Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:15 |
Outlander 2.0T |
Autor |
Wiadomość |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2007, 22:01 Spalanie
|
|
|
artur19 napisał/a: | Po przekroczeniu 0 na wyświetlaczu przejechałem jeszcze około 30 km i zatankowałem 55 litrów. To co pokazuje wyświetlacz należy traktować jako zapowiedź a nie rzeczywisty stan paliwa. |
czyli mam wyjeżdzić do końca i w tedy spokojnie wejdzie mi 55 l ? do baku ? a ile tobie pali samochód i ile km zrobisz na baku ? |
|
|
|
 |
artur19 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2007, 23:59
|
|
|
wyjeżdżania do końca nie polecam, zawsze może się okazać, że trochę braknie. A spalanie u mnie od 10 do 18 bez kitu. Na autostradzie kiedy jechałem równo 180-200 schodziło 18l/100 km, ale na naszych drogach zdarzało mi sie spalić i 10-11. Szczerze to od pewnego czasu jeżdzę na obrotomierz i jeśli jest poniżej 3000 to spalanie jest przyzwoite , czyli te 10-11. |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 14:43
|
|
|
artur19 napisał/a: | wyjeżdżania do końca nie polecam, zawsze może się okazać, że trochę braknie. A spalanie u mnie od 10 do 18 bez kitu. Na autostradzie kiedy jechałem równo 180-200 schodziło 18l/100 km, ale na naszych drogach zdarzało mi sie spalić i 10-11. Szczerze to od pewnego czasu jeżdzę na obrotomierz i jeśli jest poniżej 3000 to spalanie jest przyzwoite , czyli te 10-11. |
To tak jak u mnie czasami robi sie dość dobry wir
ale 3 tys obdrotów jest do spokojnej zazdy wystarczajace |
|
|
|
 |
medan [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2007, 19:19
|
|
|
Jackie napisał/a: | Leszek_Kamil, Outek ma podgrzewanie szyby w miejscu spoczynku wycieraczek. Aktywujesz go włączając ogrzewanie tylnej szyby.
Pozdrawiam |
Szukam w instrukcji i nic!!! |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-11-2007, 09:13
|
|
|
Te komputery podaja wartosci w duzym przyblizeniu i usrednione. Nie lubia dolewek wiec jesli chcesz miec w miare przyzwoity pomiar tankuj od prawie pustego pod korek. Kazde dolanie 10 czy 15 litrow zaburza odczyt. W baku jest czujnik (plywak) i on odpowiada za pomiary. Jesli nie ma wyraznej roznicy poziomu paliwa to ten plywak nie pokazuje dokladnie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Leszek_Kamil [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 19:08
|
|
|
Gene napisał/a: | Te komputery podaja wartosci w duzym przyblizeniu i usrednione. Nie lubia dolewek wiec jesli chcesz miec w miare przyzwoity pomiar tankuj od prawie pustego pod korek. Kazde dolanie 10 czy 15 litrow zaburza odczyt. W baku jest czujnik (plywak) i on odpowiada za pomiary. Jesli nie ma wyraznej roznicy poziomu paliwa to ten plywak nie pokazuje dokladnie. |
Dzięki
nigdy nie tankuje paru litrów zawsze jade na stacje jak mam już prawie pusto wtedy tylko do pełna tylko wchodzi mi 40 L a gdzie 20 sie zgubiło ? i zasięg 360 KM Dziwne ale serwis mówi ze to jest do wyregulowania i ze bedzie wchodzić tyle paliwa ile ma wejść czyli około 55L |
|
|
|
 |
Marek S [Usunięty]
|
Wysłany: 06-11-2007, 20:28 Cześć
|
|
|
A ja chciałem przywitać moich przyjaciół czyli Leszka i Kamila.
No, miśki są super.
Pozdrawiam,
|
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2007, 07:11
|
|
|
Leszek_Kamil, mozna probowac poprawic ustawienie tego plywaka. Mi cos takiego robili ale rezultaty byly mizerne. Mialem 53 litry zbiornik. Spalanie ok 10 l na 100 a po wlaniu pod korek maksymalny dystans raz czy dwa razy komputer pokazal 460 a czesciej mniej. Po jakims czasie przywyklem i nauczylem sie odczytywac wskazania komputera w miare przyzwoicie. Tlumaczono mi rowniez, ze poprostu zerowy dystans ma informowac kierowcw, ze juz powinien tankowac a to, ze spokojnie zrobi 100 km dalej to juz inna sprawa i tylko sie cieszyc z tak duzej rezerwy. Glownie polegalem na kontrolce rezerwy niz na wskazaniach komputera. Sproboj tez przed zalaniem pelnego baku zresetowc komputer wtedy pokaze mniej usrednione wyniki. Powodzenia |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
dzardzi [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2007, 16:03
|
|
|
Witam
Jestem użytkownikiem OUTLANDERKA 2.0 T od roku - przebieg 60 tys. km
Co do spalania w mieście waha sie od 14-16 , na autostradzie jadac 200km/h z kufrem na dachu doszło do 17 ( nie wiem jak można uzyskać 18l... ).
Ogólnie mam ciężką nogę także nie udało mi sie zejsc poniżej 13l ( heh tez mnie zastanawia jak mozna zejsc do 10l... )
Duży plus za...
