 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C53A 1.6] Dziwne falowanie obrotów na biegu jałowym ? |
Autor |
Wiadomość |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 21-10-2007, 01:09 [C53A 1.6] Dziwne falowanie obrotów na biegu jałowym ?
|
|
|
Witam !!
dzisiaj zauwazylem cos dziwnego
jak jade coltem z normalna predkoscia i wrzucam na luz to obroty silnika faluja pomiedzy 1000~1500 rpm dopiero jak stane w miejscu tak ze kola sie nie kręcą obroty spadaja do 900 rpm , (nie krece kierownica czyli wspomaganie nie dziala ) czy 1,6 Gti maja jakies czujniki ruchu , ,moze to ABS daje jakis sygnal ze kola sie kręcą ???????????
Prosze mnie oswiecić mieliscie juz taki problem ?
oto krótki filmik:: troche ciemno bo z telefonu krencone na prostej drodze jechalem wtedy 60~70 km/h i byl na luzie .
http://pl.youtube.com/watch?v=HRf9m8OSzMc
Pozdrawiam Szpala85 |
|
|
|
 |
Anazar [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2007, 12:12
|
|
|
Może to wydać się śmieszne ale u mnie na ten problem wymiana filtra powetrza i paliwa pomogła Teraz nie wim który z nich był winny Ale zakładam że raczej filt powietrza miałem już nieźle przypchany |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 23-10-2007, 07:26
|
|
|
Normalny problem, opisywany tysiąc razy...
Na początek - tak Colty maja czujnik ruchu, po to aby było coś w stylu podtrzymania obrotów - jak sie toczy autko powinno mieć około 1100rpm...
Co do falowania obrotów, do wyczyszczenia masz przepustnicę - a po wyczyszczeniu/wymyciu trzeba ładnie i dokładnie TPS ustawić i będzie gitara...
Jeśli chodzi o czyszczenie mam na myśli, demontaż dokładne mycie, wypsikanie Carburator cleaner czy jak to sie tam zwie... wydmuchanie powietrzem.... to jest czyszczenie - co nie którzy uskuteczniają czyszczenie szmatką w gardzieli gdzie jest sama przepustnica nie skomentuje... ale właśnie dlatego tez o tym wspomniałem...
PZDR |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 23-10-2007, 17:02
|
|
|
Witam
Problem rozwiazany wszystkiemu winna byla jedna rurka od podcisnienia (musiala sie jakis poluzowac i spadla ) na rysunku zaznaczona jako wykrzyknik (wychodzi z listwy wtryskowej i leci pod kolektor ssący )
teraz jeszcze jedno pytanko .... na zdjeciu zaznaczylem jako znak zapytania filtr weglowy .... i teraz moje pytanie takie ... czy do tego filtra podpiete sa wszystkie 3 rurki bo u mnie 1 jest podpieta , 2 NIE podpieta , 3 podpieta ???? brakuje mi czegos czy tak juz jest ???
ROMEL był byś tak dobry i pacnoł zdjecie silnika ,swojego 1,6 gti bo cos mi sie wydaje ze tam powinna byc jednak jaks rurka
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24338 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-10-2007, 18:00
|
|
|
odlaczyl sie przewod od regulatora cisnienia paliwa
a co do pytania o filtr weglowy - jak masz klime, to srodkowa powinna byc podlaczona (tam zdje sie jest napisane: TO A/C) |
|
|
|
 |
szpala85
Mitsumaniak
Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy Dołączył: 09 Sie 2006 Posty: 2156 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 23-10-2007, 19:16
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | odlaczyl sie przewod od regulatora cisnienia paliwa
a co do pytania o filtr weglowy - jak masz klime, to srodkowa powinna byc podlaczona (tam zdje sie jest napisane: TO A/C) |
czyli wszystko w porządku , a to wyjscie z filtra weglowego sie jakos zaslepia ? czy moze tak zostac niepodłączony ?
[ Dodano: 01-11-2007, 15:26 ]
jednak nie jest wszystko w porzadku to wyjscie z filtra weglowego " to A/C" jest podlaczone na zdjeciu widac które NIe jest podlaczone i teraz pytanie gdzie to powinno byc podłaczone ????
|
|
|
|
 |
|
|