpieta ???? brakuje mi czegos czy tak juz jest ???



ROMEL był byś tak dobry i pacnoł zdjecie silnika ,swojego 1,6 gti :mrgreen: bo cos mi sie wydaje ze tam powinna byc jednak jaks rurka :roll:

Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-10-2007, 18:00   

odlaczyl sie przewod od regulatora cisnienia paliwa
a co do pytania o filtr weglowy - jak masz klime, to srodkowa powinna byc podlaczona (tam zdje sie jest napisane: TO A/C)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 23-10-2007, 19:16   

Krzyzak napisał/a:
odlaczyl sie przewod od regulatora cisnienia paliwa
a co do pytania o filtr weglowy - jak masz klime, to srodkowa powinna byc podlaczona (tam zdje sie jest napisane: TO A/C)


:wink: czyli wszystko w porządku 8) , a to wyjscie z filtra weglowego sie jakos zaslepia ? czy moze tak zostac niepodłączony ?

[ Dodano: 01-11-2007, 15:26 ]
jednak nie jest wszystko w porzadku :shock: to wyjscie z filtra weglowego " to A/C" jest podlaczone :shock: na zdjeciu widac które NIe jest podlaczone i teraz pytanie gdzie to powinno byc podłaczone ????


:?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.