1. Vmax - 220km/h spokojnie na prostej, ale więcej nie pójdzie ( chyba że z górki )
2. 0-100km/h - udało mi sie zrobić 7,9s w dwie osoby ( według GPS )
3. Trwałość - auto dość mocno katowane i jestem pod dużym wrażeniem wytrzymałości, jeszcze nic poza serwisowymi czynnosciami nie było robione.
4. Prowadzenie, szczególnie w zimę - bajkaaa
5. Wygląd - mam czarnego ( faktycznie szybko sie brudzi ) i podoba mi sie bardziej od nowego Outlandera.
6. Przestronne wnętrze - kuzyn ma nowego Nissana Patrola i w środku wcale nie ma duzo więcej miejsca... ( nie mowie oczywiście o bagażniku )
Teraz duży minus za...
1. HAMULCE - TARCZE+ KLOCKI = DRAMAT. Miałem 3 razy przetaczane i już się nie da. Zaproponowali mi te same tarcze + inne klocki - koszt koło 2000zł . Jak dla mnie dużo i jakoś nie wierze w znaczną poprawę.
Robił ktoś coś takiego??
Albo proszę o jakąś alternatywę dla tego rozwiązania bo nigdzie nie mogę znaleźć zamienników tarcz do OUTLANDERA
2. Mały zbiornik paliwa + wkurzające wskazania komputera . Udało mi się przejechać 80 km od 0km (do przejechania według komputera) i wlałem wtedy 57,5 litra PB98 ( staram sie zalewać 98 )
3. Mały bagażnik ( ale w sumie nie jest to dla mnie aż tak bardzo uciążliwe )
4. Dźwięk silnika - heh ktoś napisał, że autko pięknie brzmi jak się wkręca na obroty... Przepraszam bardzo za komentarz, ale uturbiony 4cylindrowiec z miśka brzmi jak szlifierka kątowa na budowie. Dochodzi do tego swist turbiny - aż uszy więdną. Mam bmw 323 r6 - 170 KM - i to dopiero jak się wkręca na obroty to jest prawdziwa symfonia, aż miło - nawet radio niepotrzebne ( słyszałem również 500 konną corvette z bliska ale to juz inna bajka.. )
5.Serwis MARGO w gdańsku - uważam że gdański serwis mitsubishi jest bardzo mizerny, ale to tylko moje odczucie.
Ogolnie autko super, jestem bardzo zadowolony - tylko te HAMULCE!!!! ( jak ktos zna jakieś zamienniki napiszcie please )
Co do chiptuningu to myslę, że na dzień dzisiejszy zrobią to w prawie każdej firmie chipującej auta ( mysle ze cena 1600-2500zł )
W gdańsku za 1700zł z hamownią ( około 260 KM ) - ale oczywiście traci się gwarancję. Jedynym miejscem gdzie mozna zrobić to bez utracenia gwarncji jest Auto GT z warszawy, ale koszta są już większe. Mają oni kilka wariantów ( można zrobić ponad 300KM ). POdstawowy kosztuje cos koło 7-8 tys zł ( zmiana oprogramowania + kompletny układ wydechowy + jakies pierdołki - nie pamiętam i około 260KM ).
Ja jak przekrocze 100 tys to myśle że wzmocnie autko.
Może jest na forum ktoś to ma zchipowanego OUTLANDERKA i podzielilby sie wrażeniami... ( słyszalem ze autko bardzo zyskuje na elastycznosci ).
OK to by bylo na tyle ( przepraszam za moje długie wypociny :] )
Ogólnie z czystym sumieniem moge kazdemu polecic to autko - za ta cene napweno nie znajdziecie lepszego nowego autka.
Pozdrawiam mitsumaniaków |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-11-2007, 17:03
|
|
|
dzardzi napisał/a: | ( heh tez mnie zastanawia jak mozna zejsc do 10l... ) |
ja wspominalem o 10 litrach ale w Pajero Pinin. Jak sadze komputer i system czujnikow jest podobny w Outlanderze I. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
medan [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2007, 22:13
|
|
|
[quote="dzardzi"]Witam
( heh tez mnie zastanawia jak mozna zejsc do 10l... )
n o r m a l n i e ! |
|
|
|
 |
dzardzi [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2007, 06:57
|
|
|
medan napisał/a: | ( heh tez mnie zastanawia jak mozna zejsc do 10l... )
n o r m a l n i e ! |
aha jesli jazda w trasie z predkoscia 90 km/h na trasie jest dla ciebie NORMALNA!! no to ok... , bo nie wierze abys w innych warunkach uzyskal taki wynik |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-11-2007, 09:58
|
|
|
To jest predkosc przepisowa i ja czesto z taka predkoscia Pajero jezdze na trasie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
medan [Usunięty]
|
Wysłany: 08-11-2007, 10:45
|
|
|
nie sciemniajcie potencjalnym nabywcom!
ja znam mozliwosci tego auta-dostałem brawa od lancera evo na lotnisku w Nowym Miescie. Na co dzień nie używam turbiny na każdym skrzyżowaniu, bo to mnie smieszy.
Bardzo sie musze starać,zeby średnia na polskich drogach (80-140) dfochodziła do 13-tu. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-11-2007, 11:02
|
|
|
Ciekawe jaka masz ostatnio srednia na odcinku Warszawa - Grojec o 18 w dzien powszedni? |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
|