Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] problem z silnikem GDi carisma
Autor Wiadomość
grzechu1
[Usunięty]

  Wysłany: 26-10-2007, 21:39   [Cari 1.8 GDI] problem z silnikem GDi carisma

witam jestem nowym tutaj na forum tak jak posiadaczem carismy GDI . moj problem jest nastepujacy a wiec gdy silnik sie rozgrzeje to niemoge nim praktycznie jechac bo go szarpie tak jakby niedostawal paliwa! too jest takie chwilowe i znow autko jedzie i znow to samo i tak w kolko :( !! a przy mocniejszym wcisnieciu gazu zapala sie kontrolka silnika , puszczam i gasnie! pomuznie mi do najbliszego servisu mitsu mam okolo 70 km i nieda rady autkiem jechac bo szarpie. z gory dziekuje pozdrawiam
:( :(
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2007, 22:14   

skontaktuj się z użytkownikiem forum Bartek, z tego co piszesz wyciada Ci elektroniczna przepustnica. I żadne ASO Mitsubishi tego Ci nie naprawi. Oni jedynie to wymieniają. A nowa kosztuje ok. 8 koła :wink:
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 26-10-2007, 22:46   

grzechu1,
1. kiedy czyściłeś przepustnice???
2. kiedy wymieniales przewody WN i świece??

ja obstawian zasyfiona przepustnica
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 26-10-2007, 23:35   

cy_cek napisał/a:
A nowa kosztuje ok. 8 koła

nie przesadzaj za 2 tys. można dostać nówkę.
grzechu1,
napisz więcej o Cari bo faktycznie mało informacji podałeś.Co wymienialeś, ile przebiegu itp.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 27-10-2007, 07:19   

Wypadało by też podpiąć się do kompa i sprawdzić jakie kody usterek wystąpiły. Po co kombinować w ciemno.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
grzechu1
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 09:39   

Cari 1.8 GDI 1998r 195 tys km przebiegu przepustica czyszczona niedawno, swiece wymienione 2 tyg temu na orginalne Ngk przewody niewymieniane bo tam sa fajkocewki!! jak juz wspomnialem do najbizszego aso mam 70 km i nieda sie jechac tym samochodem a o przyspieszaniu niema mowy bo szarpie jak nieopamietana przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu. jakby bylo odciete paliwo na moment wtedy apala sie kontrolka silnika a jak puszam gaz to przeztaje swiecic!! pozdrawiam
ps dodam ze przy wymianie swiec jedna z nich byla mokra tak jak by olejem
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-10-2007, 10:33   

Obstawiam problem z ciśnieniem paliwa - albo pompa niskiego albo wysokiego ciśnienia aczkolwiek możesz spróbować wymrygać kontrolką CE jaki jest kod usterki - wyłączasz silnik, spinaczem zmostujesz w złączu diagnostycznym pin 1 i 4 włączasz stacyjkę i zliczasz długi i krótkie błyski kontrolki silnika. Problem tylko w tym ze w niektórych GDI to nie działa ale jak będziesz miał farta to ci wymryga kod usterki. Jak nie będziesz miał farta to czeka cię dojazd do ASO niestety.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
grzechu1
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 11:18   

a gdzie znajde to zlacze diagnostyczne?? pozdrawiam
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-10-2007, 12:57   

Pod kierownicą, pod jej kolumną tuż nad prawym goleniem kierowcy - tak między kostą a kolanem po prawej. Zanurkuj tam a znajdziesz.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 28-10-2007, 13:23   

saphire, wszystkie objawy wskazują na Twoją diagnozę ale chciałbym wiedzieć jakie byłyby objawy zapchanego filtra paliwa ?
 
 
cy_cek
[Usunięty]

Wysłany: 28-10-2007, 14:39   

pogadaj z Bartkiem. Wydaje mi się iż przepsutnica padła lub pada. Norma w tych autach. Bartek umie to naprawić. Komp jest w trybue awaryjnym i nie jedzie. :)
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 28-10-2007, 14:41   

Zauważcie że przy 150 zalecana jest wymiana filtra paliwa. Sami wiecie dotego jaki syf może trafić do naszego baku.moze poprstu filtr przypchany? To chyba by było najtańsze rozwiązanie.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 28-10-2007, 14:48   

cy_cek napisał/a:
Norma w tych autach

eee a w cale nie :P :P
poprostu jesli jezdzi sie na zapchanej lub zasyfionej przepustnicy to owszem moze sie "zepsuc"...
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
grzechu1
[Usunięty]

  Wysłany: 28-10-2007, 16:39   

saphire napisał/a:
Obstawiam problem z ciśnieniem paliwa - albo pompa niskiego albo wysokiego ciśnienia aczkolwiek możesz spróbować wymrygać kontrolką CE jaki jest kod usterki - wyłączasz silnik, spinaczem zmostujesz w złączu diagnostycznym pin 1 i 4 włączasz stacyjkę i zliczasz długi i krótkie błyski kontrolki silnika. Problem tylko w tym ze w niektórych GDI to nie działa ale jak będziesz miał farta to ci wymryga kod usterki. Jak nie będziesz miał farta to czeka cię dojazd do ASO niestety.



zloczylem te dwa piny i wymrugalo mi dwa kody 12 i 56 ! co to moze oznaczac dziekuje
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-10-2007, 07:42   

Wg. Autodaty:

P0012 = Camshaft position (CMP), intake/left/front, bank 1 - timing over-retarded - valve timing, engine mechanical fault, CMP actuator -> albo walnięty czujnik położenia wałka albo przeskoczył pasek i wałek o ząbek lub więcej się późni - skontrolować ustawienie rozrządu

P0056 = Heated oxygen sensor (HO2S) 2, bank 2, heater control - circuit high -> przepalona grzałka sondy lambda? - omomierzem sprawdzić obwód grzałki

Proponuję też sprawdzić w Workshop Manualu czy takie same są wyjaśnienia tych kodów (akurat nie mam go pod ręką)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.