Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ubyteki płynu chłodniczego
Autor Wiadomość
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2007, 12:07   ubyteki płynu chłodniczego

witam
co moze byc przyczyną dosyc sporego ubytku płynu w chłodnicy nie ma żadnych wycieków a dolewac musze dosycz czesto tzn co 100km nawet litr ?
pozdrawiam
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 02-11-2007, 13:12   

niwi napisał/a:
dolewac musze dosycz czesto tzn co 100km nawet litr ?

http://www.tavria.e9.pl/i..._chlodzenia.htm
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-11-2007, 15:15   

Sprawdz podstawowe rzeczy : Wycieki płynu chłodnica , nagrzewnica , węże , Kolor oleju ?jak kawa z mlekiem to usczelka pog głowicą musi gdzieś ubywac albo przybywa oleju ?
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 02-11-2007, 20:55   wyciek

u mnie mialem tak ze pekla glowica i to tak perfidie ze plyn dostawal sie do spalin szukalismy bardzo dlugo dopiero kolor jednego tloka i mgla z rury na goracym silniku naprowadzily nas na odpowiedni trop ale mam nadzieje ze u ciebie nie bedzie tak zle i skonczy sie na wycieku w jakims malo dostepnym miejscu i dlatego niewidocznym przy wstepnych ogledzinach
Ostatnio zmieniony przez marek.b 03-11-2007, 10:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
JPR 
Mitsumaniak


Auto: Galant 1.8 16V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 05 Cze 2007
Posty: 72
Skąd: Zamość
Wysłany: 02-11-2007, 22:04   

Sprawdź wydech na rozgrzanym silniku.Jeżeli jest mokra rura
to głowica zgruzowana.Przy pęknientej głowicy zacznie się zacierać zawór.

Silnik wtedy nie równo pracuje, a czasami pali na 3 cylindry.
Ale to tylko moja czarna opcja.Może będzie lepiej.
Pozdrawiam.
_________________
JPR
 
 
 
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2007, 20:41   

dzis sprawdziłem dokładnie nie ma wycieków olej ma normalny kolor a płynu ubywa coraz więcej nie wiem co robić
pozdrawiam
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-11-2007, 23:44   

Mi zaczęło ubywać płynu po użyciu środka przeczyszczającego układ chłodzenia ...
Jak na razie jestem na etapie szukania przyczyny znikania... Do oleju nie, bo by kawa z mlekiem była (już przerobiłem uszczelkę pod głowicą), do wydechu też nie bardzo, bo suchy. Co prawda na ciepłym silniku zostawia dymka, ale nie sądzę, żeby tam woda spierniczała... przynajmniej mam taką nadzieję. W każdym razie jest ktoś w stanie powiedzieć mi jak sprawdzić czy przez nagrzewnicę nie ucieka ??
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2007, 11:38   plyn

sadze ze gdyby to byla nagrzewnica to w srodku auta powinna byc mokra wykladzina -wez lampe zanurkuj w dolna czesc w okolice nagrzewnicy i dokladnie zobacz czy nie ma tam jakichs niespodzianek-lepsze by to bylo niz glowica
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-11-2007, 18:44   

A gdzie się nagrzewnica znajduje ?? Sprawdzę jutro zapewne...
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-11-2007, 19:47   

Nagrzewnica jest można powiedzie z tyłu za konsolą dokładnie lekko w prawo nad zespołem pedałów
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-11-2007, 19:52   

Dzięki za info. Sprawdzę jutro jak będzie jasno ;)
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
niwi
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 14:48   

witam
dzis znalazłem skąd jest wyciek zauwazyłem go na parkingu płyn wyciekał dosyc szybko z prawej strony silnika pod kołem od paska klinowego co to moze być
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 05-11-2007, 14:56   

prawdopodobnie do wymiany pompa wody
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
marek.b
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2007, 21:30   wyciek

no i na szczescie lepsze to niz glowica
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.