 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E1x 84-87] silnik i skrzynia - wymiana |
Autor |
Wiadomość |
maaacias [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 11:58 [E1x 84-87] silnik i skrzynia - wymiana
|
|
|
witam czy mozna zamontowac silnik i skrzynie od nowszego modelu do budy E 15 jak tak to od jakiego i co jest potrzebne czy poduszki imocowanie sanek jest takie same chodzi mi o silnik benzynowy i skrzynie automat |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-11-2007, 18:44
|
|
|
na 99% podejdzie silnik 4G63 SOHC
jedyne, co trzeba bedzie podmienic to wiazka silnika i ECU |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-11-2007, 19:44
|
|
|
A czy czasem 4G37 nie będzie pasował ?? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
maaacias [Usunięty]
|
Wysłany: 09-11-2007, 23:47
|
|
|
ok czyli od jakiego to jest modelu i jaka pojemnosc? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 09-11-2007, 23:51
|
|
|
4G37 - 1,8l Montowany w Galantach 1988-1992, W Lancerach, ale nie pamiętam roczników i chyba w czymś jeszcze
I tak jak Krzyżak napisał, na pewno ECU i wiązka do dorobienia, chyba, że to będzie gaźnik
PS. oczywiście jeśli by pasował -> Krzyżak, prośba o wypowiedzenie się |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 10-11-2007, 00:19
|
|
|
A ja tak się zapytam: czy podczas przekładki nie bedzie problemu ze "zmieszczeniem" silnika pod maskę? Słyszałem, że w Galach E3x silniki są nachylone pod kątem kilku stopni, zaś u nas, w E1x-ach, są zamocowane pionowo. Nie będzie z tym problemu? Podejdzie bez żadnych przeróbek? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
|
|