Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA4A 1.6] Prosze o opis jak krok po kroku zmienić sprzęgło.
Autor Wiadomość
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-11-2007, 17:15   

cns80, dyfer jest zanurzony w oleju. Jak go nie spuścisz, to po wypięciu pierwszej półośki będziesz taplał się w oliwie
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 12-11-2007, 17:57   

Czyli jak nie wyciagam ze skrzyni półosi to nie musze spuszczać oleju tylko dla własnego bezpieczeństwa.
 
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 13-11-2007, 08:04   

Bartek napisał/a:
cns80, dyfer jest zanurzony w oleju. Jak go nie spuścisz, to po wypięciu pierwszej półośki będziesz taplał się w oliwie
Ale jak rozumiem nie muszę wyciągać półosi z mechanizmu różnicowego, tylko mogę od strony koła ? Zawsze tak robiłem.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24344
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-11-2007, 17:06   

i co potem??? z dwoma polosiami wiszacymi i majtajacymi sie po zawieszeniu zrzucasz skrzynie, ktora tez wazy sporo???
juz manewrowanie sama skrzynia jest niewygodne, a co mowic z taka 'osmiornica' :)
zawsze najpierw od strony kola a potem ze skrzyni (zreszta inaczej nie wyjdzie)
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 13-11-2007, 17:32   

Krzyzak napisał/a:
i co potem???
Opuszczam skrzynię na wciągarce i mi to nie przeszkadza :D
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24344
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-11-2007, 17:35   

a co robisz z dlugim przegubem? jak przechodzi przez belke pod silnikiem?
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 15-11-2007, 11:24   

A ja mam pytanie, co robicie z węzykami od sprzęgła?? Odkręcacie od skrzyni i je zaślepiacie??
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24344
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-11-2007, 18:49   

odkrecasz caly wysprzeglik od skrzyni i mocujesz gdzies do gory, zeby sie nie majtal
nie trzeba wtedy spuszczac plynu itd. - w ogole dziwne pytanie, bo przeciez po co sobie utrudniac zycie demontazem hydrauliki sprzegla?
tylko wazne, by zdemontowany wysprzeglik scisnac i owinac tasma, zeby nie wylazil za mocno
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 16-11-2007, 12:09   

Żeby całkowicie wyjąć skrzynie to chyba trzeba odłączyć hydraulike? Chodzi mi np. o wymiane synchronizatorów.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24344
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2007, 13:22   

no wlasnie to napisalem
a synchronizatory to sa wewnatrz skrzyni, wiec jeszcze trzeba umiec ja rozebrac
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 16-11-2007, 13:23   

A to coś skomplikowanego ?? :D ,
Wyjąć ją już potrafie, tak więc może i rozebrać się naucze :)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24344
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2007, 15:16   

skomplikowane moze nie jest, ale trzeba wiedziec co i w jakiej kolejnosci robic, zeby nie zespuc
no i na koniec trzeba uzyc dobrych (wymiarami) podkladek, zeby byl odpowiedni luz na biezniach lozysk
ogolnie bez prasy nie zrobisz tego sensownie
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 16-11-2007, 15:45   

A te synchronizatory to jest komplet czy na każde przełożenie jest osobny??
I jeśli się orientujesz to w jakiej cenie mniej więcej by to wyszło?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24344
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 16-11-2007, 15:48   

kazdy bieg procz wstecznego ma synchronizator osobny (wsteczny nie ma wcale)
do tego wspolnym elementem jest przesowka - 1i2 oraz 3i4 biega maja wspolna
kosztow nie znam
 
 
serKlakier 
Forumowicz

Auto: Lancer 92r 1.5 12v+ Galant 2.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 134
Skąd: Brzostek
Wysłany: 16-11-2007, 16:08   

ok, dzięki za informacje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.